Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Nu tar vi det lungt, Sam. Bara några månader till.
Överdriver du inte lite väl mycket nu förresten?
Håller med om att det som vanligt är lägre nivå i cannabis än i det övriga forumet, men jag trodde faktiskt att det skulle vara betydligt värre där nu under sommaren.
En ny (tillfällig kanske?) mod, följt av striktare regler och några veckors järnkoll skulle nog göra susen i cannabis.
Det enda felet på modereringen so far är för lite aktivitet.

tre månader och tjugonio dagar, kanske skulle koppla ner till dess..

iaf bäst för mig att inte posta i drogodling efter att t o m de som yppade sig om skvallerbyttabingbång åkte på ett gäng tillsägelser, ruttet..
nee, jag tycker inte jag överdriver, skapade en tråd i odlingsforumet där jag ifrågasätter nyttan av det.. på första sidan är 15 av 20 trådar låsta eller flyttade, varför ska då odlingsforat ta upp plats? mycket av gnället i cb är att trådar som hör hemma i odling ska flyttas mm, och där låses dom..
sen tycker jag inte cb är så hemskt idag, jämför man med andra forum kanske det är yrare.. men när cb har varit i kaos har det varit mycket värre än det är nu, tror inte det spelar någon roll hur bra det är(eller hur lite dåligt kanske är rättare) så finns där alltid nåt att hänga upp sig på, nästan som en låsningskvot behöver fyllas oberoende av hur det ser ut..
men i vart fall tycker jag det vore lämpligt att ta in en ny mod i tider som dessa, ska det till en ny mod så lär det väl vara bättre att komma in när det är lugnt och få en mjukstart till skillnad mot de tidigare modtillsättningarna, kanske t o m att ledningen har tid på sig att utse någon som är lämplig som mod istället som sist att låta en som skulle å tillgång till outlaw få ett forum där hon ställde till med så lite(!!!!!!!!????!!!) skada som möjligt..