2013-01-09, 10:56
Bannlyst
I sann kommunsitisk anda bör Åsas förmögenhet, konfiskers och delas upp. Precis som hennes judiska kommunistsläktingar gjorde mot kulakerna i Ryssland och Ukraina innan de massmördade de eller skickade de till Gulag. Åsa är ju en kommunist med rötter hos sovjetiska kommunistjudar.
Citera
2013-01-09, 14:20
Medlem
burberrys avatar
Undrar hur många titlar hon kommer vinna i Flashback Awards 2013? Personligen så tror jag hon kommer ta hem Grand Slam. Skulle inte förvåna mig om dessa priser anses som något fint på hortwittergillalikamenborlikasödermalm.
Citera
2013-01-09, 23:19
Medlem
Citat:
Är det inte lite förnedrande för Aftonbladets journalister att behöva servera och bära ut sopor för att få gå på er fest?

– Är du dum? Hur skulle det kunna vara det?, frågar Åsa Linderborg och fortsätter:

– Man kan se det som en kollegial handling. Om du skulle tycka att det är förnedrande att hjälpa dina kompisar när de har fest får det stå för dig.

Om jag inte blir bjuden till en kompis fest, men sedan får ett mail där han säger, att jag får komma om jag jobbar som catering och bär ut sopperna.. Så skulle jag känna mig jävligt förnedrad... Jag visste att Åsa är dum i huvdet.. Men jag trodde att det fanns nån sorts begränsning..
Citera
2013-01-10, 11:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av polka1234
Om jag inte blir bjuden till en kompis fest, men sedan får ett mail där han säger, att jag får komma om jag jobbar som catering och bär ut sopperna.. Så skulle jag känna mig jävligt förnedrad... Jag visste att Åsa är dum i huvdet.. Men jag trodde att det fanns nån sorts begränsning..

Dum vet jag inte, snarare ondsint, rik, elitisk överklass kommunist som ner på alla andra. Typiskt för kommunister då inte skiljer sig ett smack från kapitalistäckel på Wall Street. Ända skillnaden, är att kapitalister erkänner att de hatar andra, medan kommunister ljuger.
Citera
2013-01-10, 13:45
Medlem
Borde inte såväl fack som skattemyndighet intressera sig för Åsas uppmaning till svartarbete inom cateringbranschen?
Citera
2013-01-10, 18:37
Medlem
Mest kul skall väl få se hur mycket utomeuropeisk mångkultur det blir på den där festen?
De är ju så gränslöst globala de där människorna i innerstan.

Blir det någon kurdisk barndans, Menyn Falefel och Kebab ihopslängt av arabiska fantasilösa gubbar som lärt sig "stark sås, svag sås" på SFI. Hur många somalier kommer dit? Hur många muslimska inslag blir det? Eller blir det bara nån enstaka Toy Boy "Biggie blackie" som klistrat fast lösrastas och leker att han är från Jamaica och inte alls en inavlad otrendig bonnhåla i Kamerun och en kvinna som tror på honom.
Citera
2013-01-10, 19:05
Medlem
felias avatar
Förhållningsorder för inkvoterad festpersonal med städuppdrag på Åsa Luderborgs kulturfestligheter..

1. Värdinnans glas skall alltid vara fyllt.
2. När värdinnan behöver friskt luft eller gå en vända, följer uppassaren med för att stötta och torka eventuella spyor.
3. Om värdinnan blir kissnödig och inte hinner till toaletten måste olyckan genast torkas/slickas upp. Eftersom värdinnan av ideologiska skäl aldrig bär trosor skall hennes skrynkliga fitta torkas torr och då får tjänstgörande uppassare offra sin vita skjorta.
4. Blir värdinnan kåt och vill ha stock i sin fascistfitta måste uppassaren genast presentera sin negerkuk.
5. Efter avslutad fest ska samtlig festpersonal vara redo för sk Gangbang, där värdinnans mongolmutta skall avtackas och avlas.
6. Skulle detaljer om festen läcka ut så blir samtlig personal anmäld för våldtäkt och garanterat utvisad till Kongo.
Citera
2013-01-10, 19:49
Medlem
realias avatar
Vad ni primitiva, barnsliga och fega idioter inte förstår är att hon inte bryr sig om ni vill "knulla hennes skrynkliga kommunistfitta" eller inte. Hon bryr sig om era åsikter och hur ni uttrycker dem, och det redovisade hon i AB, genom att sätta hela sitt privatliv eller t.o.m liv på spel. Har inget med hennes övriga politiska åsikter att göra - jag beundrar henne för det, på samma sätt som om det hade varit en liberal journalist som hade gjort det. Näthatet (sorry, det har redan blivit en klyschig formulering, men jag hoppas att vi kan komma överens om att ni hatar, och ni gör det på nätet) som ni så stolt går i bräschen för är något som måste föras upp i ljuset.
Citera
2013-01-10, 22:13
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realia
Vad ni primitiva, barnsliga och fega idioter inte förstår är att hon inte bryr sig om ni vill "knulla hennes skrynkliga kommunistfitta" eller inte. Hon bryr sig om era åsikter och hur ni uttrycker dem, och det redovisade hon i AB, genom att sätta hela sitt privatliv eller t.o.m liv på spel. Har inget med hennes övriga politiska åsikter att göra - jag beundrar henne för det, på samma sätt som om det hade varit en liberal journalist som hade gjort det. Näthatet (sorry, det har redan blivit en klyschig formulering, men jag hoppas att vi kan komma överens om att ni hatar, och ni gör det på nätet) som ni så stolt går i bräschen för är något som måste föras upp i ljuset.

Jag kan bara tala för mig själv här och jag känner inget hat, bara förakt. Dessvärre delar jag inte din beundran för skökan. Vill hon sitta och kvida bakom pansarglas med sina perversa sex-sms står det ludret fritt. Jag köper varken mongolens ihopfabulerade liphistoria eller läser skiten som Aftonhoran sätter i tryck.

Du kanske borde sätta ljuset på aftonfnaskets granskning och se hur den snaskiga historien emanerat ur rännstenen där Åsa tömt tarmarna och sensationsdissekerar sina egna fekalier.
Citera
2013-01-10, 22:27
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sedative
Aftonbladetchefens erbjudande: ”Plocka tallrikar på vår fest"
Aftonbladets medarbetare erbjuds att få komma på årets stora kulturfest – för att bära ut sopor och korka upp vin.

http://www.dagensmedia.se/nyheter/print/article3613604.ece

Typiskt att Dawit är borta när innerstadsjournalisterna behöver hans tjänster som bäst.
Citera
2013-01-10, 22:54
Medlem
Pungs avatar
Vad tycker Bullen o krimreporter om detta?

Kan man förvänta sig något svar, eller är de upptagna med att blanda groggar, bära ut sopor och städa?
Citera
2013-01-10, 23:02
Medlem
Pungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realia

Men varför har hon inte polisanmält? Av någon orsak vill hon inte visa de här mejlen och sms:n för polisen. Varför?

Eller är det "hat" att undra det också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in