2012-12-22, 19:34
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrP
Nasse på riktigt eller kommunist troll...korkad är du i alla fall...
Du låter som Åsa.
Citera
2012-12-22, 19:37
Bannlyst
Vilka skithögar i tråden. Så det är ok att våldta kvinnor. Fy fan vilken människosyn.
Citera
2012-12-22, 19:37
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Du låter som Åsa.

Nope.. Du låter som den stereotypa bild av högerextrema som Åsa försöker sälja in till det svenska folket
Citera
2012-12-22, 19:38
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djingis.Khan
Vilka skithögar i tråden. Så det är ok att våldta kvinnor. Fy fan vilken människosyn.
Vem har sagt att det är okej att våldta kvinnor? Hänvisa till inlägg
Citera
2012-12-22, 19:40
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
Nope.. Du låter som den stereotypa bild av högerextrema som Åsa försöker sälja in till det svenska folket
Och du låter som en skitförnäm kulturskribent som anser sig vara hög intellektuell.
Citera
2012-12-22, 19:46
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulnick
Om allt går som jag tror och hoppas så kommer jag att få läsa sms:en med egna ögon i morgon. Det finns - enligt uppgift - en rätt bitter person som vill ge igen... typ.
Däremot vet jag inte hur jag ska kunna bevisa det? Fota? Njae... maila Åsa själv och fråga? Ge ut namn? Näe, lite komplicerat.
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Fixar du fram detta är det ett gräv i stil med Stig-Britts defragmentering av kungabilden från porrklubbsbesöket!
Nej, det är bättre! Inside jobb slår givetvis googling.
Senast redigerad av FritzDaCat 2012-12-22 kl. 19:49.
Citera
2012-12-22, 19:54
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulnick
Om allt går som jag tror och hoppas så kommer jag att få läsa sms:en med egna ögon i morgon. Det finns - enligt uppgift - en rätt bitter person som vill ge igen... typ.
Däremot vet jag inte hur jag ska kunna bevisa det? Fota? Njae... maila Åsa själv och fråga? Ge ut namn? Näe, lite komplicerat.

Undrar om inte Expressens kulturchef Karin Olsson, som Luderborg välte ett lass skit över (http://www.expressen.se/kultur/i-skitstormen/), tacksamt skulle intervjua din kompis kompis? Då skulle bevisfrågan lösa sig självt när Expressen tar ansvaret för att sms:en är riktiga och källskyddet bör naturligtvis gälla för honom.

Tänk så skitnödig Åsa kommer att bli när hon får läsa sina flås-sms i Expressen

Åsa hemlös 2013.
Citera
2012-12-22, 20:15
Medlem
Citat:
Tråden är full av såna här inlägg från er högerextremister. Försök inte skylla på vänstern, din patetiska ynkrygg. Se till att rensa upp i era egna led istället, fast då måste ni i och för sig rensa ut hela er ideologi också. Kvinnofientliga svin är vad ni är.

Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Inse att du bara förstör och är en looser.

Kanske "förstör" era patetiska försök att framstå som "salongsfähiga" istället för de stinkande kräk från kloakerna ni är.

Och vänsterideologerna behöver ingen rensning, eller?

http://debatt.svt.se/2012/11/08/efter-hot-och-nidbilder-tar-jag-nu-farval-av-genusdebatten/

Citat:
När jag i våras organiserade en pubträff för jämställdister (min term för oss som vill ha lika rättigheter och skyldigheter för könen) stormade det in ett 50-tal feministiska aktivister och försökte ta över mötet. Däribland författaren Maria Sveland.

En av aktivisterna gav mig en teckning med ett avskuret manligt könsorgan.

Citat:
Jag hade avslöjat mig som kränkt. Efter den här debattartikeln kan Karlsten skratta ännu mer.

Nu har ”Vita kränkta män” istället en tecknad karikatyr av mig som profilbild. Tidigare har de i sin logg publicerat morbida fotomontage på mig, bland annat ett där jag blir halshuggen och det här ovan där jag blir korsfäst.

Blodet sprutar.

Vilken är den principiella skillnaden mot Linderborgs snuskSMS?

Som sagt: Som man sår, får man skörda. Nu är det inte Linderborg själv som har gjort detta mot Ström. Men hennes meningsfränder har betett sig minst lika illa som den som skickat snuskSMS till henne.

De har bara haft inflytelserika polare i media. Och därmed sluppit brösttoner och indignation.
Citera
2012-12-22, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil Jonson
Ok, nu kryper det upp ytterliggare en Expoit/vänsterextremist ur sitt hål. Posta sån här dynga på era kommunistsajter, inte här!

Är det sånt du skall skylla på nu?
Den här killen verkar vara som 5 000 andra som postar i Flashback:

https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=231784

Vore det inte lämpligare att du tog avstånd från vissa av dina meningsfränder?
Citera
2012-12-22, 20:37
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Varför kallar ni era kvinnliga motståndare hora jämt?
Återigen detta tröttsamma "vi" och "ni"

EDIT

Jag har aldrig använt förortsinvektiv av typen hora i en debatt... Tack så mycket
Senast redigerad av Gregor-Samsa 2012-12-22 kl. 20:44.
Citera
2012-12-22, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
Men din förbannade dumsill! När vi kritiserar den här typen av inlägg rensar vi upp i våra så kallade led.

För fan, det finns 10 000 liknande inlägg på Flashback. Nu skall det helt enkelt vara
så att alla grova rasistiska inlägg på Flashback är utförda av "vänstern". Den sjukaste fräckaste damage-controllen någonsin förmodligen.
Citera
2012-12-22, 20:43
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Varför kallar ni era kvinnliga motståndare hora jämt?
Jag hatar Åsa och hennes vidriga vänstervridna åsikter men jag har inte attackerad henne bara för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in