2009-01-29, 16:37
Medlem
Den lilla fittan Charlie är självklart inte en del av antifarörelsen idag och rör sig varken i eller kring RF eller AFA.
Citera
2009-01-29, 16:43
Medlem
TimmyGs avatar
Alla fittor är våldtäktsmän?

Är det inte rätt korkat att diskutera interna angelägenheter på ett öppet forum som Flashback?
Citera
2009-01-29, 16:56
Medlem
djungelgeorges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DAdler
Fick ett PM från Charlie.

Charlie anser sig såklart oskyldig. Men för att förtydliga. Citatet ovan kommer inte från domen, utan från sidan 20 i förundersökningen, som är ett förhör med J.

Jag hittar inte något med lagt något i alkoholen
Däremot: Gick från jättefull till spiknykter delen tyckte jag va rolig.. Har aldrig hänt mig själv att jag gått från full till nykter på nolltid XD
Citera
2009-01-29, 16:59
Medlem
djungelgeorges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apelsinmarmelad
I extrema organisationer som brukar politiskt våld är tjejerna minioritet. Självklart blir de tjejer som kommer in förtryckta på olika sätt. Summan av kardemumman? Tjejer borde inte slåss på barrikaderna utan hålla sig till det dom kan. Matlagning typ.

min tjej kan inte laga mat
eller jo..varma mackor -.-
Citera
2009-01-29, 17:42
Medlem
djungelgeorges avatar
btw har inte detta ämne spårat ut till en lite one man accusation?
haha visst gillar inte våldtäktsmän men om det är ett stort problem inom vänstern kanske det ska komma upp fler incidenter än tre ?

frågar bara eller har dadler gått o blivit kär? ^^
Citera
2009-01-29, 17:50
Medlem
djungelgeorges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxemburg
Den lilla fittan Charlie är självklart inte en del av antifarörelsen idag och rör sig varken i eller kring RF eller AFA.

jag tror mig kunna ett o annat om anatomi och så..men..behöver man inte en penis för att vara våldtäktsman..
Citera
2009-01-29, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djungelgeorge
Jag hittar inte något med lagt något i alkoholen
Däremot: Gick från jättefull till spiknykter delen tyckte jag va rolig.. Har aldrig hänt mig själv att jag gått från full till nykter på nolltid XD

Nej, du föredrar kanske när andra gör det. Själv håller du dig nog nykter nog att fortfarande ha kontroll. Eller är jag för grov nu? Du får säga till om du tar illa upp.

Eftersom du letar förgäves efter sidorna jag refererar till så ska jag hjälpa dig. Kul att du också har dem. Fick du ditt exemplar gratis?

http://img239.imagevenue.com/img.php?image=57775_f10rh12r1_122_530lo.jpg

http://img202.imagevenue.com/img.php?image=57778_f53rh52r2_122_258lo.jpg
Citera
2009-01-29, 19:44
Medlem
djungelgeorges avatar
Citat:
Nej, du föredrar kanske när andra gör det. Själv håller du dig nog nykter nog att fortfarande ha kontroll. Eller är jag för grov nu? Du får säga till om du tar illa upp.

Eftersom du letar förgäves efter sidorna jag refererar till så ska jag hjälpa dig. Kul att du också har dem. Fick du ditt exemplar gratis?

http://img239.imagevenue.com/img.php?image=57775_f10rh12r1_122_530lo.jpg

http://img202.imagevenue.com/img.php?image=57778_f53rh52r2_122_258lo.jpg

fick upp: http://adson.awempire.com/iframes/imageven/imageven.html?psid=ed_imagevennew&pstour=t1&psprog ram=REVS&site=jsm

jävla webcam brud som sitter...
jag har haft mitt ex sen det hela kom ut till min sida..

sen stod det att han gjort dig något personligt. Är det verkligen smart o sitta o skriva att man har personligt agg emot en person man vill svartmåla?
Citera
2009-01-29, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djungelgeorge
jag har haft mitt ex sen det hela kom ut till min sida..

sen stod det att han gjort dig något personligt. Är det verkligen smart o sitta o skriva att man har personligt agg emot en person man vill svartmåla?

Jag vet inte om du har ätit piller eller blivit full på nolltid, men ska jag räkna ditt osammanhängande inlägg som att du fick handlingarna för att du är den tilltalade i målet, och att du försöker göra ett tamt försök att hota mig för att jag citerar ur domen?

I vilket fall kan du väl försöka nyktra till.
Citera
2009-01-29, 19:59
Medlem
djungelgeorges avatar
Citat:
Jag vet inte om du har ätit piller eller blivit full på nolltid, men ska jag räkna ditt osammanhängande inlägg som att du fick handlingarna för att du är den tilltalade i målet, och att du försöker göra ett tamt försök att hota mig för att jag citerar ur domen?

I vilket fall kan du väl försöka nyktra till.

Är nykter och äter inte piller!
Haha va?
menar du att jag är han?
hur har jag tamt hotat dig?
Citera
2009-01-29, 20:01
Medlem
Ta det inte så hårt. Ber bara om ett klargörande på ditt ganska osammanhängande inlägg.
Citera
2009-01-29, 20:06
Medlem
djungelgeorges avatar
Citat:
Jag hyser ett personligt agg mot Charlie för det han gjorde

Om jag hade varit du hade jag hållit det där utanför mina inlägg..
bara hur ja skulle gjort.

Sedan undrar jag om du inte är vänster och inte är nasse och ändå känner till detta..får man fråga hur :s
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in