• 9
  • 10
2011-12-30, 03:51
Medlem
AnTiVaLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erasethesun
Fungerar säkert bra till många saker men inte till att ta bort järnsmak på Imovane.
Det finns inget sätt att ta bort den på ett sånt vis, endast zink/sugtablett etc lindrar bort smaken. mvh

men ofta... den klibbar direkt och det enda rådet är att wrappa in den i en pappersbit av just rizzla..
Citera
2011-12-30, 07:18
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnTiVaL
men ofta... den klibbar direkt och det enda rådet är att wrappa in den i en pappersbit av just rizzla..

Snälla bara sluta prata om saker du inte har en aning om. Nej det går inte och kringgå biverkan genom och lägga den i en kapsel.
Citera
2011-12-30, 14:55
Medlem
b0gfettos avatar
Jag fick metallsmaken dagen efter i början när jag åt Imovane, men den har försvunnit nu.

Lite tips och förslag angående din fråga: https://www.flashback.org/t626492
Citera
2011-12-30, 17:22
Moderator
rotadents avatar
Sammanfogade ämnen.

//Mod
Citera
2011-12-30, 17:59
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnTiVaL
Seriöst du måste vara ett troll? Förövrigt är mirtazapin fortfarande ingen benzo.

OT: Det går över, ibörjan är metallsmaken överjävlig men när man käkat några askar försvinner den av sig själv för dom allra flesta.

Det är inte själva tabletten som smakar skit, man får smaken i käften oavsett om man snortar, skjuter eller tar dom i röven så spelar ingen roll om man lindar in i rizzla. Dock föredrar jag imovane som kostar 1 kr mer eller så.
Senast redigerad av Stormorfar 2011-12-30 kl. 18:05.
Citera
2011-12-30, 18:20
Medlem
http://en.wikipedia.org/wiki/Dysgeusia
här är ert svar.
Citera
2012-01-01, 04:49
Medlem
AnTiVaLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
"..Seriöst du måste vara ett troll? Förövrigt är mirtazapin fortfarande ingen benzo..".

.."man får smaken i käften oavsett om man snortar, skjuter eller tar dom i röven så spelar ingen roll om man lindar in i rizzla"..

Pratar vi om mirtazapin i denna tråd?

Sedan till tråden, ja jag känner järnsmaken eftersom den klibbar i keften och får ingen bismak på morgonen eller vad du nu än menar..
Citera
2012-01-01, 15:21
Medlem
julepumlans avatar
Håller med riktigt jobbigt men häll i dig en pilsner så brukar smaken försvinna eller ät något.
Citera
2012-01-01, 16:15
Medlem
rumpbalsams avatar
Smaken försvinner efter ett tag. har tatt imovane dagligen i över 3 år,saknar numer smaken som man fick i början. Kan fortfarande känna smaken ibland men ytterst sällan
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in