Det tål att diskuteras. Tycker hon har gaddar som en haj i hela käften. De får inte riktigt plats då de är för många till antalet. Tänker på giljotiner på nåt sätt när jag ser henne. Obehagligt.
hon verkar hursom mest vara en självupptagen morsa som verkar tro att hon är den första morsan i världen....jävla patetisk verkar hon vara som dessutom försöker vinna röster med sitt påklistrade babyspråk...kan inte ta sånna på allvar
hon verkar hursom mest vara en självupptagen morsa som verkar tro att hon är den första morsan i världen....jävla patetisk verkar hon vara som dessutom försöker vinna röster med sitt påklistrade babyspråk...kan inte ta sånna på allvar
Jag reagerade också på babyspråket när jag slog på teven... slog av lika fort, stod inte ut.
För ca 10 år sedan gick ett program på TV3 som hette Silicon. I detta program medverkade Ann Söderlund. Hon satt (återkommande) i en soffa och diskuterade tjejers sex och toalettbestyr. Mycket ingående och initierat. Gry Forsell var en av programledarna. Det var så dåligt att man häpnade.
Om jag inte minns fel så berättade hon att hon gillade att få den i "tvåan"
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!