2010-01-08, 00:37
  #373
Medlem
Bruttas avatar
En stridsvagnsmina modell gammal
Citera
2010-01-08, 02:34
  #374
Bannlyst
En trampbil i Tariq
Citera
2010-01-09, 16:52
  #375
Medlem
BotkyrkaOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotchieNotchie
En trampbil i Tariq

How about en julgran i akay. Är ju saker som är roliga man ska nämna, inte saker varenda knodd i stockholm har sett.
Citera
2010-01-10, 18:04
  #376
Medlem
BallaLinas avatar
KOnstigt egentligen att INGEN har hittat en kropp när man e på så underliga ställen....
Citera
2010-01-10, 20:37
  #377
Medlem
horses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaLina
KOnstigt egentligen att INGEN har hittat en kropp när man e på så underliga ställen....

Tror att det va någon shurda som hittade en snubbe någonstans. Bild fanns...
Citera
2010-01-10, 21:00
  #378
Medlem
papa_smurfs avatar
Gamla tidningar, ölburkar , gamla spisar , gårdsredskap.
Allt ligger förstås kvar där jag hittade det.
Citera
2010-01-14, 20:49
  #379
Medlem
Lysergsyredietylamids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av energizer
Hittade lite roliga värktyg och diverse mekaniska delar i det gamla tvätthuset vid Sahlgrenska Sjukhuset. (Rivt nu )
Lite rostiga magasin och liknande i några bunkrar i STHLM, Skå.
Ett paraply

EDIT: Stavfel

Finns det bunkrar i Skå? :S
Citera
2010-01-14, 21:40
  #380
Medlem
Lysergsyredietylamids avatar
Vet ej om det är UE, men det finns en väligt skum fabrik som jag misstänker håller på med nåt fuffens... gamla igentäckta husvagnar, antika möbler i ett förråd, samt en cockpit från ett gammalt passagerarflygplan som hade kraschat för längesedan här i Sverige... Om jag inte minns helt fel fanns det en dokumentär om den... planet hade gått i 3 delar vid kraschen och alla i planet överlevde... Någon som känner igen detta? Kan lägga upp bild på request!
Citera
2010-01-14, 22:10
  #381
Medlem
acshighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysergsyredietylamid
...samt en cockpit från ett gammalt passagerarflygplan som hade kraschat för längesedan här i Sverige... Om jag inte minns helt fel fanns det en dokumentär om den... planet hade gått i 3 delar vid kraschen och alla i planet överlevde... Någon som känner igen detta? Kan lägga upp bild på request!

Gottrörakrashen
http://sv.wikipedia.org/wiki/Scandinavian_Airlines_Flight_751

En av P3:s som vanligt asbra dokumentärer handlar om den:
http://www.sr.se/laddahem/podradio/SR_p3_dokumentar_080504080021.mp3

Nyhetssändningen i SVT Play:
http://svtplay.se/v/1393201/oppet_arkiv/ur_aktuellt_kl_14

Langa gärna bild
Citera
2010-01-14, 23:31
  #382
Medlem
pumpanyckels avatar
http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=5893546&nseq=4
Citera
2010-01-15, 00:47
  #383
Medlem
mortlachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pumpanyckel
http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=5893546&nseq=4

Hur i hela fridens namn har den hamnat där? (Vart det nu är...)
Citera
2010-01-15, 02:17
  #384
Medlem
Californias avatar
En halv dildo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in