2022-05-25, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrankAbagnale
Varfr knde jag d inte av ngon effekt mer n max tv timmar?

Jag vet inte. Nu r det ver dock. Nu r du "efterbng"; kanske reflekterar mer n vanligt eller ovanligt relativt vanligt.
Citera
2022-06-01, 08:28
Medlem
SigrefIQs avatar
ntligen dags fr frsta naturliga psykadeliska resan, hoppas jag.
Har kpt in 5g torkad cubensis som jag r lite mindre orolig fr att vara mglig nu nr jag lst lite svar frn andra anvndare som varit oroliga o lnkat bilder p sina svampar. Har dock inte kunnat kolla p bilderna o jmfra fr det r s gamla lnkar p de inlggen jag lst. S fr skerhets skull vill jag nog be nn erfaren ta sig en titt p mina och sga om de r safe or not.

https://anopic.us/g3Glelooo4B9RVVPGb...4n5NaR2B8J.jpg

Mvh
Citera
2022-06-01, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SigrefIQ
ntligen dags fr frsta naturliga psykadeliska resan, hoppas jag.
Har kpt in 5g torkad cubensis som jag r lite mindre orolig fr att vara mglig nu nr jag lst lite svar frn andra anvndare som varit oroliga o lnkat bilder p sina svampar. Har dock inte kunnat kolla p bilderna o jmfra fr det r s gamla lnkar p de inlggen jag lst. S fr skerhets skull vill jag nog be nn erfaren ta sig en titt p mina och sga om de r safe or not.

https://anopic.us/g3Glelooo4B9RVVPGb...4n5NaR2B8J.jpg

Mvh
Ser ut som det brukar. Sen om det r just cubensis r omjligt att svara p, men r vldigt likt dom jag brukar bestlla.
Det dr blgrna frgen du ser p svampens fot r psilocybinet som avger den frgen nr foten bjs.

Off topic, om detta r din frsta svamptripp s r en lmplig dos 1,5-2 gram torkat. Happy tripping!
Citera
2022-06-02, 10:34
Medlem
SvampDamp.s avatar
Jag behver en uppskattning p dosering. Har trippat p tryptaminer sedan 2019 (LSD, LSA, 1P-LSD, 2cb-fly, 2cb, 4-ho-met, 4-aco-met, 4-ho-dmt, DMT, yuppo-frn). Hgsta dos LSD r 300ug, brukar oftast blanda flera psykedeliska preparat och rejva utan tripkillers. Hanterar alltid mina problem under pverkan och kan lugna mig. Sttet alltid saker i perspektiv och ifrgastter mina knslor. Lter de vara och slpper taget.

Jag har aldrig kkat svamp i ren form, testat lgre doser av analoger och derivat som angetts ovan. Men nu i sommar r det dags. Tanken r att campa i skogen med tlt och brasa med nra vnner vid vattnet. Vilken dos tror ni skulle vara optimal? Vill inte bli out of my mind men samtidigt vill jag inte vara p trskeldosen.

r det runt 3 gram man skall inta? Vet att de beror p typ men de m hnda att det r vanliga Golden Teachers.
Citera
2022-06-02, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvampDamp.
Jag behver en uppskattning p dosering. Har trippat p tryptaminer sedan 2019 (LSD, LSA, 1P-LSD, 2cb-fly, 2cb, 4-ho-met, 4-aco-met, 4-ho-dmt, DMT, yuppo-frn). Hgsta dos LSD r 300ug, brukar oftast blanda flera psykedeliska preparat och rejva utan tripkillers. Hanterar alltid mina problem under pverkan och kan lugna mig. Sttet alltid saker i perspektiv och ifrgastter mina knslor. Lter de vara och slpper taget.

Jag har aldrig kkat svamp i ren form, testat lgre doser av analoger och derivat som angetts ovan. Men nu i sommar r det dags. Tanken r att campa i skogen med tlt och brasa med nra vnner vid vattnet. Vilken dos tror ni skulle vara optimal? Vill inte bli out of my mind men samtidigt vill jag inte vara p trskeldosen.

r det runt 3 gram man skall inta? Vet att de beror p typ men de m hnda att det r vanliga Golden Teachers.

Med tanke p dina erfarenheter s skulle nog 2-3 gram torkade vara en bra dos.
Citera
2022-06-02, 22:52
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvampDamp.
Det lter rimligt med tre gram eller strax drunder, givet din erfarenhet och scenariot du beskriver
Citera
2022-06-03, 16:24
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duaneallman
Med tanke p dina erfarenheter s skulle nog 2-3 gram torkade vara en bra dos.

Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Det lter rimligt med tre gram eller strax drunder, givet din erfarenhet och scenariot du beskriver
Schysst, tack s mycket till er bda.
Citera
2022-09-25, 18:19
Medlem
Soterns avatar
Gr det att snusa toppisar?
Citera
2022-09-25, 18:21
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Gr det att snusa toppisar?
Ja.
Citera
2022-09-25, 18:31
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Ja.

Ok, tack. Lgger du inte en svamp d eller? Och kommer kicken direkt?
Citera
2022-09-25, 18:48
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Ok, tack. Lgger du inte en svamp d eller? Och kommer kicken direkt?
Tnker mest att d det mesta som absorberas i mag-tarmkanalen ven tas upp via slemhinnor borde det funka. LSD-lappar rekommenderas man suga p en stund s varfr inte svamp?
Citera
2022-09-30, 12:24
Medlem
forumusers avatar
Jag har malen svamp och funderar p hur jag gr te p den, ngon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in