2006-11-29, 14:11
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavkuken
Jag förstår då inte hur hundarna ska kunna känna lukten av någonting som de inte kommer i kontakt med, för de måste ju komma i kontakt med någon cannabismolekyl för att känna någonting och då det är vakuumförpackat så kommer det ju inte ut ett skit..

Tror faktiskt bara att det där är en seglivad myt.

I övrigt så tror jag nog bara att du ska ha en jävla otur ifall de gör ett stickprov och kollar JUST ditt paket. Försök göra det så diskret som möjligt - hellre kuvert än paket och så litet som möjligt, bl a.

Och glöm inte att avsändaren ska vara anonym! Och vakuumförpackning är ett måste.

jo han som skickar går in på en liten butik i hans stad där dom inte har kameror eller kräver ID för att skicka iväg paket/post

och han ska skicka många små paket runt 20g per paket.

ett gram röka kostar 0.50 BRL som är ungefär 2 svenska kronor.

så även om paketeten beslagtas så har jag inte förlorat några pengar eller inte märkvärdigt mycke pengar i alla fall.

han köper ett kilo för runt 2000 svenska kronor fast i BRL då.

så inte så värst dyrt
Citera
2006-11-29, 21:27
Medlem
Nagaxs avatar
Citat:
så i slutändan spelar det ingen roll hur jävla mycket du paketerar in det. vakumpackar det bla bla.. luktar en hund i närheten av paketet så kommer han att känna det

Alltså det måste ju finnas något sätt att dölja lukten.

Citat:
Jag förstår då inte hur hundarna ska kunna känna lukten av någonting som de inte kommer i kontakt med, för de måste ju komma i kontakt med någon cannabismolekyl för att känna någonting och då det är vakuumförpackat så kommer det ju inte ut ett skit..

Tror faktiskt bara att det där är en seglivad myt.

Tror jag också.
Citera
2006-11-29, 23:01
Medlem
Angående det här med knarkhundar, vakuum-förpackningar osv så har ju det diskuterats i en annan tråd. Jag tror dom flesta kom överens om att det som gör det möjligt för hundarna att känna lukten är att lukten överförs till material nr 1, sen till material nr 2 osv. T.ex., om man först virar in lite gräs i gladpack så kommer det oundvikligen att komma några ”cannabispartiklar” (i brist på bättre ord) på utsidan av gladpacket. Dom partiklarna förs sedan vidare till nästa förpackning, må det vara cellpfan, vakuum-förpackningar, whatever, och det är det som gör det möjligt för hundarna att känna lukten. Det är ju jävligt svårt iaf för mig att förstå hur dom kan känna lukten av något som luktar så jääävla lite, men dom är ena luriga rackare, knarkjyckarna. Någon gjorde i samma tråd en liknelse: Om en människas luktsinne är stort som ett frimärke så är en hunds luktsinne lika stort som en fotbollsplan.

Som sagt, hörsägen och efter minnet. Huruvida det stämmer vet jag inte egentligen.
Citera
2006-11-30, 13:35
Medlem
pihops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messiah
då måste jag hyra en liten Brazil unge... sen köpa kondomer... blir jobbigt

och sen att hitta någon som kan frakta ungen åt mig. utan att utsätta barnet för sexuella trakasserier eventuelt bajspackning kan vara svårt.. då jag helst inte vill att någons penis ska guppa mot mina kondomer

Du har ju så rätt. Lösningen där kan kanske vara att man superlimmar fast en buttplug i rektum på ungen sen när man fått ungen så får man bara vänta i någon vecka tills ungen börjar fekalvomera.
Citera
2006-11-30, 13:57
Medlem
om det är små mängder så vakuumförpacka skiten.. det gör min kompis från berlin.
Citera
2006-11-30, 13:58
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pihop
Du har ju så rätt. Lösningen där kan kanske vara att man superlimmar fast en buttplug i rektum på ungen sen när man fått ungen så får man bara vänta i någon vecka tills ungen börjar fekalvomera.

fekalvomering är ganska charmigt, bara så du vet.

Jag säger som tidigare nämnt att du helt enkelt testar och ser hur det går.
Det verkade inte precis vara dyrt, så jag tror att du överlever att något kommer bort på vägen.
Vafan, jag vill också ha en liten brasilianare, låter bra att ha.

Hur kom du i kontakt med denna brasilianare och hur fick du honom att börja skicka weed till dig?

Peace!
Citera
2006-11-30, 15:29
Medlem
Salmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virtuoso
Angående det här med knarkhundar, vakuum-förpackningar osv så har ju det diskuterats i en annan tråd. Jag tror dom flesta kom överens om att det som gör det möjligt för hundarna att känna lukten är att lukten överförs till material nr 1, sen till material nr 2 osv. T.ex., om man först virar in lite gräs i gladpack så kommer det oundvikligen att komma några ”cannabispartiklar” (i brist på bättre ord) på utsidan av gladpacket. Dom partiklarna förs sedan vidare till nästa förpackning, må det vara cellpfan, vakuum-förpackningar, whatever, och det är det som gör det möjligt för hundarna att känna lukten. Det är ju jävligt svårt iaf för mig att förstå hur dom kan känna lukten av något som luktar så jääävla lite, men dom är ena luriga rackare, knarkjyckarna. Någon gjorde i samma tråd en liknelse: Om en människas luktsinne är stort som ett frimärke så är en hunds luktsinne lika stort som en fotbollsplan.

Som sagt, hörsägen och efter minnet. Huruvida det stämmer vet jag inte egentligen.
japp, så tror jag också att det är, men om man när man vakuumpackat rökat tvättar förpackningen jävligt noga i tex sprit borde det va rätt lugnt...

sen det där man har hört att hundarna e så grymma att dom kan sniffa sig till en knatch som ligger i bensintanken på en bil tror jag bara e för att dom som kör bilen är stoners, eller iallafall har varit i kontakt med knark innom den närmsta tiden, och tullarna vet att bensintanken är ett ganska vanligt ställe att smuggla på så då letar dom där.

synd att man inte kan låna en knarkhund å testa med, så man vet vad dom går för

en vakuumpacknings maskin kan man köpa på ebay för under 1000:- antagligen en ganska bra investering om man man funderar på sånt här.
Citera
2006-11-30, 15:36
Medlem
eller så skiter du i att röka och tar inga risker
Citera
2006-11-30, 16:15
Bannlyst
Är väl bara att testa och skicka torskar man så torskar man helt enkelt.
Citera
2006-11-30, 17:23
Medlem
atzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antie
eller så skiter du i att röka och tar inga risker

eller så kan du tillföra något vettigt till tråden istället för att moralpredika...
Citera
2006-11-30, 19:31
Bannlyst
Hur vakum förpackar man ngt på lättaste och säkraste sätt?
Citera
2006-11-30, 22:14
Medlem
pihops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jammin
Hur vakum förpackar man ngt på lättaste och säkraste sätt?

Ingenting du gör hemma iallafall!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in