Tittade lite närmare på ett ödehus nyligen men det såg ganska så igenbommat ut så jag sket i att ens försöka ta mig in där. Det var tur det, mötte nämligen ett trevligt par som kom gående på vägen där jag gick. De berättade att det hänger en docka i "naturlig storlek" i form av en gubbe i taket där inne(för att skrämma iväg folk) -vilken djävla tur att jag
inte hittade den!
Det skulle alltså efterlikna en hängning, väldigt osmakligt med tanke på att grannhusets ägare hängde sig(båda husen står mitt emot varandra, tomma och övergivna sedan 10-12 år tillbaka).