2010-01-15, 02:53
Medlem
B Kanalens avatar
Fann en gång ett gäng med säckar som innehåll mobiltelefoner av olika modeller.
Spännande värre..

//B Kanalen
Citera
2010-01-15, 10:04
Medlem
Zeromatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pumpanyckel
http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=5893546&nseq=4

Här är andra ändan:

http://www.sff.n.se/images_aktu_2004/2004-05-17_002-1028350.jpg
Citera
2010-01-15, 17:06
Medlem
Lysergsyredietylamids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mortlach
Hur i hela fridens namn har den hamnat där? (Vart det nu är...)

Jadu, satt och diskuterade det med polaren, men vi kom inte fram till något vettigt svar. Kan säga att det där är lååångt ut. Vad en innerstadsbo skulle kalla för ödemarken eller landet.
Men det är i alla fall den cockpiten som är på bilden. Men den är helt trashad nu, kan ta en ny bild som jag kan lägga upp nästa vecka.
Citera
2010-10-17, 22:34
Medlem
Har hittat på mitt landställe en torvmaskin, "Svedala verken", en riktig bamsepjäs ute på den svårtillgängliga mossen. Jag tippar på fyrtio-femtiotal på den, rostig men säkert funktionsduglig.
Citera
2010-10-18, 06:12
Medlem
RatBastards avatar
SKF kullager, sprayburkar, MASSOR av påsar med mjöl och cement, 13 likkistor, ett litet tågräls inne i en fabrik och en El-Björn som stog o gick.
Citera
2010-11-29, 18:09
Medlem
Smiskads avatar
Jag vet inte om man kan kalla det UE, men sådär 10 år sedan var jag på kusten med min kompis så var där massa bunkrar med 2-3 km mellanrum mellan varje. De var igenbommade såvitt vi kunde se förutom en.
Den hade sin metalldörr borttagen på så den istället var igenspikad med träplankor. Dessa plankorna var rätt så ruttna och vi kunde krypa in där. Där inne hittade vi en massa ammo.
Har ingen kunskap om vad för vapen de var till och vi blev senare tvingade att tillkalla polisen dit.

Kan tillägga att poliserna kom jävligt snabbt, och sen var de där i över en vecka och letade efter mer.
Senast redigerad av Smiskad 2010-11-29 kl. 18:30.
Citera
2010-11-29, 21:18
Medlem
Deciphers avatar
Hittade ett helt lager med blandad skit på ett gammalt kristet rehab hem, i det huset fanns, ca 15år gammla affischer, massor av sopptunnor.
Sen det där lagret fanns det som sagt, blandad skit av alla möjliga kristna böcker, vinyler, bröllops kort, informationskort om rehab centret, gossedjur, fanns också kasettband där dom diskuterade om vem som skulle vara ledare för nått (har inte orkat lyssna igenom hela kassett banden .
Sen i ett hus hittade jag en väldigt konstig sak där det såg ut som att den har använts för att sätta fast någon i.
Citera
2010-11-29, 22:43
Medlem
flummbullens avatar
Undra när Jakksen kommer och skryter om sina hundratals kilo Dynamex.

Det enda spännande jag hittat är ett gäng avrättade svalor, hängda.
Citera
2010-11-30, 02:51
Medlem
crillecrilles avatar
En barack på 3*2 meter som innehöll kläder, räkningar och teckningar gjorda av barn. Ganska tragiskt. Mitt ute i skogen bara.
Citera
2010-11-30, 08:42
Medlem
Doghtaxs avatar
Mycket roligare med funna lik, Har aldrig inträffat mig men mer action i skiten såfall
Citera
2010-11-30, 09:07
Medlem
CiaoArNs avatar
#13: I en tunnel vid Eriksberg hittade vi ett STORT kassavalv som var fyllt med dokument från 30-40-talet. Det var någon sorts arkiv över arbetsuppgifter/beställningar. Om jag minns rätt så var det någon sorts gruvverksamhet, någon som vet mer om detta?[/quote]

Ingen gruva vad jag vet som hade dokument där. Men däremot arkiv ifrån Nya varvet, och andra rederier i hamnen. Finns även en del roliga ritningar där i div. lådor.
Citera
2010-11-30, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quantilho
Nu har jag tagit lite bilder på jordkällaren/bunkern och lagt upp.
Se här.

De båda dörrarna sitter typ runt två meter från varandra och är rejäla doningar.

Fan där skulle man kunna flytta in med en sjusst vedkamin.

Rankan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in