• 1
  • 2
2007-08-16, 17:48
Medlem
rizzeees avatar
Hej, jag äter imovane, men får konstant en smak av järn/kemikalier i munnen, vet att alla får det men är det någon som har något tips om hur man blir av med denna störande faktorn? Peace
Citera
2007-08-16, 18:32
Bannlyst
S-Ö-k

F-f-s!

Citera
2007-08-16, 18:43
Medlem
smokevatrs avatar
släpper ofta efter en tids användnig.
tog nån vecka så var den borta för mig , åt bara 15mg till natten iofs flummar du på dom i stora mängder/enstaka tillfällen har ja ingen aning om det försvinner nån gång överhuvudtaget. Det försvinner efter en stund vid ändamålsenligt bruk
Citera
2007-08-16, 18:55
Medlem
Pr3sts avatar
Smakade apa i munnen ör mig med så jag håller mig till stilnoct när jag behöver sova
Citera
2007-08-16, 19:00
Medlem
PayasHs avatar
synnerligen vanligt förekommande när de kommer till imovane. det är bara o säga till läkaren att du vill ha stilnoct istället. dom ligger på samma nivå ungefär.. själv fick jag flunitrazepam istället.. hehe ;>
Citera
2007-08-16, 19:12
Medlem
Dyngraukmans avatar
Ja mycket järnsmak måste jag säga
Citera
2007-08-16, 19:31
Medlem
Peta_Es avatar
Läste du aldrig på bipacksedeln?
Bismaken står listat bland de första mest vanliga biverkningarna.
Annars finns FASS.

Fan, skall det vara svårt att läsa 'bruksanvisningen'
Citera
2007-08-16, 19:43
Medlem
Tangorabatts avatar
Efter ett tag vänjer du dig och kanske till och med börjar uppskatta när den smaken kommer För när jag börjar känna den smaken så börjar effekten komma. Så för mig så ser jag den bara som något positivt.
Citera
2007-08-16, 20:38
Medlem
dundermusen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rizzeee
Hej, jag äter imovane, men får konstant en smak av järn/kemikalier i munnen, vet att alla får det men är det någon som har något tips om hur man blir av med denna störande faktorn? Peace
Hej. ja åt imovane en längre tid och fick också denna hemska smak i munnen. Frukosten dagen efter var värst!! allt man åt smakde jätte hemskt. Fick tippset av en läkare att äta, å håll i dig nu.... en grape frukt!!! på dagen, så skulle denna smak ge med sig. Jag provade naturligtvis inte detta, då de låter som de hemskaste man skulle kunna stoppa i sig. Nu äter ja inte imovane längre, men de skulle vara kul om någon som åt, provade detta. Tror personligen att detta är skitsnack och att läkaren bara ville jävlas lite med en gammal hederlig pundare. Men provar du så hör gärna av dig. OBS!!! avsäger mig allt ansvar för grapefrukt iden..
Citera
2007-08-16, 23:23
Medlem
><((((°>s avatar
jag har fått imovane ett flertal tillfällen (wsom medicin) och det ger en besk kemikaliesmak som sitter i i säker 10 timmar, den går att supressa med minttuggummin. man blir torr i munnen av det med, dåligt för tänderna. en viss % av alla som tar imovane får smaken, en del får den inte. stilnoct/x är systerpreparatet, det är typ 1/10 så toxiskt och ingen smak, skulle rekommendera det, effekten är väldigt lik.

knarkeffekten skulle kunna sägas vara: att en del funktioner av hjärnan stängs av, man blir lite cp, och att närminnet försvinner totalt (du minns inte att du tagit tabletterna så du tar mer) dock ganska kul, skulle inte rekommendera att ta fler än 20mg (2st noxar) för n00bs. man hittar bara på dumma grejer då (som verkar skitvettiga just då).
Citera
2007-08-16, 23:53
Medlem
Smaken försvinner/avtar rätt fort, själv brukar jag lägga två under tungan, man
börjar gilla dom rätt fort
Citera
2007-08-17, 16:59
Medlem
En gammal tjackis sa till mig att när han tyckte amfeteminet var gott skulle han sluta.

Kan vara ett tips även här...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in