2007-08-27, 16:47
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Du har inte tänkt på att man kan ha haft gamla vänner man senare tappat kontakten med?

Då har du säkert vänner du kan fråga om hans död istället för i ett forum som mestadels bara består av lösa rykten?
2007-08-27, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Då har du säkert vänner du kan fråga om hans död istället för i ett forum som mestadels bara består av lösa rykten?

Hon får väl höra sig för här om hon själv vill, och har du inga upplysningar förstår jag inte att du ens bemödar dig att lägga dig i. Att man bara orkar....
2007-08-27, 17:13
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Centauro
Hon får väl höra sig för här om hon själv vill, och har du inga upplysningar förstår jag inte att du ens bemödar dig att lägga dig i. Att man bara orkar....

Och du äter mensperioder till frukost? Prova att stoppa fingrarna i halsen så ska du se att det säkert blir lite bättre.

Jag undrade ju bara varför det hon inte fick vettigare svar av riktiga vänner. Hon ska ju tydligen köpa en krans. Är det något att börja blöda så illa över?
2007-08-27, 17:15
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rottis187
Stämmer ej att han var en "simpel pundare", Höll på med koks som så många andra. Jag förstår att du är stödjer Milans sida.. kan tänka mig att ni är glada då.. Jag känner folk från Milans sida också, tycker båda grupperna har bra folk omkring sig.

I belastningsregistret finner man ett flertal narkotikabrott som berättar om annat än kokain. Och hur fasen lyckas man ta en överdos koks och dö?
2007-08-27, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Och du äter mensperioder till frukost? Prova att stoppa fingrarna i halsen så ska du se att det säkert blir lite bättre.

Jag undrade ju bara varför det hon inte fick vettigare svar av riktiga vänner. Hon ska ju tydligen köpa en krans. Är det något att börja blöda så illa över?

Men lägg inte din stora kuknäsa i blöt så jävla mycket din jävla snorunge, suck.
2007-08-27, 18:04
Medlem
StorMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Centauro

Precis,

Eftersom jag bytt liv, så vill jag ha det konfirmerat ordentligt.

Jag känner inte mina "gamla" busar längre. Ingen kontakt helt enkelt.

Eftersom jag bytte inriktning, och insåg vad mitt liv då kunde leda till.

Jag är en Svensson numera, och vad är det för fel med det?

Om jag fortsatt på den hala vägen, så hade mitt liv inte varit såpass lyckligt som det är.

varför är det konstigt att jag frågar då?

Sluta tjafsa!
2007-08-27, 18:20
Bannlyst
Vem var Heiskanen? Vad gjorde han?
2007-08-27, 18:45
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Precis,

Om jag fortsatt på den hala vägen, så hade mitt liv inte varit såpass lyckligt som det är.

Sluta tjafsa!

Sluta tjafsa själv människa. Tråden handlar inte längre om dig. Vi vet att du har ett toppenliv och en toppenman och i tonåren umgicks med massa drägg. Du har skrivit det flera gånger. Vad vi nu utreder är huruvida din polare från förr var en hedersknyffel eller inte.
2007-08-27, 19:00
Medlem
Koolaids avatar
Ojsingen, Big Má - vilket elände det blev av den simpla frågan du ställde

Alla tangentbords-tuffingar slängde sig direkt på tangenterna

Bara väntar på ett inlägg av Murder så är samlingen komplett !
2007-08-27, 19:06
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Precis,

Sluta tjafsa!

Sa inte att det var nåt fel i det. Bara bra om du bytt ut ett gammalt liv mot ett bättre. det var inte så jag menade. I så fall får jag be om ursäkt.
2007-08-27, 19:08
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Sluta tjafsa själv människa. Tråden handlar inte längre om dig. Vi vet att du har ett toppenliv och en toppenman och i tonåren umgicks med massa drägg. Du har skrivit det flera gånger. Vad vi nu utreder är huruvida din polare från förr var en hedersknyffel eller inte.

Och vad pekar "utredningen" på då?
Jobbat som "utredare" länge, eller är det bara ett sommarjobb?
2007-08-27, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan

Det var väl inte hon som började tjafsa utan Könsklas i så fall....

Men jag håller med på en punkt, vi lägger ned tjafset och låter tråden handla om Jari Heiskanen, som Stormamma ville från början.

http://www.flashback.org/showthread...43724&page=100

http://www.mmauniverse.com/fighters/SS9544

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in