• 1
  • 2
2007-08-13, 20:43
Medlem
Da3DaLuZs avatar
Ja precis som topic, vad är det som är så speciellt med stora händer? Jag har hört "Åh jag älskar dina stora sexiga händer" osv flera gånger, men jag förstår inte riktigt tjusningen med stora händer?
Citera
2007-08-13, 20:46
Medlem
palefaces avatar
Stora händer = jättestor kuk aka flashback kuk på 32cm MINST
Citera
2007-08-13, 20:52
Medlem
Aiolis avatar
I Disneyfilmer har den goda killen som också råkar vara väldigt het extremt stora händer, i jämförelse med den vackra tjejen som han ska bli tillsammans med i slutet.

Slutsats: Har killen stora händer blir ditt liv som en Disneyfilm. Alltså är stora händer hett.
Citera
2007-08-13, 20:59
Medlem
har inte det att göra med att stora händer = råstyrka = ta hand om familj i form av jakt? kanske är helt fel ute men har för mej att det ska vara ngt sånt. samma anledning till att tjejer vill ha en kille som är lite längre än dom, helst starkare = trygghet ,osv osv osv. kan nån rätta mej ? tack
Citera
2007-08-13, 21:25
Medlem
Sinsisters avatar
allt som är manligt är fint, små händer är kvinnligt alltså vill man inte ha en man med små händer. Man vill heller inte ha korta män, gnälliga män, män som inte ha stå upp för sig själva osv osv i oändligheten.
Citera
2007-08-13, 22:44
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aioli
Slutsats: Har killen stora händer blir ditt liv som en Disneyfilm. Alltså är stora händer hett.

Då ligger jag jävligt bra till förutom att jag inte har en FB kuk på minst 32cm. Men jag är stark som en tjur och är en fullblodshingst i sängen.
Citera
2007-08-13, 22:44
Medlem
Da3DaLuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinsister
allt som är manligt är fint, små händer är kvinnligt alltså vill man inte ha en man med små händer. Man vill heller inte ha korta män, gnälliga män, män som inte ha stå upp för sig själva osv osv i oändligheten.

Okej, så långt är jag med, men var kommer det sexiga in i det hela? Vad är det som gör stora händer sexiga? Är det just att dom är stora och manliga? Eller har det med känslan av en stor hand runt sin lilla hand? Utveckla gärna lite mer.
Citera
2007-08-13, 23:39
Medlem
Dubbelespressos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Da3DaLuZ
Okej, så långt är jag med, men var kommer det sexiga in i det hela? Vad är det som gör stora händer sexiga? Är det just att dom är stora och manliga? Eller har det med känslan av en stor hand runt sin lilla hand? Utveckla gärna lite mer.

Om man får tro Sinsister så är det inbyggt. Stora händer, bra genetiska förutstättningar för barnavel och beskydd, kvinnokroppen går igång.
Citera
2007-08-14, 01:01
Medlem
Pattern Pinks avatar
jag har hört *dokumentär junki* att stora läppar hos kvinnor (i ansiktet) beror på att östrogenet gör det något större i gömförelse med mäns läppar. slutsatsen i den dokumentären var att män ser kvinnor med fylligare läppar som mer attraktiva än samma kvinnor med något mindre läppar. bioligiskt sätt ska ju män hitta en kvinna med lagom mycket östrogen för att kunna föda bra avkomma åt honom
min teori är att stora händer är ett tecken på testosteron. till och med på små bebisar kan man se att pojkbebisarna har något större händer och fötter. neturligtvis är detta väldigt inviduellt men kanske kan man se en skillnad om man ställer ett syskonpar brevid varandra (man och kvinna). och kvinnors biologiska mål är ju att hitta en partner som kan göra henne med barn och kunna försvara familjen mot elaking.
Citera
2007-08-14, 01:07
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinsister

Eh. Jag skulle inte vilja ha en gnällig kvinna som inte kan stå upp för sig själv heller iofs så jag ser inte det som en specifikt manlig egenskap. Annars tycker jag iofs om att kvinnan är fysiskt mindre än mig så till viss del håller jag med dig.
Citera
2007-08-14, 09:35
Medlem
Sinsisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelespresso
Om man får tro Sinsister så är det inbyggt. Stora händer, bra genetiska förutstättningar för barnavel och beskydd, kvinnokroppen går igång.

exactly^
Citera
2010-03-09, 22:49
Medlem
OggeOJs avatar
Klart värt att bumpas, för det freakar en varje gång. Liksom... "snygga tår."
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto