2008-03-28, 10:35
Medlem
lizkans avatar
Killar utan några intressen/hobbys öht går fetbort!
Mest avtändande...en karl som sysslar med kaninhoppning då
Eller försöker dressera sina dansmöss.
(nej, har aldrig stött på nån)
Jag har ett stort intresse, bilar...gamla V8: or helst men d innebär alltså att jag direkt är klassad som ointressant.. och nej, jag kan inte räknas som plåtluder för jag äger bil själv
Avtändande karlar är förresten såna som inte har nån koll på bilar annat än vad en Volvo är, eller att den enbart räknas som färdmedel - uurk!
Citera
2008-03-28, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dildodagger
OK, damer. Vad säger ni? Killar kan ju snöa in på de mest osannolika intressen. Om man nu vill skaffa sig en hobby som garanterat gör att man inte får ligga, vilken skall man välja då? Akvariefiskar, modelltåg...
Vad säger ni?

Röka hasch. Killar som har det som hobby blir så jävla tråkiga.
Citera
2008-03-28, 13:07
Medlem
Tjejer som har shopping och mode som hobby går bort. Enligt min erfarenhet är dessa oftast ganska karaktärslösa och ytliga människor.
Citera
2008-03-28, 14:12
Medlem
madzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam Lowry
Jag har funderat på att skaffa mig en hobby, funderar på att börja gjuta tennsoldater.. nå brudar, blev det russinmuff eller slaskade det till i trosorna?

RUSSINMUFF
Citera
2008-03-28, 14:17
Medlem
Danneehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
Röka hasch. Killar som har det som hobby blir så jävla tråkiga.

Join him! Då jävlar blir det skoj för dig också
Citera
2008-03-28, 14:25
Medlem
flygandeflaxs avatar
whatever. jag har svårt för asperger-nördar som maler på om sitt intresse i timmar utan någon som helst förståelse för när man skall låta andra komma till tals. skitsamma vilken hobby du har - tennsoldater, proggmusik, virkning, kiss-sex - bara du låter bli att mala på om det i timmar
Citera
2008-03-28, 14:32
Medlem
madzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
En hobby ska man fan vara aktiv deltagare i.

Ar utbildad kock och tycker att det ar valdigt kul/trevligt att traffa och laga mat med mina vanner som ocksa ar utbildade kockar. Anledningen till att vi gor det ar for att det ar kul, trevligt och sjalvklart gott med mat och ata maste man ju. Raknas detta som en hobby eller inte??

Vill dock tillagga att jag har "riktiga" hobbysar ocksa tex, kampsport
Citera
2008-03-28, 14:38
Bannlyst
Tjejer som vars hobby är att festa (gå ut varenda helg och supa sig fulla) är jävligt osexigt. Skulle aldrig kunna tänka mig att vara tillsammans med en person som förstör sin kropp så totalt.
Citera
2008-03-28, 15:01
Medlem
ledargestalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillbert
Marilyn Manson påstod någon gång att det enda han ångrade i livet var att han höll på med rollspel när han var tonåring. Han påstod att det försenade hans sexdebut med flera år.

Tjejer som rider (på hästar) är rätt avtändande. Få rumpor blir snygga i ridbyxor och hästlukten gör mig kroniskt impotent.

Dock bygger ridning upp en stark bukmuskulatur, och rumpa så att när ridbyxorna åker av så är det ofta något välformat under.
Kvinnor med en stark bukmuskulatur ska tydligen ha lättare för att få fontänorgasmer... och det min vän..
Citera
2008-03-28, 16:42
Medlem
Biffens avatar
Hmmm, svår fråga, då tjejers hobbies är något som ger dig själv tid för dina...i mitt fall lira xbox

Men mest avtändade måste kanske vara...typ modeltågsbyggande.
Citera
2008-03-28, 16:53
Medlem
shanghais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmahpemma
jag är inte så kräsen, men en kille med POKER som största intresse går bort! Har varit sambo med en som när han inte spelade poker så pratade han om poker.
det blev lite tröttsamt efter ett tag..

Men en kille SKA ha något intresse, gärna något som inte innebär att man sitter på ändan hela dagarna. Jag hänger gärna med på det mesta, men iiiinte om det innebär att sitta stilla i timtal.. Jag hatar att sitta stilla..

En kille utan hobby tror jag skulle tröttna på mej ganska fort, då jag har två stora intressen som tar upp mycket av min tid;
Hästar, travsport framförallt. Jag har en travhäst, fler kommer det bli...
Och en schäfer som ska tränas och aktiveras någon timma om dagen har jag också.. mycket troligt att det blir en till schäfer någon dag!

MEN jag vill inte ha en kille med hästar som sitt största intresse. Det skulle bli för mycket. det är redan så mycket i mitt liv som kretsar kring hästar, så en kille med samma intresse skulle bli för insnöat!

Jag lägger till hästintresse på min lista över mest avtändande hobbys. Motivering ovan.
Citera
2008-03-28, 18:41
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrei Rublyov
Tjejer som vars hobby är att festa (gå ut varenda helg och supa sig fulla) är jävligt osexigt. Skulle aldrig kunna tänka mig att vara tillsammans med en person som förstör sin kropp så totalt.
Håller jag med om, lite WT varning på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in