2013-10-08, 06:08
Medlem
akvifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drflipp
Tror någong annan redan har tippsat om detta. Men iaf blev jag sugen på att ta med lite fint brunt senast jag var nere. Så när jag körde bilen på bron la jag in en 3a finfin brunt i munnen. Men var ingen tull så behövde inte nödsvälja biten utan kunde röka upp den hemma i lugn och ro

Ja det där är ett Väldigt bra och säkert sätt att ta över en liten bit för personligt bruk

Fler borde göra detta ofta istället för 30g en gång. Som exempel alltså.
Citera
2013-10-08, 09:07
Medlem
x0ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akvifer
Ja det där är ett Väldigt bra och säkert sätt att ta över en liten bit för personligt bruk

Fler borde göra detta ofta istället för 30g en gång. Som exempel alltså.

Nja, blir dyrt att åka över bron till Danmark för att handla en femma några gånger...
Citera
2013-10-08, 19:11
Medlem
Seriousvampires avatar
Hur stor risk att åka fast mellan Finland och Åland med 20g grönt i bilen i färjan i samband med mindre flyttlast?? Skulle tro att chansen är minimal eftersom Åland hör till Finland men man vet ju aldrig. Har i alla fall ett utmärkt gömställe och en jävligt bra förklaring ifall nån jävla hund skulle vara på plats.
Citera
2013-10-11, 00:24
Medlem
GulBlendISmygs avatar
Om man smugglar i munnen är det bäst att svälja direkt eller tugga sen svälja ifall det skiter sig?
Bör man plasta in det först eller klarar haschet av lite saliv?
Citera
2013-10-11, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GulBlendISmyg
Om man smugglar i munnen är det bäst att svälja direkt eller tugga sen svälja ifall det skiter sig?
Bör man plasta in det först eller klarar haschet av lite saliv?

Om man smugglar i " munnen " så ska man svälja?
Hade du tänkt ha en 10 i munnen eller?

Som Max 3.5 som du kan forma till en boll , du vill ju inte kvävas framför tullen roflmao
Och Svälj direkt
Citera
2013-10-11, 10:31
Medlem
GulBlendISmygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhoIAm

Om man smugglar i " munnen " så ska man svälja?
Hade du tänkt ha en 10 i munnen eller?

Som Max 3.5 som du kan forma till en boll , du vill ju inte kvävas framför tullen roflmao
Och Svälj direkt

Hahahha nääää inte en 10a. Sen har jag ju aldrig stoppat en boll med hasch i munnen så jag vet inte hur lätt det är att svälja.
Men tack för svar!
Citera
2013-10-11, 15:44
Medlem
akvifers avatar
Tipset med att smuggla i munnen är att hellre göra två små en en stor boll.

Och boll är inte den effektivaste formen heller, inte många tabletter som är formade som bollar eller hur

Mitt sätt är att stoppa det i gelatinkapslar, storlek 00, två funkar bra att svälja med vatten. Men gör inte detta framför tullen då dom lika gärna kan hoppa på dig och börja gräva i din käft, och då blir sväljande rätt svårt..

http://www.capsuleconnection.com/capsules

Och har du inga kaplsar så bara rulla dom till formen av en kapsel. Använd inte plast om du vill komma undan röntgen och straff.
Citera
2013-10-12, 22:19
Medlem
OtroligtLugns avatar
Har dom inte värmekameror eller liknande vid bron mellan Sverige/danmark som gör att det blir svårt att smuggla?
Citera
2013-10-13, 01:23
Medlem
akvifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OtroligtLugn
Har dom inte värmekameror eller liknande vid bron mellan Sverige/danmark som gör att det blir svårt att smuggla?

Värmekameror? Den var ny, hur används dom för att hindra narkotikasmuggling?
Citera
2013-10-13, 01:36
Medlem
drflipps avatar
Alltså när jag smuggla i munnen så hade jag bara varit i chris för att röka så åkte inte dit för att smuggla en tvåa :P men iaf så hann inte biten lösa upp sig. Och det var ändå relativt mjukt dunder.. Men la ju liksom in biten några hundra meter innan kontrollen. Men hade man vetat att det inte stod någon gubbe där så hade man ju gärna köpt ett hegge
Fö såg jag under denna helgen bara en enda polisbil i köpenhamn... Dock var det gumball 3000 samtidigt så det kanske påverkade. Medans jag i fascist Sverige såg typ 5 polisbilar under resan dit och hem :P
Citera
2013-10-15, 02:25
Medlem
drflipps avatar
Tror ni det är lugnt att beställa från typ tysklan eller finland? Är då inte röka det gäller utan tablett läkemedel.
Mvh Drflipp
Citera
2013-10-15, 03:01
Medlem
akvifers avatar
Ett tips är att aldrig fråga frågan så. Utan forma den som: Vilka länder pågår det just nu aktioner emot?

Frågor som dina används som underlag för att bedöma vilka länder som behöver vilka aktioner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in