2009-09-14, 01:38
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Så Nanok är en snubbe med 29?
Neger?

Nej till synes vit, har hippieföräldrar. Syster är Källa Bie.
Citera
2009-09-14, 01:39
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Nej till synes vit, har hippieföräldrar. Syster är Källa Bie.

Såna konstiga namn som visar att de är avvikares ungar?
Fattar då.
Citera
2009-09-14, 05:46
Medlem
Schnyggves avatar
Otrogen samma dag som husköp för något år sedan. Om det är sant vet jag inte men det skulle jag tro då jag litar på källan...
Citera
2009-09-14, 21:44
Bannlyst
Ja hon har sprungit efter de flesta manliga "kändisarna" på Kanal5. Vilket inte är brukligt om n någon tror det. När hon började där typ 2007 ringde hon runt och tyckte att man skulle lära känna varandra. Sedan valde hon att försöka fortsätta vilja lära känna vissa väldigt ingående. Hon blev avspisad. Hon är totalt borta och obildad och blåst samtidigt i stil med många bloggerskor och "mediatjejer". Ju mer exponerad desto värre fall.
Citera
2009-09-15, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smulgubben
Har hon separerat från Nanok Bie? Dom är ej skrivna på samma adress. Sedan nämndes inte Nanok under familj i en artikel i Aftonbladet.

Ja som det står i typ all media så har de "separerat för att rädda kärleken". De ville leva olika liv men ändå vara tillsammans heter det..

Ann försöker få det att framstå som hon en så wild and crazy och social varelse att hon inte kan låta bli att bjuda hem folk varje dag och ha stora bjudningar. Det ska vara öppen dörr och alla ska vara som en enda stor familj..

Problemet är bara att hennes riktiga familj inte trivs med detta. Ja, vad barnen tycker vet man ju inte men Nanok är tydligen "inbunden" och gillar inte att det springer mediakåta b-kändisar hemma i deras lägenhet vareviga dag. Ganska förståeligt kan man tycka.

Lösning: att separera

Kommunikation och ge och ta är tydligen inget som existerar i deras värld. Men lycka till för all del!
Citera
2009-09-15, 19:49
Medlem
Hasselhoffs avatar
Ann.
Brrrrrrrrrrrrr.

Har inte en susning om hur ho är egentligen, men så som hon framställer sig själv i TV... Usch. Läskigt.
Citera
2009-09-15, 20:11
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfasdf
Ok, så Blah blah Blah föredrar...

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/89/Linda_Rosing.jpg/399px-Linda_Rosing.jpg

http://www.myfungraphics.com/images/panela-anderson/pamela_anderson1.jpg

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00342/00nata_342948w.jpg

http://www.dw-world.de/image/0,,2513757_4,00.jpg
?
Dem slipper man se som programledare i alla fall! Hoppas jag...
Citera
2009-09-15, 23:04
Bannlyst
Hello smart one

En av de få jag inte står ut med att behöva se och idag var hon på både svt och tv4 inom loppet av en timma. En sak som jag finner svårare att uthärda än andra är att se hur hon kritiserar andra på djungeltramset på fyran utan att ha ett uns av självinsikt. Jag föredrar nörden hahaha och hennes bröst ser man för de är snyggare än de den andra har som typ syns är gjorda på
80-talet.Höhöhö.

Jag vet inte om jag är ensam om detta men hon framstår inte som den mest fräscha och osunkiga damen i tillvaron.
Citera
2009-11-11, 09:21
Medlem
qtboys avatar
Hon är nu mera singel enligt hennes sida på FB.. så har ni 30 cm i brallan och vill ta Ann i 2´an så ställ er i kö!
Citera
2009-11-11, 13:18
Medlem
finapengars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qtboy
Hon är nu mera singel enligt hennes sida på FB.. så har ni 30 cm i brallan och vill ta Ann i 2´an så ställ er i kö!

Hm. då ställer sig ju hela FB:s samlade mansresurs till hennes förfogande..För det finns väl ingen kille på FB som har mindre!?
Citera
2009-11-11, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qtboy

Citat:
Ursprungligen postat av finapengar
Hm. då ställer sig ju hela FB:s samlade mansresurs till hennes förfogande..För det finns väl ingen kille på FB som har mindre!?

30 !?! WTF jag som alltid har trott att 20 är minsta möjliga mått på en FB-dolme
Citera
2009-11-14, 18:45
Bannlyst
Men ärligt talat, VEM ÄR denna kvinna? Direkt när man såg henne i rutan första gången så hade hon det där avväpnande smajlet som fick en att känna att hon nog var en gammal klasskamrat eller nåt i den stilen.

Sen ser man henne lite varstans- nu senast i soffan hos Alex Schulman.
Hon verkar ju veta ALLT om ALLA!! Hur? Vem fan är hon? Var kommer hon ifrån??
Är hon bara en klassisk bromma-latte-mamma som farit lite för mycket i dimman runt sture och därmed vet allt om alla? Det är min åsikt iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in