2013-01-07, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamesbrown
Så denna Åsa är kommunist och vänster således, hennes föräldrar likaså. Ändå är hon mångmiljonär och bor i ett rikemansområde, "Gated Community", utan mångkultur, och jobbar för den absoluta kapitalistiska eliten i världen, dvs ägare som "Goldman Sachs", som i sin tur äger Schibsted, som i sn tur äger Aftonbladet med enbart vita medarbetare och ingen mångkultur som Åsa förespråkar.

Jag är efterbliven då jag inte förstår, men hur går allt detta ihop ovan? Kan någon förklara?

Kulturmarxisemen är en gudslös religion, inom kulturmarximen existerar inte vetenskap, litteratur, moral eller sanningar. Bara deras sanningar är de absoluta sanningarna. Oavsett om det är lögn eller inte, kulrurmraxisam kan radikaliseras. Vilket vi tydligt sett på senare tid.

KM kontrollerar idag 95% av alla riksmeedier och 95% av riksdagspartierna men de är närmast helt hysteriska istället. De ojar sig då de "bara" har 95% av den aboslut totala makten.

Varför firar de inte med champange INGEN varken kan eller törs ju ifrågasätta deras beslut?
Var är all champange? Vi har vidöppna svängdörrar mot afrifika och mellanöstern. Varför får vi inte se någon lyckoparad genom Stockholms stad? Istället får vi läsa spaltmil om skitnödiga innerstandskribenter i sina gated communiteds.
Citera
2013-01-07, 11:49
Medlem
retstickas avatar
Åsa är en bra tjej. Finns inget ont i henne. Jag dyrkar denna brännvinskapsylsbröstvårtade donna!
Citera
2013-01-08, 15:46
Medlem
Sedatives avatar
Aftonbladetchefens erbjudande: ”Plocka tallrikar på vår fest"
Aftonbladets medarbetare erbjuds att få komma på årets stora kulturfest – för att bära ut sopor och korka upp vin.

http://www.dagensmedia.se/nyheter/print/article3613604.ece
Citera
2013-01-08, 16:06
Bannlyst
Citat:
Åsa Linderborg ser dock inget konstigt med erbjudandet.

Vilket man väl får säga vara rätt symptomatiskt.
Citera
2013-01-08, 16:26
Medlem
felias avatar
"Är det inte lite förnedrande för Aftonbladets journalister att behöva servera och bära ut sopor för att få gå på er fest?
– Är du dum? Hur skulle det kunna vara det?, frågar Åsa Linderborg och fortsätter:
– Man kan se det som en kollegial handling. Om du skulle tycka att det är förnedrande att hjälpa dina kompisar när de har fest får det stå för dig"

Ludret i sitt esse. Andra ska torka hennes spyor och korka upp rödtjutet åt fascistfittan. Vore jag anställd på Aftonhoran skulle jag gå dit och ta bilder när hon ligger och simmar i sin egen skit och visar sin skrynkliga fitta. Hoppas någon super ner aset och förnedrar horan totalt.
Citera
2013-01-08, 16:33
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sedative
Aftonbladets medarbetare erbjuds att få komma på årets stora kulturfest – för att bära ut sopor och korka upp vin.

Det är väl vid såna här tillfällen Aftonbladets eventuella invandrare får vara med. Dom är ju som gjutna till att passa upp överklassen.
Citera
2013-01-08, 18:27
Medlem
BradDourifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felia
"Är det inte lite förnedrande för Aftonbladets journalister att behöva servera och bära ut sopor för att få gå på er fest?
– Är du dum? Hur skulle det kunna vara det?, frågar Åsa Linderborg och fortsätter:
– Man kan se det som en kollegial handling. Om du skulle tycka att det är förnedrande att hjälpa dina kompisar när de har fest får det stå för dig"

Ludret i sitt esse. Andra ska torka hennes spyor och korka upp rödtjutet åt fascistfittan. Vore jag anställd på Aftonhoran skulle jag gå dit och ta bilder när hon ligger och simmar i sin egen skit och visar sin skrynkliga fitta. Hoppas någon super ner aset och förnedrar horan totalt.
Varför är du så inihelvete intresserad av hennes könsdelar och föregivet promiskuösa sexliv? Krävs ju ingen Freud för att ana ugglor med sexiga underkläder i mossen.
Citera
2013-01-08, 19:08
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BradDourif
Varför är du så inihelvete intresserad av hennes könsdelar och föregivet promiskuösa sexliv? Krävs ju ingen Freud för att ana ugglor med sexiga underkläder i mossen.

Jag använder inte sexiga underkläder men däremot så använder jag hennes påstådda hot-sms. Jag har fortfarande inte sett röken av hennes mobilnummer och det har säkert ingen annan heller än hennes försmådde älskare, som sannolikt var avsändaren av snusket.

Ludret är fixerat vid sin vagina och jag släpar den gärna i hennes skitiga byk.
Citera
2013-01-08, 21:05
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Åsa L har ju varit i fokus pga sin bok om sin barndom, och känd som skribent på ABs kultursida. Henne vänsteråsikter kan man tycka va man vill om, men vad jag retar mig på är att hon kallas "kulturskribent, kulturjournalist" mm.

En kulturskribent tycker jag nog ska ha ett mer mångtydigt sätt att skriva om saker, inte vara torped för en ideologi, även om det kan få finnas i bakgrunden. Man behöver ju inte vara helt neutral.

Hon är politisk skribent, vänsterdebattör eller nåt.

Ingen kallar väl Johan Norberg för kulturskribent?

Göran Greider skulle kanske kunna vara det om han skrev mer om poesi och mindre om dagspolitik...

Kulturskribent kanske därför att hon är en kulturmarxist.
Citera
2013-01-08, 22:16
Medlem
MindreModigMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Det är väl vid såna här tillfällen Aftonbladets eventuella invandrare får vara med. Dom är ju som gjutna till att passa upp överklassen.

Det vore en intressant vinkling.
Fotobevis från fyllefesten kommer kanske att bli årets foto-scoop...
Citera
2013-01-08, 22:25
Medlem
JosefSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BradDourif

Nu så svarar jag i.o.f inte för Felia.
Men det är den svenskfientliga Åsa som gång på gång i hennes sjuka texter ständigt återkommer till hennes könsdelar och till hennes sexliv. Alltid.

Fram med bevisen då!
Vem eller vilka är det som har Åsa´s mobilnummer? Inte tusan är det dom av Åsa så hatade dödsrasistknarkarnazisterna på nätet i.a.f.

Åsa Linderborg är en väldigt hatiskt och sjuk människa som tycks sakna allt vad gränser heter. Hon är fullkomligt förblindad i sitt hat mot oliktänkande. Detta svenskfientliga svinet vet att hennes tid löper mot sitt slut.

Man måste ju nästan beundra Åsa! Att hon kunde hålla sig för skratt när hon satt och ljög sig blå i huvudet i alla svenska TV kanaler och i alla svenska radiokanaler. Åsa måste nästan ha skrattat sig harmynt efter att all svensk media helt köpte hennes sjuka lögner.
Citera
2013-01-09, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sedative

Åsa är såklart ödmjukheten själv, och svara såhär när frågorna inte behagar henne.

Citat:
Är det inte lite förnedrande för Aftonbladets journalister att behöva servera och bära ut sopor för att få gå på er fest?

Är du dum? Hur skulle det kunna vara det?, frågar Åsa Linderborg och fortsätter:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in