2007-09-22, 18:06
Medlem
Bara Boten Anna-pumpande Volvobnder kan tycka att Myggan r roligt.
Citera
2007-09-22, 18:47
Medlem
Martinsons avatar
Myggan var helt ok, vissa scener var riktigt roliga. Frstr dock att de kndisarna som "medverkar" i serien inte gillar att framstllas som pundare, snuskgubbe osv ^^

Myggan blir mao lagomt att titta p innan man slaggar.
Citera
2007-09-22, 19:34
Medlem
timpakays avatar
Tyckte att programmet var helt vrdelst. Humorn lg p en fjollig niv tex att alla har olika dialekter och lter skumma.
Citera
2007-09-23, 10:52
Medlem
"Du simmar ur bild Pierre"
Citera
2007-09-23, 12:21
Medlem
machetes avatar
Jag tyckte serien var fruktansvrd! Ett riktigt lgvattenmrke av F&F som tidigare visat prov p en absurd och underfundig humor, tror nu att bara det r sexrelaterad r det roligt. Det r inte roligt med Bengt Magnusson som snuskgubbe eller Bjrn Skifs som nekrofil. Bara lgt och ckligt. Dessutom knner man ingen sympati fr huvudkaraktren, man skiter fan hur det gr fr honom, frmst tror jag drfr att det saknas ngot hos honom man kan gilla. Serien i allmnhet saknar verkligen hjrta.

Det frsta avsnittet speciellt kndes som om det var tillverkat under en kafferast, och varken humorn eller handlingen var srskild genomtnkt. Jag ska se nsta avsnitt ocks men ligger det p samma niv, blir det sista avsnittet fr mig !

/ machete
Citera
2007-09-23, 21:58
Medlem
qapmocs avatar
Jag tyckte Myggan var riktigt dligt faktist, s torra och barnsliga skmt. Men men, jag ska ge den en chans till
Citera
2007-09-23, 22:15
Medlem
Doctor Whos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordson
Bara jag som brjade tnka p den dr flashback-trden med en utvecklingsstrd som SMS:ar trdskaparen med kuk-frgor hela tiden?

Nejd du r inte ensam, jag utropade "Det r ju SMS-Gusten!" direkt, kul att fler tnkte samma sak, nu r det bara att ngon tar sig tid att maila F&F och frga om det finns ngon riktigt lnk mellan de tv eller om det bara r ett sammantrffande
Citera
2007-09-23, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor Who
Nejd du r inte ensam, jag utropade "Det r ju SMS-Gusten!" direkt, kul att fler tnkte samma sak, nu r det bara att ngon tar sig tid att maila F&F och frga om det finns ngon riktigt lnk mellan de tv eller om det bara r ett sammantrffande
P promotionbloggen dom hade fr Myggan lnkade han ju till Flashbacks skvallerforum, och skrev att det r drifrn han fr all info. S det r inte omjligt att det dyker upp nt skmt om Flashback till och med.
Citera
2007-09-23, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PRiVATE
...som vi ftt malet t oss redan genom Kilinggnget och papirull.
papirull? En hybrid mellan Papi Raul och Pippirull eller?

Har sett "Myggan" 3 gnger nu, han e grym!
Citera
2007-09-24, 04:25
Medlem
Damortes avatar
Det roligatse svenska tv-programmet ngonsin! Hahahahaha
Jag har verkligen lngtat efter ett program som bryter mot precis alla regler p detta sttet. Och verkligen verdriver sina frolmpningar mot folk. Totalt helt anti-pk serie. Blir frvnad ver att inte FB medlemmar verkar uppskatta det.
Citera
2007-09-24, 04:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kvarteretgamen
P promotionbloggen dom hade fr Myggan lnkade han ju till Flashbacks skvallerforum, och skrev att det r drifrn han fr all info. S det r inte omjligt att det dyker upp nt skmt om Flashback till och med.

Lnk till bloggen?
Citera
2007-09-26, 22:04
Medlem
Plastpses avatar
Ok, frsta avsnittet va hyffsat kasst (Frutom Bengt Magnusson ) Men strax brjar avsnitt 2 fr hoppas p det bsta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in