2008-10-22, 23:39
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Nu är ju inte Jeff någon sexbomb heller...men hon vill väl sälja programmet så att folk tittar på dyngan.

Han var het i Flugan.
Citera
2008-10-22, 23:52
Medlem
Vilken jävla skit det var. Att hon pratar bebis språk som 40-åring gör ju inte saken bättre
Citera
2008-10-23, 00:37
Bannlyst
Fy f-n vilken vidrig människa. Jeff Goldblum måste ha varit bra j-vla desperat på att få fitta när han stötte på henne.
Citera
2008-10-23, 00:38
Awaiting Email Confirmation
Hon har näst efter Jenifer Wegerup den fulaste munnen på denna jord.
Citera
2008-10-23, 02:52
Medlem
Sumpings avatar
----

Men... vem fan erbjuder henne jobb som programledare?

Hon har ju jobbat på TV1, TV2, TV3, TV4 och TV5. Och är fullständigt kass.

Det måste ju vara så att någon håller henne om ryggen.

Men vem?
Någon som vet??

----
Citera
2008-10-23, 05:33
Medlem
henjses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumping
----

Men... vem fan erbjuder henne jobb som programledare?

Hon har ju jobbat på TV1, TV2, TV3, TV4 och TV5. Och är fullständigt kass.

Det måste ju vara så att någon håller henne om ryggen.

Men vem?
Någon som vet??

----

Kan det finnas en gemensam nämnare i produktionsbolag? Om så är fallet så finns hennes gynnar i nån slags chefsposition på det bolaget (eller bolagen kanske).
Citera
2008-10-23, 10:08
Medlem
z2joiss avatar
Jag såg "intervjun". Ett program som är klippt så det mer handlar om henne än Goldblaum. Jag kan säga så här, maken till dåliga intervjuklipp var det länge sedan man såg. Alla antydningar till att Jeff "stötte" på henne var helt fejkade och inklippta i efterhand. Förmodlgen har man lurat honom att göra någon "fysisk övning" och sedan klippt ihop det där så det passar bimbon.

Jag tyckte följande dialog sammanfattade intervjun väldigt bra:

Ann: That´s deep!
Jeff: That´s deep?
Citera
2008-10-23, 10:52
Medlem
Är inte hon gift?

Är hon gift och har barn så sitter hon i tv och ska hångla upp kändisar, kladda och vara sexuellt närgången med karlar...fattar inte, vad säger hennes man om det?
Citera
2008-10-23, 13:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BJB
Är hon gift och har barn så sitter hon i tv och ska hångla upp kändisar, kladda och vara sexuellt närgången med karlar...fattar inte, vad säger hennes man om det?

Hon är gift med någon eskimå som sitter och tipsar om bra internetsidor i tidningen Metro varje dag. (Vilket oerhört avancerat jobb... )
Citera
2008-10-23, 13:13
Medlem
wonderlands avatar
För övrigt Källa Bie's (ex-skådisens) brorsa. Nanok heter han väl...Svenska hippieföräldrar har dom iaf.
Citera
2008-10-23, 13:45
Medlem
Kan meddela att hon är EXTREMT DÅLIG på att fickparkera sin (hennes man?) stora Nissan Patrol iallafall...
Citera
2008-10-23, 22:18
Medlem
Vad hände?

Jag funderade mycket över kvinnor och deras beteenden när Söderlund först var i ropet för ganska många år sedan. Därför minns jag att det var så många tjejer som hade så mycket jox för sig och Söderlund tillhörde som jag minns det eliten.

-Så vad hände egentligen? Som jag minns det var hon en hejare på att tala ett extremt feminint pipsmacksuckbabyspråk ackompanjerat av en extremt sned mun. Den sneda munnen är nu helt borta, vad hände? Finns det månne ngn kvinna och/eller läkare som är bevandrad i genusvetenskapen och kan upplysa en okunnig med sina expertkunskaper i detta ämne och reda ut denna en av mina livsgåtor som stör min nattsömn? Är detta kanske en del av en genetisk biologisk utveckling på samma sätt som kanske menstruation?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in