Flashback bygger pepparkakshus!
2007-08-25, 17:16
Medlem
Reoshis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blejser
Hoho, lets fuck a goat!

Antar intresset finns med tanke på att det säljs ganska mycket uppblåsbara sådana med 3 hål.
Citera
2007-08-25, 23:22
Medlem
Mt. Shastas avatar
Hade självklart dött själv. För mig finns det inget annat.

Rätt kul att spekulera i vad man kunde göra om man var den sista människan på jorden dock. Bor i Stockholm så Jag skulle springa runt och bryta mig in i allas lägenheter, titta runt och leta saker. Skulle vara riktig roligt.
Sen skulle jag prova att köra tunnelbannan och tända eld på saker och sånt.
Men skulle börja lukta som fan efter ett tag med alla lik överallt.
Resa runt i världen skulle vara kul. Troligtvis inte med flygplan dock eftersom jag skulle krasha.
All mat skulle väl bli dålig efter ett tag så efter några år blir det nog att odla själv och sånt. Föda upp grisar för att få kött.
Jobbigt....

Men skulle sakna så många personer. Fan vad ensam man skulle bli.

Nej jag tror alla normala människor skulle lida efter ett tag...

Flashback skulle bli rätt tråkigt
Citera
2007-08-26, 00:29
Medlem
Reoshis avatar
Alltså, hur motiverar man att offra sig själv?

seriöst?
Citera
2007-08-26, 00:36
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reoshi
Nå? Du har just nu dessa två val, antingen utplånas hela jordens befolkning, eller så dör bara du..

Vad väljer du?
Det bästa för jorden hade varit att göra slut på alla människor. Jag hade faktiskt inte brytt mig så mycket vilket jag hade valt.
Citera
2007-08-26, 00:50
Medlem
Mt. Shastas avatar
Bäst för alla utom just människan
Citera
2007-08-26, 00:51
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mt. Shasta
Bäst för alla utom just människan
Därför skrev jag "Bäst för jorden"
Citera
2007-08-26, 01:00
Medlem
Reoshis avatar
Jag skulle vilja påstå vi "är jorden"..

Alltså rent tekniskt sett, vi är en avancerad sammansättning av ämnen från jorden bara..

Fast du kanske menar "jorden" som döda människor/jord och buskar?

På tal om det, vad anser du är din kropp och inte? Är luften du andas en del av dig om så för ett par sekunder? Syret åker runt i ditt blod omlopp, håller dig vid liv, och allting i oss byts ut med åren, vart tar våran kropp slut?
Citera
2007-08-26, 01:04
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reoshi
På tal om det, vad anser du är din kropp och inte? Är luften du andas en del av dig om så för ett par sekunder? Syret åker runt i ditt blod omlopp, håller dig vid liv, och allting i oss byts ut med åren, vart tar våran kropp slut?
Kroppen tar slut vid lilltån, fingerspets och skaftet.
Citera
2007-08-26, 01:06
Medlem
Mt. Shastas avatar
Tror han menar naturen med jorden. Alla djur skulle lyckliga springa runt i de ständigt växande skogarna. Ingen fisk skulle bli fiskad och ingen gris skulle ligga mellan två brödbitar. Skön tanke.
Citera
2007-08-26, 01:06
Bannlyst
jag kan ge mitt liv, men då ska jag fan ha trekant med prinsessan Madeleine och Marie från A-teens först.
Citera
2007-08-26, 01:09
Medlem
Mt. Shastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnitzel Fritz
jag kan ge mitt liv, men då ska jag fan ha trekant med prinsessan Madeleine och Marie från A-teens först.
ja Madeleine är ju jätte vacker .

För mig blir det nog en 10 kant eller mer
Citera
2007-08-26, 01:13
Medlem
Reoshis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mt. Shasta
Tror han menar naturen med jorden. Alla djur skulle lyckliga springa runt i de ständigt växande skogarna. Ingen fisk skulle bli fiskad och ingen gris skulle ligga mellan två brödbitar. Skön tanke.

Fiskarna (och fåglar) skulle äta varandra, grisarna skulle bli utplånade av rovdjur då vi är det ända som håller dem vid liv, samma sak gäller kossor och i princip alla boskapsdjur..

Och jag skulle påstå även vi är djur, men högst i närings kedjan.. Det naturen handla om, starkast överlever..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in