2008-10-23, 22:22
Medlem
jjjjjj123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terrible-Boy
Kan meddela att hon är EXTREMT DÅLIG på att fickparkera sin (hennes man?) stora Nissan Patrol iallafall...

Något du fått erfara, eller bara hört? Berätta nu! Det är ju skvaller-forat
Citera
2008-10-23, 22:57
Medlem
Klåd Junkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yabbis111
Så jävla patetiskt när gamla kärringar tror att de är oemotståndliga. Han måste ju ha skämtat med henne, men det valde hon förstås att inte förstå....
Klart att Goldblume bara skojade med henne. Egentligen hade det varit mycket mer spännande om hon fått besök i bingen av Rocco Siffredi. Hade blivit lite mindre snack då, eventuellt. I såna lägen spelar inte en ful käft så stor roll...
Citera
2008-10-23, 23:47
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klåd Junker
Klart att Goldblume bara skojade med henne. Egentligen hade det varit mycket mer spännande om hon fått besök i bingen av Rocco Siffredi. Hade blivit lite mindre snack då, eventuellt. I såna lägen spelar inte en ful käft så stor roll...

Det enda Söderlund har som är positivt är ju att hon verkar redigt promiskuös också. Eller åtminstone jävligt kåt. Jag såg på det där programmet "Ranking the skanks" på femman en gång förut. Där hade de samlat ett gäng av sveriges allra mest motbjudande kvinnor och i just det avsnittet var Söderlund i centrum. Hon erkände ju där att hon tyckte det var kul att ligga med folk, även på första kvällen. Det går så härligt bra ihop med hennes pantade framtoning. Jag gillar det lite, oavsett hur avskyvärd hon är i övrigt
Citera
2008-10-24, 00:05
Medlem
Klåd Junkers avatar
Kan vara lite knepigt det där... Man ogillar dumma trashmorsor med ungar till höger å vänster. Samtidigt står man där på dansgolvet och dreglar med full bånge och drömmer för fulla spjäll.
Det är väl för att de ger ett lättfärdigt, lättfångat intryck som urmannen vaknar inom en. Jag har stött på sorten själv... Stött på, alltså.
Avsaknaden av klass och finess verkar öka blodtillförseln hos ens eget second head och man tillåter sig att passera gränser man inte trodde existera.

För övrigt: Är hon inte lite lik inredningsdesignern i Roomservice; Frida nånting. Samma sorts gapiga morsa med smak för röka under fläkten, vindunkar och skvaller på terrassen. Ungar som heter Denzel, Kevin och Ronja...
Fast jag vet ju inget om Frida, hon är säkert högskoleutbildad & fin.
Den här andra däremot, är hon månne ejakulatsäker i sin rutiga klänning?
Citera
2008-10-24, 02:30
Bannlyst
Att människan är korkad visade hon ju bara i en intervju, där hon erkände att hon ville ha med Papa Dee i sin serie världens härligaste män.

Hon brukar ju till och med umgås privat med honom.
Citera
2008-10-24, 11:11
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Att människan är korkad visade hon ju bara i en intervju, där hon erkände att hon ville ha med Papa Dee i sin serie världens härligaste män.

Hon brukar ju till och med umgås privat med honom.

Och hur skulle hon veta att han skulle bli dömd för ringa misshandel? Du väljer förhoppningsvis ditt eget umgänge med omsorg men kan du lämna garantier för att dina vänner inte flippar ur någon gång i framtiden?
Citera
2008-10-24, 14:51
Medlem
Jepp, detta är mitt första inlägg, då är den saken avklarad alla ni mobbare.

Har arbetat ihop med subban på en liten landsortstidning i Sörmland för ca 15 år sedan. Hon var där praktikant. Hon var allmänt betraktad som otillräknelig och hade för vana att tala med babyröst för att komma undan när hon gjort bort sig. Hon kom in i branchen via sin farsa G*r*n Söderlund, fd "stjärnreporter" på Expressen, numera fyllo. Hon har inte gått JH.

Det ryktades att sportchefen på den lilla landsortstidningen satte på henne med löfte om vik efter praktiktiden.

En viss Fr*dr*k, numera med sin berömda golfspelande hustrus efternamn N*lsm*rk, hade vid ett tillfälle gruppsex med subban och dennes polare (kvinna).

Juttan
Citera
2008-10-24, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjjjjj123456
Något du fått erfara, eller bara hört? Berätta nu! Det är ju skvaller-forat

Det är självupplevt.

Stod och funderade på om jag skulle gå fram och hjälpa henne för hon såg ganska desperat ut...

KÄRRINGAR SKA INTE HA BIL ÖVERHUVUDTAGET!

Citera
2008-10-24, 14:57
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan

Har arbetat ihop med subban på en liten landsortstidning i Sörmland för ca 15 år sedan. Hon var där praktikant. Hon var allmänt betraktad som otillräknelig och hade för vana att tala med babyröst för att komma undan när hon gjort bort sig. Hon kom in i branchen via sin farsa G*r*n Söderlund, fd "stjärnreporter" på Expressen, numera fyllo. Hon har inte gått JH.

Det ryktades att sportchefen på den lilla landsortstidningen satte på henne med löfte om vik efter praktiktiden.

En viss Fr*dr*k, numera med sin berömda golfspelande hustrus efternamn N*lsm*rk, hade vid ett tillfälle gruppsex med subban och dennes polare (kvinna).
Välkommen till FB, och för ovanlighets skull någon med vad som kan klassas som riktigt skvaller i sin första tråd. Ett litet tips bara som många i den här delen av forumet verkar ha missat. Det finns ingen anledning att ha en massa * i folks namn. Rent juridiskt kvittar det och FB har inga regler som kräver eller ens rekommenderar att man använder det. G*r*n är rätt svårt att ta miste på, och har man en pappa som mot förmodan heter Gudrun vore det i sig värt att nämna som skvaller.
Citera
2009-03-30, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busta
Jag har hört rykten om att hon gillar rövknull (2an) faktiskt. Nån som har mer info här?

OBS detta är allvarligt menat, inte det vanliga "tar hon den i tvåan"-tramset!

Efter att ha sett fråga olle denna vecka så vet jag att hon iaf tar den i 2an då och då. Hon jämför det med braj också om det hjälper...
Citera
2009-04-06, 16:53
Medlem
King Pins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan

Juttan

Shit vilket classy första inlägg! Eloge!
Citera
2009-04-06, 18:13
Medlem
Minns henne som redaktionschef på tidnigen FRIDA i slutet av 90-talet. Då skrev hon mest krönikor om hur man överlevde som singel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in