Citat:
Tråden är full av såna här inlägg från er högerextremister. Försök inte skylla på vänstern, din patetiska ynkrygg. Se till att rensa upp i era egna led istället, fast då måste ni i och för sig rensa ut hela er ideologi också. Kvinnofientliga svin är vad ni är.
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Inse att du bara förstör och är en looser.
Kanske "förstör" era patetiska försök att framstå som "salongsfähiga" istället för de stinkande kräk från kloakerna ni är.
Och vänsterideologerna behöver ingen rensning, eller?
http://debatt.svt.se/2012/11/08/efter-hot-och-nidbilder-tar-jag-nu-farval-av-genusdebatten/
Citat:
När jag i våras organiserade en pubträff för jämställdister (min term för oss som vill ha lika rättigheter och skyldigheter för könen) stormade det in ett 50-tal feministiska aktivister och försökte ta över mötet. Däribland författaren Maria Sveland.
En av aktivisterna gav mig en teckning med ett avskuret manligt könsorgan.
Citat:
Jag hade avslöjat mig som kränkt. Efter den här debattartikeln kan Karlsten skratta ännu mer.
Nu har ”Vita kränkta män” istället en tecknad karikatyr av mig som profilbild. Tidigare har de i sin logg publicerat morbida fotomontage på mig, bland annat ett där jag blir halshuggen och det här ovan där jag blir korsfäst.
Blodet sprutar.
Vilken är den principiella skillnaden mot Linderborgs snuskSMS?
Som sagt: Som man sår, får man skörda. Nu är det inte Linderborg själv som har gjort detta mot Ström. Men hennes meningsfränder har betett sig minst lika illa som den som skickat snuskSMS till henne.
De har bara haft inflytelserika polare i media. Och därmed sluppit brösttoner och indignation.