2008-03-30, 01:01
Medlem
Film! Är det nördigt?
(Exkludera Star Wars)

Kommer inte på något särskilt avtändande hobby kvinnor kan ägna sig åt, förutom att äga många katter.
Citera
2008-03-30, 07:58
Medlem
Reardens avatar
finns ju några stycken väldigt avtändande hobbies där de värsta är hästar och katter, har svårt för tjejer som har djur som inntressen ö.h.t
Att en tjej lägger mycket tid/pengar på kläder/mode/smink mm. stör mig dock inte alls, så länge jag slipper gå i affärer med henne, finns få saker som är så tråkiga som tjejklädesaffärer.

på plussidan skulle jag också vilja lägga in ett inntresse för politik (även om tejejen är vänster..men det är inte lika bra) och sen skulle jag vilja säg att det i slutändan inte är så viktigt så länge hon är innteligent, så länge jag slipper djuren
Citera
2008-03-30, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joppe
Den västa hobbyn en tjej kan ha, är att glo på tv. En tjej som använder sin fritid på att se "Friends", Desperate Housewifes" och annat skit, är extremt avtändande.

Word.
Citera
2008-03-31, 11:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bullybrugd
Men sitter inte din kille inne redan?

Jo, och det är därför jag valde kriminella hobbies som en avtändande hobby. Jag kan intyga att det suger att ha en kille som sitter inne, och bara får ta emot 4 timmars övervakat besök i veckan.
Citera
2008-03-31, 12:05
Medlem
Emols avatar
tjejer som rider är kvinliga versionen av den manliga Datanörden! sådeså
Citera
2008-03-31, 15:19
Medlem
56ks avatar
Tjejer som är besatta av djur. Det spelar egentligen ingen roll vad det är för typ av djur om hon är helt insnöad i det djuret hon har, villket kan vara allt från råttor till hästar.
Jag gillar djur och har inget emot djur så länge djuren inte tar över.
Citera
2008-03-31, 18:27
Medlem
Quorthons avatar
Att samla snorkråkor känns som en ganska avtändande hobby.
Citera
2008-03-31, 18:35
Medlem
Sääbääs avatar
Tjejer som är helt besatta i att synas och inte har något annat intresse. Att få bekräftelse varannan minut, hatar tex 1 i min klass som skall synas och prata med ALLA. Man ser verkligen på henne hur ointressant hon är, inga hobbys utan lever enbart på sitt utseende.
Citera
2008-03-31, 19:46
Medlem
sockerfris avatar
Avsaknad av hobby torde slå vilken hobby som helst på avtändandeskalan.

Sedan är i allmänhet helt förutsägbara människor något som i alla fall inte väcker min kåthet. Men jag vet faktiskt människor som gillar det, och det är deras grej. Alla är vi väl olika, helt enkelt.
Citera
2008-03-31, 20:11
Medlem
Eztrellas avatar
Jag kommer inte på nåt som jag tycker är direkt avtändande, sålänge man har en hobby som man inte håller på med överdrivet mkt är väl allt frid och fröjd.
Citera
2008-03-31, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Att samla snorkråkor känns som en ganska avtändande hobby.
Är väl värre att äta upp dem?
Citera
2008-03-31, 20:59
Medlem
bullybrugds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
Är väl värre att äta upp dem?
OffTopic:
Eller först samla dem i örat och sen äta upp dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in