2013-03-29, 19:24
Medlem
solo7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargvid
Yep, hur lnge klarar den sig d? Jag vet att svamp blir smre nr den inte r fryst.
Hur mycket av kvalliten frsvinner?

Nu har jag aldrig aldrig underskt saken kliniskt men jag har svrt att tro att ngra dygn skulle kunna pverka potensen mrkbart. Tycker att det r s mnga andra faktorer som pverkar intensiteten i en tripp att den lilla skillnad i potens detta kan medfra borde vara frsumbar.
Citera
2013-03-30, 20:12
Medlem
Pipharens avatar
http://www.youtube.com/watch?v=qoFZhXng_TA
Ny trevlig svampsort? Ngon med mer info?
Citera
2013-03-30, 20:22
Medlem
123psyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pipharen
http://www.youtube.com/watch?v=qoFZhXng_TA
Ny trevlig svampsort? Ngon med mer info?

Ingen mer info, ska lsa p om detta! Kul att den r beslktad med de gamla Hawaiianska klassikerna - dem r saknade.
Citera
2013-03-31, 18:50
Medlem
Sauce-Bamps avatar
Gick otroligt bra att kra ensam, kan knappt vnta tills nsta gng och d slr jag nog p minst 40!
Hur lnga mellanrum brukar det vara bra att ta?
Kan det vara strre risk fr en dlig tripp om man kr med en veckas mellanrum?

Kommer frmodligen vnta lngre fr att smlta allt men om det brjar suga s kan det vara bra att veta.
Citera
2013-04-01, 08:10
Medlem
123psyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sauce-Bamp
Gick otroligt bra att kra ensam, kan knappt vnta tills nsta gng och d slr jag nog p minst 40!
Hur lnga mellanrum brukar det vara bra att ta?
Kan det vara strre risk fr en dlig tripp om man kr med en veckas mellanrum?

Kommer frmodligen vnta lngre fr att smlta allt men om det brjar suga s kan det vara bra att veta.

En vecka rcker fr att toleransen ska g ner, men 2 veckor r att rekommendera nd fr att smlta allt som hnt tycker jag nog. Mellan 2 veckor och 1 mnad rekommenderas att ha uppehll om man ska gra det ngorlunda regelbundet en tid framver. Kul att det gick bra!
Citera
2013-04-01, 21:59
Medlem
Slampzts avatar
Ngon som vet eller har provat att gra en egen toppisodling utomhus? Har googlat lite men inte hittat ngot svar frutom att det r mjligt. Mitt enda toppistlle har nmligen blivit vandaliserat, alla trd runtomkring har tagits bort vilket ger full insyn in i hagen som ligger bredvid vgen och nra flera hus. Dessutom vxte det mycket lite svamp dr innan.

Tror ni det skulle vara mjligt att smyga dit, grva upp en liten toppiskoloni och sedan grva ner den p en gammal hage bredvid mitt hus? Om toppisarna skulle klara sig skulle de d sprida sig, eller tar det mycket lng tid? Skulle vara fantastiskt att ha en en stor toppiskoloni bredvid huset.
Citera
2013-04-08, 14:47
Medlem
mecca--villages avatar
sitter p luren s orkar inte leta igeom hela trden.
Fick iallafall hem 10g cubensis som skulle va torkade s slngde in dom i kylen direkt, men nr jag i fredas skulle ta ut dom och smaska i mig s mrkte jag att dom flesta var halvtorra och sg lite konstiga ut s la ut p tidningar fr att torka klart och kom hem igrkvll o helt torkade va dom men sg inte ut som dom ska men la iaf in dom i plast i kylen. r dessa brukbara eller kan jag lika vl slnga skiten? Kan lgga upp bild nr jag kommer hem.

Mvh
Citera
2013-04-08, 14:49
Medlem
Hej!
Den enda drogen jag har brukat r alkohol... r det d dumt att g p hallucinogener direkt? Tnkte plocka lite toppisar nu i hst nmligen.
Ltt att snea/gra vldigt dumma/farliga grejjer?
Citera
2013-04-08, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B0mb8
Hej!
Den enda drogen jag har brukat r alkohol... r det d dumt att g p hallucinogener direkt? Tnkte plocka lite toppisar nu i hst nmligen.
Ltt att snea/gra vldigt dumma/farliga grejjer?
Om det r frsta drogen tu tar har ingen betydelse.
Var glad vid tillfllet du petar i dig det och fixa fram ngot att gra d det r ltt hnt man fr trkigt som trippad...
Ps : att gra saker under ruset / prova saker kan ha stor verkan / skildnad p ruset, ven om du kanske inte tror det d... rcker tex med att g in i ett annat rum med anorlunda milj fr att f gldetrar. ven om du inte tror det just d... som sagt experimentera, med lite allt mjligt
Citera
2013-04-08, 15:38
Medlem
Ngon som vet ngra "legit" sidor dr man kan bestlla growbox, knns som man fr s olika svar nr man sker runt i forumet :/.
Har hittat http://azarius.net/, ngon som vet / har erfarenhet frn den sidan med bestllning etc?
Citera
2013-04-08, 19:46
Medlem
mecca--villages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yodawgimbad
Ngon som vet ngra "legit" sidor dr man kan bestlla growbox, knns som man fr s olika svar nr man sker runt i forumet :/.
Har hittat http://azarius.net/, ngon som vet / har erfarenhet frn den sidan med bestllning etc?

Har bestllt cubensis b+ growboxar vid 4 tillfllen senaste ret frn ''elefanten'' och har aldrig varit ngra problem med tull eller produkt. fick senaste fr en mnad sen~
Citera
2013-04-11, 07:11
Medlem
apocalyptos avatar
Det r dremot farlig nra ett slut fr growboxar frn Holland. Lagndringar dr nere hller p frhindra frsljningen. Klla: internt mail frn wholecelium
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in