2007-08-16, 12:45
Medlem
orangevägstruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av legoboy
Vet du vilken linje i gymnasiet?

Oouuu....hon borde gått Samhälle. Linjerna hette ju annorlunda på den tiden. Nått "förberedande för högre studier" typ Samhälle, Natur eller liknande.

Hon gick 88-91.
2007-08-16, 13:09
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orangevägstrut
Jag gick i skolan med Ann under några år (högstadiet + gymnasiet). När vi var 16 gick vi i Farsta Gymnasium o rimligtvis bör hon ha gått där under denna praktik.

Varför inte höra med Farsta Gymnasium? De kan väl ev ha uppgifter på praktik eller kanske inte nej... Långskott men ändå... Kanske värt att prova?

Parentes; Betvivlar inte en sekund att det Ann skriver om har hänt. Ej heller har hon någon som helst anledning att agera "media-kåt" som vissa genskadade idioter skriver här.

BOKEN!
2007-08-16, 13:11
Medlem
orangevägstruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
BOKEN!

-Eh...va?
2007-08-16, 13:18
Medlem
Citat:
-Eh...va?

Du hävdade att hon "hade ingen anledning att.." varpå chribson påminde om den redan angivna möjliga anledningen till påhoppet som ju kom 15 år efter att det hände.
En annan anledning till att hon skrev krönikan kan ju vara att hon vill visa moralisk support med tjejerna och visa att det händer andra också. Även om det var 15 år sedan. Det skulle då innebära att det faktum att hon valde att släppa krönikan samtidigt som hennes bok är på väg ut bara var en ren slump. Eller möjligen att hon har så många bollar i luften att hon alltid har något nytt på gång.
2007-08-16, 13:20
Medlem
tall_marcuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jubz
Du hävdade att hon "hade ingen anledning att.." varpå chribson påminde om den redan angivna möjliga anledningen till påhoppet som ju kom 15 år efter att det hände.
En annan anledning till att hon skrev krönikan kan ju vara att hon vill visa moralisk support med tjejerna och visa att det händer andra också. Även om det var 15 år sedan. Det skulle då innebära att det faktum att hon valde att släppa krönikan samtidigt som hennes bok är på väg ut bara var en ren slump. Eller möjligen att hon har så många bollar i luften att hon alltid har något nytt på gång.

Väldigt PK!
2007-08-16, 13:49
Medlem
Grantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inden
Skulle väl inte förvåna om det var ett hittepå men om det inte är det så chansar jag på att det är en person som finns på den här sidan:

http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=4399
Jag är tveksam till att hon skulle gått med på att gästa programmet om det var han som äcklade sig.
2007-08-16, 14:38
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Jag gick i skolan med Ann under några år (högstadiet + gymnasiet). När vi var 16 gick vi i Farsta Gymnasium o rimligtvis bör hon ha gått där under denna praktik.

Varför inte höra med Farsta Gymnasium? De kan väl ev ha uppgifter på praktik eller kanske inte nej... Långskott men ändå... Kanske värt att prova?

Parentes; Betvivlar inte en sekund att det Ann skriver om har hänt. Ej heller har hon någon som helst anledning att agera "media-kåt" som vissa genskadade idioter skriver här.

Och morsan dumpade dig i skogen som nyfödd menar du?

Du har ju det serverat på ett fat! Vad mer behöver du? Hon går ju ut i media med nyheten. Varför ens göra det om man inte är media kåt?
2007-08-16, 14:48
Medlem
orangevägstruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Du har ju det serverat på ett fat! Vad mer behöver du? Hon går ju ut i media med nyheten. Varför ens göra det om man inte är media kåt?

-Hon kanske fick frågan o besvarade den...? Konspiratoriska stackare.
2007-08-16, 14:50
Medlem
MissTakens avatar
Det kan väl inte vara Billy Butt som Ann avser för i sånt fall så måste hon levt ett väldigt instängt liv mellan händelsen och tv-showen om hon inte noterat honom under de femton åren emellan. Hon blir antastad och femton år senare ser hon honom plötsligt i en tv-soffa...

Det bör väl handla om en då okänd person som femton år senare är känd eller läser jag in för mkt i ordvalen kanske...?
.
2007-08-16, 14:52
Medlem
tall_marcuss avatar
Citat:

Känner du Ann Söderlund väl eftersom ditt skriftspråk påminner väldigt starkt om hennes?
2007-08-16, 14:57
Medlem
orangevägstruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tall_marcus
Känner du Ann Söderlund väl eftersom ditt skriftspråk påminner väldigt starkt om hennes?

Nope. Jag KÄNDE henne för en sisådär...16-17 år sedan...

Om mitt skriftspråk påminner om hennes har jag förklätt mig väl. Eller så är vi årsbarn från Farsta som gått samma skolor o haft samma umgänge...
2007-08-16, 15:02
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:

Och det tror du på??
Men det är ju klart, vad kan man förvänta sig av en person som står med handen i röven och har en tribal i svanken?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in