2012-12-25, 19:14
Tjena, ar lite frågor ang narkotikalagarna i danmnark, ska dit imorgon och undrar hur det ser ut med lagarna hos grannen, är det olagligt att ha thc i kroppen i Danmark? Endast i kroppen då och ingenting på sig? om dom misstänker nått på tåget tillbaka til Sverige men inte hittar något, tapparr dom en på piss eller dyl?

Hur ser allt ut, någon med mer erfarenhet som vet?
Svar uppskattas!
Vet inte var jag ska lägga frågan, testar här,

Mvh
Citera
2012-12-25, 19:17
Medlem
[Infinite]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leyon0
Tja,

jag ska ner till Amsterdam med tåg någon gång i framtiden. Är det någon som vet hur det är med kontroller på tåg från Amsterdam? Jag har smugglat i SJs tåg över sundet, Chris - Sverige, ett flertal gånger och det har alltid gått bra. Men jag har aldrig stött på hundar.

Info, tkeniker, tips skulle vara uppskattat.
Stoppa upp det i rumpan, hundarna lär skälla men det kan ju vara för att dina klöder luktar brajja
Citera
2013-01-02, 14:29
Medlem
fredrochas avatar
Snabb hjälp uppskattas!

Kalla mig amatör och okunnig, vet inte alls mycket om detta.

Men åker tillbaks till Norge om ca 4 timmar och har ungefär 100 toppisar här hemma som jag inte pallar vänta ett halvår på att käka upp utan vill gärna ha med dom till min lägenhet i Norge.

Bussen går från stockholm till Oslo gallerian, är det värt att ta med, hur stora är riskerna och vad är riskerna samt straffen ifall nått skulle gå snett?

/tack på förhand - fred
Citera
2013-01-03, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrocha
Snabb hjälp uppskattas!

Kalla mig amatör och okunnig, vet inte alls mycket om detta.

Men åker tillbaks till Norge om ca 4 timmar och har ungefär 100 toppisar här hemma som jag inte pallar vänta ett halvår på att käka upp utan vill gärna ha med dom till min lägenhet i Norge.

Bussen går från stockholm till Oslo gallerian, är det värt att ta med, hur stora är riskerna och vad är riskerna samt straffen ifall nått skulle gå snett?

/tack på förhand - fred

Hur gick det? Fick du med dig dem?
Citera
2013-01-03, 13:51
Medlem
smuggla under vattnet då? om du kör privat båt men har nått hägge eller två i nått som har ett snörre till båten men är en halv meter under båten i vattnet??
Citera
2013-01-04, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennesoftarn
smuggla under vattnet då? om du kör privat båt men har nått hägge eller två i nått som har ett snörre till båten men är en halv meter under båten i vattnet??

Ingen aning om det där, men det lät som en riktig stonerlösning.
Citera
2013-01-05, 02:28
Medlem
trolololols avatar
Jag har åkt sträckan Kastrup - Malmö med tåg en gång i hela mitt liv och då var det hundar och allt. Jag vet inte om det var någon knarkhund, för den nosade fram en köttbulle som någon hade tappat på golvet. Snubbarna frågade var jag hade varit och jag svarade att jag hade varit i Land X, vilket jag hade varit, och då gick de vidare.

Så jag måste väl helt enkelt ha haft en jäkla tur/otur att ha sett dem om carllarsen inte snackar ur röven.
Citera
2013-01-08, 18:53
Medlem
Ska ner till amsterdam strax och jag ska skicka hem lite gräs.
hur går man tillväga? har läst att man ska skicka hem allt i ett dvd fodral. gräs i plastfolie, smell proof bag och sen stänger man den och tejpar runt kanterna och några lager plastfolie. vad tror ni?
Citera
2013-01-08, 23:40
Medlem
Hade tänkt att ta med lite hasch till Egypten och undrar vart är det bäst att förvara det under resan?
Citera
2013-01-09, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freddon
Hmm, att dom orkar hålla på att ta fast folk som faktiskt trivs med sitt liv med cannabis och faktiskt kan sköta alla sina rutiner. Det ska väl legaliseras med cannabis i Danmark och det lär ju påverka Sverige nått så in åt helvete. Att inte vårat land ta sitt förnuft till fånga att acceptera människorna hur dom väljer att leva sitt liv. Människan har funnits i bara några miljoner år och det är väldigt lite enligt mig.. O.o

Människan Homo Sapiens har existerat i max 250 000 år. Inte några miljoner.
Citera
2013-01-09, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realn1gga
Ska ner till amsterdam strax och jag ska skicka hem lite gräs.
hur går man tillväga? har läst att man ska skicka hem allt i ett dvd fodral. gräs i plastfolie, smell proof bag och sen stänger man den och tejpar runt kanterna och några lager plastfolie. vad tror ni?

Lycka till
Citera
2013-01-10, 16:59
Medlem
Är det nästintill riskfritt att som ensam man i 20 års ålder gå över gångbron i Helsingborg? Finns det hundar där, eller sitter det två tullgubbar och plockar ut folk på random bara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in