2009-11-15, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
30 !?! WTF jag som alltid har trott att 20 är minsta möjliga mått på en FB-dolme

Nejnej! Det är bara krymplingar och amputerade som har så kort här på FB!

För övrigt så borde folk lära sig att FB är Flashback och inget annat! Den där jävla ansiktsboken får bli en annan förkortning

.
Senast redigerad av Wheelgunner 2009-11-15 kl. 13:24.
Citera
2009-11-18, 14:13
Medlem
I ljuset av exets lilla toa-äventyr med tillhörande ihoprullad sedel och vitt pulver... ja, då infinner sig ju osökt frågan; är Ann känd som en snortare?
Citera
2009-12-01, 17:03
Medlem
Undrar om idén om särboskapet förresten kom till när Nanok blev ertappad på toan med kola?

En ansvarsfull mor skulle väl bryta kontakten direkt. Jag tycker inte att droger hör ihop med småbarnsliv men men.. jag är väl gammaldags och bor inte i storstan så vad vet jag

Nu är det iaf helt slut och här finns Anns blogg..

http://www.familyliving.se/bloggare/...om=&to=&next=0
Citera
2010-03-06, 16:26
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Undrar om idén om särboskapet förresten kom till när Nanok blev ertappad på toan med kola?

En ansvarsfull mor skulle väl bryta kontakten direkt. Jag tycker inte att droger hör ihop med småbarnsliv men men.. jag är väl gammaldags och bor inte i storstan så vad vet jag

Nu är det iaf helt slut och här finns Anns blogg..

http://www.familyliving.se/bloggare/...om=&to=&next=0

Känns hon som en ansvarsfull mor då? Hennes mentalitet ligger ju på en 14-årings nivå.
Det säger jag efter att ha sett henne i Schulman Show där jag får förmoda att hon är sig själv.

Jag finner det väldigt osmakligt med folk som skulle kunne uppträda begåvat, men som helt enkelt vägrar och hellre uppträder lågintellektuellt för att framstå som unga.

Väx upp Ann! Svenska folket rasar!
Citera
2010-03-06, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Jepp, detta är mitt första inlägg, då är den saken avklarad alla ni mobbare.

Har arbetat ihop med subban på en liten landsortstidning i Sörmland för ca 15 år sedan. Hon var där praktikant. Hon var allmänt betraktad som otillräknelig och hade för vana att tala med babyröst för att komma undan när hon gjort bort sig. Hon kom in i branchen via sin farsa G*r*n Söderlund, fd "stjärnreporter" på Expressen, numera fyllo. Hon har inte gått JH.

Det ryktades att sportchefen på den lilla landsortstidningen satte på henne med löfte om vik efter praktiktiden.

En viss Fr*dr*k, numera med sin berömda golfspelande hustrus efternamn N*lsm*rk, hade vid ett tillfälle gruppsex med subban och dennes polare (kvinna).

Juttan

Jag jobbade ihop med subban i nästan ett halvår!
Citera
2010-10-18, 15:49
Bannlyst
Träffade på Ann i Kista Gallerian i lördags och hon var urtrevlig att prata med, jätteglad och verkar ha en himlans massa energi.
Citera
2010-10-18, 18:22
Medlem
Iaftondanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anton1976
Träffade på Ann i Kista Gallerian i lördags och hon var urtrevlig att prata med, jätteglad och verkar ha en himlans massa energi.

Men hon har så otroligt svårt att hålla ihop benen efter några glas, så var det även med lill Ann i unga dar. Lika glad och trevlig nu som då.
Citera
2010-10-18, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iaftondans
Men hon har så otroligt svårt att hålla ihop benen efter några glas, så var det även med lill Ann i unga dar. Lika glad och trevlig nu som då.
Jag som alltid tyckt illa om människan.
Men,va,fan....En kvinna som är glad,trevlig och kåt.......Är ej att förakta...
Citera
2010-10-18, 22:48
Medlem
Iaftondanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Jag som alltid tyckt illa om människan.
Men,va,fan....En kvinna som är glad,trevlig och kåt.......Är ej att förakta...
på det klara med det.
Citera
2010-10-19, 01:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
I ljuset av exets lilla toa-äventyr med tillhörande ihoprullad sedel och vitt pulver... ja, då infinner sig ju osökt frågan; är Ann känd som en snortare?

Nej, det är hon inte.
Citera
2011-04-01, 22:19
Medlem
Måste bumpa den här tråden, fy fan vad efterbliven hon ser ut att vara och även låter. Tydligen så är hon kvar i Schulman Show av någon anledning trots att kommentarerna (som Schulman vill ha) säger att programmet kommer att förbättras om de dumpar Ann Söderlund.

Vidrigt.
Citera
2011-04-01, 22:27
Medlem
Anonymflashbackares avatar
Vad i helvete är hon känd för egentligen förutom en gigantisk haka och en mun som ser tandlös ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in