Jag har inte läst hela tråden, men den mest avtändande hobbyn är prostitution.
Jodå, det finns män som använder sina ledigheter till att resa runt och besöka säg Europas alla bordeller.
Det är en hobby man inte ska berätta om i fall man vill ligga
Jag hatar tjejer som har bil/motor-intresse. Jag förstår mig inte alls på det, så galet tråkigt. Tycker även snubbar som snackar bilar hela dagarna är mentalt efterblivna. Det är nog den största avtändande hobbyn. Jag hade aldrig typ utesluta personen pga det, men det hade varit en faktor.
Jag har inte läst hela tråden, men den mest avtändande hobbyn är prostitution.
Jodå, det finns män som använder sina ledigheter till att resa runt och besöka säg Europas alla bordeller.
Det är en hobby man inte ska berätta om i fall man vill ligga
Varför ska en man som har som hobby att betala för sex bry sig om han får det gratis eller inte?
Fast det är klart, man kan ju ha mer än en hobby
Killar som har hela samlingar hemma och som filmar eget material. Det är bara så bisarrt.
Jag kan hålla med om att det kan vara en något osund hobby, men filmar man sitt eget material så tycker jag inte det känns lika sorgligt. Under förutsättning att det inte är något ensamt tallande framför kameran.
Killar:
Osexigast: (som någon nämnt) prostutition, alltså när de besöker horor.
Droger är en annan sak jag anser osexigt.
Det mest avtändande alla tider är män som har ett överdrivet intresse för fitness och käkar anabola och utvecklar det typiska anabola-utseendet : USCH.
Sexigt är enligt mig killar som brinner för något. Lyssnade en gång på en kille som doktorerat i tvättmaskinsvibrationer och han brann verkligen för det= sexigt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!