2014-02-09, 19:17
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 21g
Hur menar du? Anser du att skostorlek 40-41 på kvinnor för stora eller små?

groteskt stoooora!
Citera
2014-02-09, 19:27
Medlem
ZedLeppelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av used66
nej faktiskt inte...kalla mig barnslig eller omogen men så ser jag på det hela. har under mina år träffat en del snygga tjejer/kvinnor men de går bort direkt när jag upptäcker att de har typ storlek 40-41 på fötter. avtändande så det rinner över! a eller c kupa spelar däremot ingen roll.
De går bort för att du också har små eller stora fötter/händer eller gillar du bara inte stora fötter/händer på en kvinna? Hur stora fötter/händer har du?
Nej du är inte barnslig. Alla föredrar olika. Stora fötter på en kvinna är faktiskt inte sexigt, det håller jag med dig om.
Citera
2014-02-09, 19:40
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZedLeppelin
De går bort för att du också har små eller stora fötter/händer eller gillar du bara inte stora fötter/händer på en kvinna? Hur stora fötter/händer har du?
Nej du är inte barnslig. Alla föredrar olika. Stora fötter på en kvinna är faktiskt inte sexigt, det håller jag med dig om.

ja fan nu trollar du med mig
Citera
2014-02-09, 21:21
Medlem
Sessan-s avatar
Som tjej, älskar jag stora och maskulina händer och personligen så har det inte ett dugg att göra med ev. annan storlek på mannens intima delar, utan bara att det är så himla maskulint och sexigt med stora fina händer. Tanken att bli smekt av små feminina killhänder är inte min grej... Fina feminina tjejhänder är en annan sak, men då måste dem tillhöra en tjej
Citera
2014-02-10, 00:23
Medlem
vasaduellers avatar
Finns det någon räddning om man har fötts med små händer?

Jag ser bra ut och är relativt muskulös med breda axlar och kraftig rygg/bröstmuskulatur. Men mina händer är inte större än många tjejers. De har annan form än kvinnohänder (större handflata, kortare fingrar) men är inte extremt kraftiga eller grova.

Jag har trots det aldrig haft problem att få tjejer eller sex rent allmänt. Men min flickvän sedan många år är inte lika kåt som tidigare, och hon påpekade någon gång att jag hade små händer (fast tjock kuk ) på ett sätt som i bästa fall var neutralt.

Jag har hört att man kan få större händer av att trycka i sig en massa tillväxthormon. Samt att de kan bli grövre av extremt mycket och tungt arbete (eller träning) där man använder grepp- och fingerstyrka.

Tjejer, hur mycket skulle jag kunna vinna i attraktionskraft om jag på något vis kunde få lite större eller grövre händer? Alla andra faktorer lika, naturligtvis.
Citera
2014-02-10, 17:24
Medlem
ZedLeppelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av used66
ja fan nu trollar du med mig
Nej fan!

Men men, min tjejkompis har storlek 41. Ser komiskt ut..
Citera
2014-02-10, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paleface
Stora händer = jättestor kuk aka flashback kuk på 32cm MINST

Det stämmer inte. Stora händer är inte kokande stor kuk. Det är en myt. Och Flashback kuken är också bara en myt
Citera
2014-02-10, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Da3DaLuZ
Ja precis som topic, vad är det som är så speciellt med stora händer? Jag har hört "Åh jag älskar dina stora sexiga händer" osv flera gånger, men jag förstår inte riktigt tjusningen med stora händer?

Föredrar normala händer. Stora händer är inte sexigt. Det måste du sett i någon lam film för verkligheten är nog en annan
Citera
2014-02-11, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silversken
Föredrar normala händer. Stora händer är inte sexigt. Det måste du sett i någon lam film för verkligheten är nog en annan

Alltså definitionen av stora händer är säkert annorlunda bland de flesta här inne. Tycker inte det skiljer så mycket i storlek på killars händer generellt. Väldigt få har väldigt små och väldigt få har väldigt stora - alltid förhållande till kropps-storlek.
Citera
2014-02-11, 18:36
Medlem
Ass.Parades avatar
Fan, alltså det här med stora grova händer. Är det grova skogshuggar händer ni tjejer snackar om?

Själv har jag fått komplimanger för mina händer av killar.. Kompisar tycker att de ser så perfekta ut. Lite pianofingrar men ändå inte superlånga. Tjejer kanske tycker dom är lite feminina. Jag tycker dock inte att de ser tjejiga ut på något sätt. Vad fan, vem bryr sig egentligen
Citera
2019-12-29, 01:04
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jennierodriguez
jag som tjej gillar inte för stora händer, men hyfsat stora händer är lite sexigt faktiskt. speciellt med synliga ådror :O
Tyder det på grovarbete?, jag har faktiskt några halv-synliga ådror i vänster-handen enbart...jag har skrivit mycket i mina dagar med den handen

Jag kan förövrigt stolt avslöja att jag har kevinno-händer utöver
den knapphänta storleken så är ringfingret och ful-peka fingret lika långa precis som dina
https://www.nyteknik.se/populartekni...hander-6345143
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in