Det är hett. Manligt. Får gärna vara lite sträva, arbetarhänder. Kontrasten mellan mjuk, len hud och en stor, grov hand som smeker. De får mig att tänka på stabilitet, praktisk läggning, jordnära, trygghet. Kombineras med grov, lätt ådrig underarm. Jag blir knäsvag!
Älskar min karls händer! http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/62/pltp.jpg
Små händer på killar känns bara...jag vet inte. Fel. :S
Det verkar inte vara något speciellt, enligt min egen erfarenhet. Jag har faktiskt små händer av någon anledning (har inte liten kuk) och jag får ligga precis hur mycket jag vill. Men jag antar att de alla skulle föredra att mina händer vore större om de fick välja. Jag skiter i vilket.
Det är hett. Manligt. Får gärna vara lite sträva, arbetarhänder. Kontrasten mellan mjuk, len hud och en stor, grov hand som smeker. De får mig att tänka på stabilitet, praktisk läggning, jordnära, trygghet. Kombineras med grov, lätt ådrig underarm. Jag blir knäsvag!
Älskar min karls händer! http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/62/pltp.jpg
Små händer på killar känns bara...jag vet inte. Fel. :S
Om det där är ett exempel på stora händer så har även jag det, dock inte lika ådriga. Kanske hur fotot är taget, men fingrarna ser väldigt korta ut. No offense.
Hur kommer det sig? Nu tror jag allt att du trollar lite!
nej faktiskt inte...kalla mig barnslig eller omogen men så ser jag på det hela. har under mina år träffat en del snygga tjejer/kvinnor men de går bort direkt när jag upptäcker att de har typ storlek 40-41 på fötter. avtändande så det rinner över! a eller c kupa spelar däremot ingen roll.
nej faktiskt inte...kalla mig barnslig eller omogen men så ser jag på det hela. har under mina år träffat en del snygga tjejer/kvinnor men de går bort direkt när jag upptäcker att de har typ storlek 40-41 på fötter. avtändande så det rinner över! a eller c kupa spelar däremot ingen roll.
Hur menar du? Anser du att skostorlek 40-41 på kvinnor för stora eller små?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!