2007-08-14, 13:03
Medlem
För ca 10 år sedan gick ett program på TV3 som hette Silicon. I detta program medverkade Ann Söderlund. Hon satt (återkommande) i en soffa och diskuterade tjejers sex och toalettbestyr. Mycket ingående och initierat. Gry Forsell var en av programledarna. Det var så dåligt att man häpnade. Till slut hade programmet inga tittare och det lades ner.
Ifjor upptäckte jag att hon (Söderlund) fått ett eget program som handlade om småbarn. Jag såg ett halvt avsnitt sen stod jag inte ut. Vem har anställt denna Söderlund och betalar henne med mina licenspengar? Nu går hon ut och berättar att hon blivit våldförd av en TV-kändis för 15 år sen. Herregud. Är det ingen som förstår att det enda hon vill är att få uppmärksamhet. Mediahora är väl rätta ordet!
Citera
2007-08-14, 13:04
Medlem
cicerons avatar
finns tråd redan, Bajs-elvis är delvis utmålad...

http://www.flashback.org/showthread.php?t=529664
Citera
2007-08-14, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ciceron
finns tråd redan, Bajs-elvis är delvis utmålad...

http://www.flashback.org/showthread.php?t=529664

Jo, det tror jag är helt fel. Men min fråga är: Vem är denna Ann Söderlund och vad har hon för meriter för att få egna program?
Citera
2007-08-14, 13:15
Medlem
andfrekas avatar
Hon var även med som hjälpreda/snackpåse i något matprogram i våras.
Hon var väl inte världsmästare på matlagning direkt. Såg iof bara ett par program innan jag insåg att jag inte klarar av henne.
Citera
2007-08-14, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurrris
Jo, det tror jag är helt fel. Men min fråga är: Vem är denna Ann Söderlund och vad har hon för meriter för att få egna program?
Om du läser i nämda tråd, så finns lite om hennes bakgund där.
Citera
2007-08-14, 14:13
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Hon är krönikör i Amelia. Har även blogg där: http://www.amelia.se/blogg/ann-soderlund/
Citera
2007-08-14, 15:12
Medlem
hon kommer ut med en bok i dagarna, hennes samlade krönikör från amelia bla.

Jag håller med om att hon varit otroligt dålig i allt hon gjort, hedrande att hon haft så många tv- och tidningsjobb ändå.
Citera
2007-08-14, 18:14
Medlem
Rockstar Sthlms avatar
Även krönikör i Metro, och det var där hon skrev om våldtäktsförsöket:

"Jag var ju bara ett drinkluder"
Citera
2007-08-14, 19:32
Medlem
Fula Gubbens avatar
Att vara drinkluder är ofta första steget i en framgångsrik karriär inom Stockholms-media.

- F.G
Citera
2007-08-14, 21:52
Medlem
Oavsett det är hon jävligt snygg!
Citera
2007-08-14, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Att vara drinkluder är ofta första steget i en framgångsrik karriär inom Stockholms-media.

- F.G
Hmmmmmmmm, tyvärr har du nog inte helt fel där.
Citera
2007-08-15, 01:28
Medlem
Gick i samma klass som hennes storasyster, båda flickorna var trevliga och glada.

(känner inte Lassie)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in