För ca 10 år sedan gick ett program på TV3 som hette Silicon. I detta program medverkade Ann Söderlund. Hon satt (återkommande) i en soffa och diskuterade tjejers sex och toalettbestyr. Mycket ingående och initierat. Gry Forsell var en av programledarna. Det var så dåligt att man häpnade. Till slut hade programmet inga tittare och det lades ner.
Ifjor upptäckte jag att hon (Söderlund) fått ett eget program som handlade om småbarn. Jag såg ett halvt avsnitt sen stod jag inte ut. Vem har anställt denna Söderlund och betalar henne med mina licenspengar? Nu går hon ut och berättar att hon blivit våldförd av en TV-kändis för 15 år sen. Herregud. Är det ingen som förstår att det enda hon vill är att få uppmärksamhet. Mediahora är väl rätta ordet!
Hon var även med som hjälpreda/snackpåse i något matprogram i våras.
Hon var väl inte världsmästare på matlagning direkt. Såg iof bara ett par program innan jag insåg att jag inte klarar av henne.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!