Sknt att se att det inte bara r jag som avskyr Myggan. Fr att sdan lg humor ska vara rolig mste den vara jvligt trffande, och Myggans humor r lite off och d blir det bara plumpt.
h fan, s enkelt. Jaja, hade de bara gett fan i att klippa in sig sjlva och bara koncentrerat sig p serien, hade det blivit bttre. Egotrippen behvs inte.
Grejen r den att Myggan pminner lite om ett spel till stilen.
Ngot med rsterna och animationerna.
Men jag minns inte vilket spel jag tnker p, ngot svenskt tror jag
Jag frstr inte varfr vissa hr inne r nrmast hatiska mot 'Myggan'.
Det var ju kul. Jag skrattade ett gng ggr. Jag tror nog att vissa avsnitt kommer att innehlla grymma skmt.
Cornelius Wresvik skev en kul sng om att han fick en transa med sig hem, redan p 70-talet.
Sedan resten av den burleska humorn kunde varit en hyllning t tidigare liknande skmt, fast de blir endast rent av stld, snodd folkhemshumor om sex eller knark, som vi ftt malet t oss redan genom Kilinggnget och papirull.
Inget nytt p den fronten, femmans investering genom paket av killarnas produktioner under det nrmaste ret, blir nog skit.
De sjlva ska dra till USA, jtte hybris, tror de ska sl dr.
Samtidigt s blser de rent deras arkiv av smre komik, och femman kper.
Tycker Myggan var ganska precis som man hade frvntat sej, fast jag sg visserligen bara det efter reklampausen.
Fast lite spnnande att det verkar vara Fredrik & Filips frsta flopp hitills om man hr vad alla tycker, vore kul o se hur de hantera det hela.
Fast jag tror att Boston Tea Party gr succ och s r Myggan glmd rtt snabbt, tror ocks att Myggan gr hem betydligt bttre n hos den yngre generationen, frn 14-18 typ, n vad den gr hos flashbackgenerationen.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!