2013-02-20, 22:43
Medlem
Autokinetisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autokinetisk
Tobak-alkohol-weed-spice-benso/lsd/svamp/kola/tjack/salvia/oxy/etc etc.. är lite osäker på vilken genre allt ska ligga i, så fick utveckla lite..
Hur som helst så gör jag inget annat än att snusa nu, det var kul så länge jag "kunde", men har viktigare saker för mig nu ( bhr inte finnas antingen eller, men det var mitt val, och ångrar inget, snarare tvärtom

mdma glider ju givetvis in på listan också
Citera
2013-02-21, 12:44
Medlem
TequilaBoys avatar
Visste och ville redan från dag 1 att det skulle bli opiater för min del. Man tager dock vad man haver när man blott är 13 år, vilket var xanor och ritalin som jag stal från en familjemedlem. Sen åkte jag själv till christiania och rökte på. Sen knarkade jag inte så mycket fram till jag var 15-16 år då jag fick lite alla möjliga kontakter, bl.a amfetamin och tramadol som jag stoppade i mig ganska duktigt!

Vid 17 års ålder knaprade jag tyngre opiater ibland och nu de senaste två åren har det blivit med mindre och mindre mellanrum. Det gör mig ingenting. På något sätt ligger cannabis och tramadol närmast om hjärtat även fast att inget egentligen slår en stadig injektion heroin...
Citera
2013-02-21, 15:01
Medlem
Gick själv en ganska konstig väg.
Alkohol--> Hasch--> Gräs--> Tobak--> MDMA (Ectasy)--> Atex

Började i 16 årsåldern med dem illegala drogerna. Tobak borde kanske stå tidigare men faktum var att jag aldrig rökt en hel cigg innan jag började röka holkar. Men jag har alltid använt tobak som utblandning när jag rullat en joint.

Utvecklingen har gått alldeles för snabbt enligt mig. Blir att försöka lugna ner sig lite.
Citera
2013-02-26, 11:29
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Alkohol-Cannabis-Nikotin-(Rökmixar ibland)-MDMA
Citera
2013-02-26, 12:52
Medlem
graffdatshits avatar
jag tog långa vägen ut
Citera
2013-02-26, 18:09
Medlem
sinXseXmillas avatar
Cigg-alkohol-brunt-grönt-E-sås-tjack-ghb-svamp-flödder-kokain och annat skit jag inte kommer på nu....
Håller mig numera mestadels till cannabis, men att trippa o ta lite tjack då o då (får gå ett par år emellan) e inte dumt alls
Citera
2013-02-26, 18:34
Medlem
Cannabis och svamp vid femton års ålder (trippade/rökte på innan jag hade min första fylla faktiskt ), benso, lätta opioider (kodein, tramadol) och massa RC droger vid 16-17 års ålder, började med tjack, MDMA och tunga opioider runt 20.
Senast redigerad av tjackroffe 2013-02-26 kl. 18:37.
Citera
2013-02-26, 20:14
Medlem
horses avatar
Alkohol-Nikotin-Cannabis-Spice-Opiater-Benzo-(Lustgas)

En annorlunda rutt kanske.
Citera
2013-03-02, 00:48
Medlem
Struisvogels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Struisvogel
Nikotin => Alkohol => Cannabis => Mephedrone => Benzo => Tramadol => MDMA

Detta var 2010. nu 2½år senare kan vi uppdatera med:
Amfetamin
Kokain
Oxycontin/norm
Olika benzo kommer inte ihåg vilka
4-mec
3,4dmmc
flertalet RC jag inte kommer ihåg namnet på
Concerta & ritalin
MDMA i piller form, med en bokstav: E

Väntar fortfarande på syra oskulden.

Har flyttat utomlands och slutat bruka nikotin. Röker mindre cannabis, dock ganska regelbundet. Har under senaste året taggat ner knarkandet lite, tar något när det är värt det inte bara för att ta något.
Hade någon haft oxy så hade jag ju inte sagt nej...
Citera
2013-03-02, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TequilaBoy
Visste och ville redan från dag 1 att det skulle bli opiater för min del. Man tager dock vad man haver när man blott är 13 år, vilket var xanor och ritalin som jag stal från en familjemedlem. Sen åkte jag själv till christiania och rökte på. Sen knarkade jag inte så mycket fram till jag var 15-16 år då jag fick lite alla möjliga kontakter, bl.a amfetamin och tramadol som jag stoppade i mig ganska duktigt!

Vid 17 års ålder knaprade jag tyngre opiater ibland och nu de senaste två åren har det blivit med mindre och mindre mellanrum. Det gör mig ingenting. På något sätt ligger cannabis och tramadol närmast om hjärtat även fast att inget egentligen slår en stadig injektion heroin...

När tog din sista fix?
Citera
2013-03-02, 01:17
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Struisvogel
Detta var 2010. nu 2½år senare kan vi uppdatera med:
Amfetamin
Kokain
Oxycontin/norm
Olika benzo kommer inte ihåg vilka
4-mec
3,4dmmc
flertalet RC jag inte kommer ihåg namnet på
Concerta & ritalin
MDMA i piller form, med en bokstav: E

Väntar fortfarande på syra oskulden.

Har flyttat utomlands och slutat bruka nikotin. Röker mindre cannabis, dock ganska regelbundet. Har under senaste året taggat ner knarkandet lite, tar något när det är värt det inte bara för att ta något.
Hade någon haft oxy så hade jag ju inte sagt nej...

syra är nog det bästa jag testat, inte för vardagligt bruk såklart men som något man gör ibland
Citera
2013-03-02, 20:25
Medlem
TequilaBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumptruck
När tog din sista fix?

Senaste gången var nog någon gång mellan 27e dec och 5e jan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in