2007-10-06, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Så spel, sport, träning, teknik, bilar och musiker går bort alltså...
Får man fråga va fan som går hem hos dig?

du snackar med nån socialt missanpassad tomte som bara gillar att skära sej själv,finns det nå annat o göra än att skratta:P
Citera
2007-10-06, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spiderpig
För fan det finns inga män som inte tycker om bilar, och om det nu finns det så är de inga män!

Say whaaaaaaaaaat?
Citera
2007-10-06, 18:05
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanakastre
Tjejer gillar inga intressen som tar bort fokus från dem, konkurrens är jobbigt, därför får många respektabla och fina hobbys loserstämpel helt oförtjänt.

MYCKET bra sagt,håller med! Och det är just därför det är så viktigt att ha ett liv även utanför förhållandet. Se till att ha egna vänner,hobbies osv istället för att sitta som ett desperat plåster på pojkvännen 24/7.
Roxana som delar livet med en WoWare.
Citera
2007-10-08, 03:17
Medlem
IIanas avatar
http://www.youtube.com/watch?v=VYSfBAohfc0

AVTÄNDANDE.
fast roligt.
Citera
2007-10-08, 03:35
Medlem
euphorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IIana
http://www.youtube.com/watch?v=VYSfBAohfc0

AVTÄNDANDE.
fast roligt.

jag skulle inte hålla med dig ens om att det var roligt, avtändande och tragiskt.

bilar är också jävulskt avtändande
Citera
2007-10-08, 03:48
Medlem
Jaa, det här med stickning, virkning, knyppling och makramé, m. m, m. m, kanske inte är någon större hit? Men å andra sidan är väl inte risken att någon sysslar med detta idag så värst stor, heller!?

Men betänk en stor, stark, manlig och snygg karl, sitta med strumpstickorna/ stoppnålen i högsta hugg och sticka/ stoppa strumpor framför TV: n...... Eller kanske han virkar på en liten, vit, söt duk att ha på lilla pelarbordet i finrummet........
Eller man(som kvinna, då) hörer densamme stöta på med vävstolen i gillestugan*Dunk! Dunk! Dunk!*.

Citera
2007-10-08, 03:53
Medlem
Psyko Dads avatar
Funderade länge på om jag vågade lämna ut denna hobbyn. Hade en "känd" vän som samlade på urin från sina vänner. Alla ombads att ta med en liten mugg med urin eller lämna det på stället. Dessa små burkar förvarade han sedan i frysen. En dag pajade frysen.Tja ni kan ju föreställa er stanken av smält urin som sväller i plastburkar, så allt rann ju ut. Fyyyy fan!!!
Han pissade även i bålen en gång & berättade det efter att alla hade druckit av den. den festen medverkade jag som tur var icke på. Så visst tusan finns det äckliga hobbys.
Citera
2007-10-08, 03:58
Medlem
CashBlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Funderade länge på om jag vågade lämna ut denna hobbyn. Hade en "känd" vän som samlade på urin från sina vänner. Alla ombads att ta med en liten mugg med urin eller lämna det på stället. Dessa små burkar förvarade han sedan i frysen. En dag pajade frysen.Tja ni kan ju föreställa er stanken av smält urin som sväller i plastburkar, så allt rann ju ut. Fyyyy fan!!!
Han pissade även i bålen en gång & berättade det efter att alla hade druckit av den. den festen medverkade jag som tur var icke på. Så visst tusan finns det äckliga hobbys.

Fyyy faaaaan, men jag måste fråga: Hade du bidragit till samlingen med en egen burk i frysen?
Citera
2007-10-08, 04:00
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CashBlow
Fyyy faaaaan, men jag måste fråga: Hade du bidragit till samlingen med en egen burk i frysen?
Ha ha ha Men ärligt NEJ. jag är snål plus att jag har gränser var jag placerar min tja du vet.....
Citera
2007-10-08, 04:13
Medlem
CashBlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Ha ha ha Men ärligt NEJ. jag är snål plus att jag har gränser var jag placerar min tja du vet.....

Det känns i det här fallet som att spola ned är bättre än att frysa in.

Att vurma för insekter som hobby verkar märkligt. Jag får lite "När lammen tystnar"-vibbar av det.
Citera
2007-10-08, 04:16
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CashBlow
Det känns i det här fallet som att spola ned är bättre än att frysa in.

Att vurma för insekter som hobby verkar märkligt. Jag får lite "När lammen tystnar"-vibbar av det.
Lite OT men jag har två skinnflådda köttiga djurkranium i frysen. Det var ett skämt från min vän som är jägare.han har gett sig fan på att ngn gång lyckas chocka mig, men inte klarat det än. jag visste inte vad jag skulle göra med dem så de hamnade i frysen. Tror det är räv/grävling & vildsvinsskallar.
Citera
2007-10-08, 10:59
Medlem
Sägs ju att det inte är ett sammanträffande att UNIX låter som eunuchs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in