• 2
  • 3
2007-08-15, 14:30
Medlem
Avgrunds avatar
har också boffat gas,bensin,lim osv i desperation och det är fan inte bra.
Citera
2007-09-18, 12:23
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varför
Det är ju sånt kidsen gör i tredjevärlden för att glömma livet och kanske hoppas att de tuppar av föralltid.

Ja, det kan jag förstå. Förstår dock inte varför I-lands kids håller på med idiotin. Varför inte nöja sig med öl?
Citera
2007-09-18, 12:38
Medlem
jamesbondes avatar
Har en bekant som "boffade" bensin varje helg . . . tills han fick akut lymfatisk leukemi . . .
Dom lyckades dock bota honom med starka cellgifter osv - så idag är han helt återställd och kommer aldrig mer att sniffa bensin
Citera
2007-11-18, 20:55
Medlem
T.K.D.Cs avatar
jag har testat någon gång, jävligt fuckad blir man, inte som någon annan drog, o ljuden, dom fördubblas 10 ggr, man hör alltså ekon av alla ljud. men det är något man bara testar 1-2 ggr, inget man gör varje helg, då är man ju dum i huvudet.
Citera
2007-11-18, 20:56
Medlem
T.K.D.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Ja, det kan jag förstå. Förstår dock inte varför I-lands kids håller på med idiotin. Varför inte nöja sig med öl?

det är en helt annan sak än att vara full.
Citera
2007-11-18, 21:06
Medlem
Trädpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_

Det är värre än LSD, mycket värre.
Man får ju kraftiga riktiga hallucinationer.
Det har bland annat hänt mig att en långtradare kom körandes mitt inne i skogen, min polare var korken i en flaska och sen kom mus patrullen, jag har vart på "cirkus andra sidan" "Dyschke kungen kommer närmre närmre närmre" osv...

Tripprapport? De brukar vara mycket underhållande, ex den på "Glade". Skrattade mycket. Skulle verkligen uppskatta en utförlig på bensin också!

Citat:
Ursprungligen postat av GeneralPåsfågel
Håll er till lustgas

Hur pass farligt är lustgas visavi alkohol i sammanhanget hjärnskador?
Citera
2007-11-21, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murphyes
I helgen var jag och nåra kompisar ute på landsbygden i en kompis stuga och vi kom att träffa några lokala bybor som sa att dom skulle "puffa bensin" vi undrade naturligvis vafan det var dom svammlade i och följde med dem. Det visade sig att idioterna var dummare än vad vi först trodde, dom sög in ångorna från tanken på en moped och blev cp höga, asså detta måste ju vara direkt livsfarligt?

Sånt skit man gjorde för en 10 år sen och otroligt dumt. pöss
Citera
2007-11-21, 23:41
Medlem
Red&Blacks avatar
Är fan glad att jag aldrig har boffat sånt skit varken som ung eller nu och aldrig tänker jag göra det heller! Fyfan.
Citera
2007-11-21, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Red&Black
Är fan glad att jag aldrig har boffat sånt skit varken som ung eller nu och aldrig tänker jag göra det heller! Fyfan.

Bra val! mvh
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in