• 7
  • 8
2007-08-30, 01:28
Medlem
[quote=kanakastre]Nej, man hade varit villebråd åt mycket.[/QUOTinte i Sverige på ett tag där finns ju bara Lodjur och några få vargar ochså kunde man beväpna sig till tänderna med maskingevär och åka omkring med en stridsvagn.
Citera
2007-08-30, 01:33
Medlem
pluten86s avatar
Lätt jag hade dött för att rädda resten, fan varit kändis fasst död, men skit samma, tror inte jag ångrar mitt beslut när jag är död:P
Citera
2007-08-30, 01:36
Medlem
Subb[a]s avatar
Enbart p.g.a det spektakulära i själva frågeställningen och grejen att få vara totalt ensam hade gjort att jag valt att utplåna mänskligheten exklusive mig själv.
Citera
2007-08-30, 02:08
Medlem
skulle man välja att offra hela jorden så skulle det bli ensamt och ändå säkert ta självmord iaf.
så det blir nog ändå att välja att offra sig själv då, dör hellre med att veta man gjort något meningsfullt med livet då
Citera
2007-08-30, 02:17
Medlem
Vad är detta för trams? Tycker ni det är kul att diskutera såna här idiotiska frågeställningar?
Citera
2007-08-30, 09:38
Medlem
King Dingelings avatar
Skulle dö själv. Inget snack om saken.

Svaret skulle vara detsamma även om det handlade om ett liv och inte hela jordens befolkning.
Citera
2007-08-30, 15:47
Medlem
Reoshis avatar
Jag tror inte man insett vad döden antagligen handlar om ifall man inte skulle sätta sitt eget liv före allt annat.

Även om du tror att du skulle ta självmord, varför inte vänta så länge som möjligt? Även om du dör vetandes du gjort något bra, kan du inte direkt njuta av det.. alltså det finns inget sånt som att "dö lycklig".. Du kan känna dig bra innan du dör, men när du är dör är du finito, många verkar ha någon föreställning av att man ändå kommer vara nöjd i döden eller något.. >.<
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in