2007-11-01, 19:17
Medlem
Upofs avatar
Får lite Agnetha Fältskog-vibbar på henne.

Men Malin hade SANNERLIGEN både ups & downs då det begav sig...
Citera
2007-11-01, 19:50
Medlem
Upofs avatar
Naturligtvis klistrade jag in fel länk, rättat nu...
Citera
2007-11-03, 14:15
Medlem
löwys avatar
Kul att detta ämne tas upp, visste inte att det redan fanns en annan tråd.

Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Stämmer. Vi har bott grannar. Stod inte "Berggren" på den lådan.
Resten äro förseglat från mitt håll.

NEEJ! Fan jag hatar när folk ska vara hemligtsfulla på ett forum som uppenbarligen ska handla om att avslöja hemligheter. Du kan väl åtminstone säga vad hon sysslar med? Eller om hon fortfarande är lika snygg som hon var för typ 10 år sedan? Det finns faktiskt rätt så många av oss aob-fans (pinsamt pinsamt) som undrar vad som har hänt med Malin, ingen kräver att hon ska visa upp sitt designade sommarhus i Se&Hör, bara förklara varför hon väljer att gömma sig. Jag tycker inte att det är så konstigt.
Citera
2007-11-03, 15:12
Medlem
löwys avatar
För dom som inte kommer ihåg Malins rollbyte finns det youtube-bevis:

1996: http://www.youtube.com/watch?v=JUdEd8DwXsY

1998: http://www.youtube.com/watch?v=J008OBEdD0k
Citera
2007-11-03, 18:22
Medlem
Celerons avatar
Så det är dessa saker: b.la flygrädsla, panikångest m.m som gjort att hon fått skyddad identitet ?.

Eller är det den knivviftande tyska "fanet" som försökte överfalla systern (Jenny) som gjort att hon (Malin) kvalat in för att få skyddad identitet ?.
Citera
2007-11-04, 03:05
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Så det är dessa saker: b.la flygrädsla, panikångest m.m som gjort att hon fått skyddad identitet ?.

Eller är det den knivviftande tyska "fanet" som försökte överfalla systern (Jenny) som gjort att hon (Malin) kvalat in för att få skyddad identitet ?.

Ingen i den gruppen bor på de adresser de är skrivna på..
Citera
2007-11-04, 21:03
Medlem
Malin har valt att helt dra sig tillbaka från rampljuset och vill inte ha något överhuvudtaget att göra med kändisskap numer.
Inga som helst konstigheter ligger bakom - bara ett val att leva som vilken svensson som helst.
Tröttnade helt enkelt på kändislivet.
Vi har många gemensamma bekanta därför vet jag med säkerhet att det ligger till på detta sätt.

Synd för alla därute som spekulerar i div mer eller mindre konstiga teorier - men detta är den tråkiga sanningen.
Citera
2007-11-04, 22:19
Medlem
löwys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skräddis
Malin har valt att helt dra sig tillbaka från rampljuset och vill inte ha något överhuvudtaget att göra med kändisskap numer.
Inga som helst konstigheter ligger bakom - bara ett val att leva som vilken svensson som helst.
Tröttnade helt enkelt på kändislivet.
Vi har många gemensamma bekanta därför vet jag med säkerhet att det ligger till på detta sätt.

Synd för alla därute som spekulerar i div mer eller mindre konstiga teorier - men detta är den tråkiga sanningen.

Tråkigt att hon inte vill sjunga längre, tycker att hon har en riktigt skön röst, men eftersom hon inte vill så måste ju det självklart respekteras.

Anledningen till dessa spekulationer är förmodligen att Malin "försvann" på ett väldigt konstigt sätt. Hon har ju aldrig riktigt förklarat varför hon drog sig tillbaka, utan stod helt plötsligt 10m bakom de andra, upptagen med att låtsas spela synt. Trots detta har hon valt att inte hoppa av bandet, vilket är lite märkligt eftersom hon uppenbarligen inte vill kopplas ihop med Ace of Base längre. Hoppas i vilket fall att hon mår bättre nu än vad hon såg att göra för några år sedan.
Citera
2007-11-05, 20:51
Medlem
Chamoniards avatar
[quote=löwy]Kul att detta ämne tas upp, visste inte att det redan fanns en annan tråd.

NEEJ! Fan jag hatar när folk ska vara hemligtsfulla på ett forum som uppenbarligen ska handla om att avslöja hemligheter. Du kan väl åtminstone säga vad hon sysslar med? Eller om hon fortfarande är lika snygg som hon var för typ 10 år sedan? Det finns faktiskt rätt så många av oss aob-fans (pinsamt pinsamt) QUOTE]

Inte alls pinsamt. Tack var den här tråden har jag lyssnat lite på AOB på youtube och får bara erkänna att dom var djävligt bra. Då det begav sig bojkottade jag dom pga all hypen men bakom fjortisplågorna så har dom gjort en hel del riktigt bra låtar visade det sig.

Jag gillar Ace of base. Och jag gillar Malin Berggren.

Jodåsåattvahettere....
Citera
2007-11-05, 21:21
Medlem
Men Malin är ju fortfarande en medlem i Ace of Base och de tuernerar fortfarande, bl.a. ska de spela i Ryssland nu i november.
Då kan hon ju inte ha dragit sig tillbaka.
Citera
2007-11-05, 21:43
Medlem
Jag vet att hon för något år sen var tillsammans med, kan ha varit gifta med med en prästson ifrån Svenljunga. Hon var med i någon kör några gånger och sjöng i kyrkan i Svenljunga vet jag. Hur det ser ut i dagsläget vet jag inte, ska försöka ta reda på mer.
Citera
2007-11-07, 14:36
Medlem
löwys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dellster
Jag vet att hon för något år sen var tillsammans med, kan ha varit gifta med med en prästson ifrån Svenljunga. Hon var med i någon kör några gånger och sjöng i kyrkan i Svenljunga vet jag. Hur det ser ut i dagsläget vet jag inte, ska försöka ta reda på mer.

Ja! Mer mer mer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in