2007-08-14, 14:01
Medlem
NostradamusJRs avatar
Ja ren och skär idioti
Citera
2007-08-14, 14:05
Medlem
svennens avatar
Ptja det kanske bäst kan liknas med en modern form av det naturligauravalet
Citera
2007-08-15, 00:27
Medlem
Kom in på denna tråd av ren slump, allt jag har att säga är att min far hade en klasskompis när de gick i 8an/9an som slocknade för gott på mopedtanken på en lunchrast.

tips: prova inte
Citera
2007-08-15, 00:37
Medlem
Resistances avatar
Thinner är mycket bättre att boffa. Faan vilken skön känsla det är.
Citera
2007-08-15, 06:59
Bannlyst
Vad är det för mening att boffa flyktiga lösningsmedel och förbränningsmedel? Bränner som sagt hjärnceller i en rasande takt och ruset är ju väldigt kort också, nej ruskigt ovärt, inte undra på att bönner är så blåsta. Poppers är väl i sådana fall värdare att sniffa, eller varför inte inhalera lustgas?
Citera
2007-08-15, 10:13
Medlem
GeneralPåsfågels avatar
Håll er till lustgas
Citera
2007-08-15, 10:19
Bannlyst
Jag sniffade väldigt mycket bensin i högstadiet. Det var väldigt roligt naturligtvis, men jag vill minnas att jag hade vissa problem med tankeverksamheten i nian. Huvudräkning upplevdes svårare, men det kan ha varit inbillning. Jag sniffade nog ett hundratal ggr så lite stryk kanske skallen tog. Dock började jag programmera (assembler) när jag började gymnasiet och det var jag duktig på, så jag kanske inte blev så skadad ändå.

Men det är jävligt farligt och avrådes. Det var på väg att gå illa några gånger.
Citera
2007-08-15, 10:45
Medlem
MrTambourineMans avatar
Jag läste en bok för ett tag sen (kommer inte ihåg vad den hette) om en kille som blev sexuellt utnyttjad under hela sin barndom. Han började sniffa lösningsmedel när han var 14.

Han påstod iaf att det hade samma effekt som lsd.
Citera
2007-08-15, 11:23
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorkah
det är värt att testa att boffa bensin, ur en påse, har gjort det en gång och det var jävligt coolt
Vi boffade länge, då menar jag LÄNGE, så knappast att ett andetag i lungorna bränner lika mycket hjärnceller som en grov oavbruten fylla i 48 timmar, jag var helt klar i huvve 2 timmar efteråt.

Sniffade bensin ungefär varje dag i flera timmar under ett helt sommarlov när jag var 12, tycker inte det är det minsta schysst; sämsta skiten jag testat någonsin faktiskt. Bara sne trippar hela tiden. Inte en schysst hallucination en enda gång, man blir ju helt bränd.
Dessutom är det jävligt farligt, och bränner hjärnceller som fan.
Det är ju och dra upp ett lösningsmedel rakt in i hjärnan.
Fy fan, skulle ALDRIG falla mig in att göra det igen.

Det värsta som skulle kunna hända enligt mig är och hamna i en permanent bensin hallucination. Usch.
Citera
2007-08-15, 11:29
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTambourineMan
Jag läste en bok för ett tag sen (kommer inte ihåg vad den hette) om en kille som blev sexuellt utnyttjad under hela sin barndom. Han började sniffa lösningsmedel när han var 14.

Han påstod iaf att det hade samma effekt som lsd.

Det är värre än LSD, mycket värre.
Man får ju kraftiga riktiga hallucinationer.
Det har bland annat hänt mig att en långtradare kom körandes mitt inne i skogen, min polare var korken i en flaska och sen kom mus patrullen, jag har vart på "cirkus andra sidan" "Dyschke kungen kommer närmre närmre närmre" osv...
Citera
2007-08-15, 13:21
Medlem
Juristens avatar
Såg en dokumentär om gatubarn i sydamerika för ett tag sen. Dom visade en obduktion av en grabb som dött av att sniffa bensin eller nåt annat mycket starkt lösningsmedel. Grabbens hjärna var tamejfan FLYTANDE - i shit you not.

Hjärnan är en enda stor fettklump och bensin är ett starkt lösningsmedel. Man får vara riktigt jävla dum i huvudet för att ens komma på tanken att sniffa bensin.
Citera
2007-08-15, 13:33
Medlem
Har antagligen skrivit det i andra trådar men som många här säger; det är ett bra sätt att sabba hjärnan för livet. Jag har boffat bensin, thinner, lim och tändargas, i plastpåsar, kassar, direkt från dunkar, flaskor och burkar i ungefär ett till två års tid. Det var för ungefär 9-10 år sen och jag har aldrig blivit återställd. I och för sig kan jag inte säga hur mycket det intensiva amfetaminmissbruket som kom efter och alkoholmissbruket som följde på det har bidragit, men något säger mig att det är lösningsmedlen som har sabbat mitt minne och inlärningsförmåga. Ge fan i att söka upp "Nik Nak" och hans sjuka anhang.

edit: ska lägga till att jag rökt en hel del cannabis också, från tonåren och upp i 25 års ålder, vill bara lägga till det för ordningens skull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in