2010-04-04, 17:32
Medlem
zorb89s avatar
Jag kan inte komma på något avtändande. Har de något de brinner för som de gillar att berätta om så spelar det ingen roll för mig. Bara de har en egen hobby.

Men häst/hund tjejer gillar jag mest. Mysigt att hoppa upp bakom hon på hästen och ta en lång färd under sommarna Finns inget som slår det.
Citera
2010-04-04, 20:38
Medlem
Sådana där modellflygplan. Ett gäng åker ut ställer sig på en stor plan och flyger sina små flygplan. När de kört en stund tar de ner dem, lägger in dem i bilen och kör hem. Ingen hjärngympa, ingen fysiskträning. Bara stå där och glo tills de får nackspärr och dyrt är dte med! Herregud, usch!
Citera
2010-04-04, 20:46
Medlem
Angeliques avatar
De mest osexiga är väl om pojken i fråga inte har några intressen alls eller tex bara låtsas vara intresserade av sport och motorer eftersom alla karlakarlar från Norrland SKA vara det. Småkufiska specialintressen är ju att föredra även om en del hypernördar kan vara riktigt äckliga.
Autistiska hobbys som att memorera tågtidtabeller och samla på döda getingar är rätt läskigt!
Citera
2010-04-04, 21:28
Medlem
Ratads avatar
Samla på klädesplagg och skor. Det avtändande är att sånna saker tar stor plats och det kommer leda till bråk när hon (eller han) inte vill göra sig av med det som ändå aldrig används. Då är det bättre med folk som samla på små saker - kortlekar, små smycken eller plastsmurfar.
Citera
2010-04-04, 22:02
Medlem
SniperJackals avatar
så länge tjejen har någon hobby/intresse ifråga så är jag nöjd.

har lärt mig att man inte ska vara för kräsen när det gäller sånt. Visst det är roligare om man verkligen har nån hobby gemensamt (tex båda gillar tvspel eller vadsom) men i värsta fall så får man iaf egen tid.

dock går tjejer med huvudintresse som; shopping,kläder,skor,fika med vänner varje dag etc bort för mig. Ser ärligt talat inte hur man skulle ha nåt gemensamt med såna typer.

Tråkiga människor är de som klagar när de är lediga mycket/arbetslösa. Alltså klart man vill ha jobb men då det låter typ "Ursch va less jag är på att gå hemma, vill börja jobba igen så man har nåt att göra om dagarna".

Alla vet nog vad jag snackar om. Dom har inga riktiga hobbies/intressen.
Citera
2010-04-04, 22:11
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniperJackal
Tråkiga människor är de som klagar när de är lediga mycket/arbetslösa. Alltså klart man vill ha jobb men då det låter typ "Ursch va less jag är på att gå hemma, vill börja jobba igen så man har nåt att göra om dagarna".

Alla vet nog vad jag snackar om. Dom har inga riktiga hobbies/intressen.

Sant. Nog för att det är ömsom stressigt och ibland segt att gå utan jobb men ibland känns det bättre om man spenderat några timmar med att bli bättre på sin hobby/lärt sig något/tränat. Det kan faktiskt dämpa lite när ångesten blir stark.
Citera
2010-04-04, 22:25
Medlem
Pewahis avatar
Jag tycker att det är charmigt med nördiga intressen. Inte just samlande på saker, men udda aktiviteter eller specialintressen.
Citera
2010-04-04, 22:26
Medlem
Andersdamaans avatar
Fågelskådning!! Bara ruggugglor och riktiga skator går igång på sånt
Citera
2010-04-04, 22:40
Bannlyst
Samla på barnporr?
Citera
2010-04-04, 22:42
Medlem
SniperJackals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumdumkula
Vet inte om just denna varit uppe förut, faller väl under samlande och allmän galenskap. Riktigt avtändande iallafall.

http://www.youtube.com/watch?v=sRcbJMftpo8

Usch säger jag.

hahaha

min första tanke var typ "turtles? coolt "
sen när man såg klippet; ..........
Citera
2010-04-04, 23:33
Medlem
Beror lite på vad man är ute efter för förhållande.

I ett långvarigt förhållande är partytjejer det sista jag söker. Dock är det avtändande med alla typer av hobbyn som ger tjejen en lägre social status.
Citera
2010-04-04, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maci
Beror lite på vad man är ute efter för förhållande.

I ett långvarigt förhållande är partytjejer det sista jag söker. Dock är det avtändande med alla typer av hobbyn som ger tjejen en lägre social status.

Är nyfiken på vad som ger "tjejer en lägre social status".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in