2007-08-16, 00:59
Medlem
siarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiV3Rt
Finns det ngra imac att klmma p i butik n s lnge?

Ja, de flesta affrerna br ha ftt in ngot demo-ex!
Citera
2007-08-16, 01:00
Medlem
haxxels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiV3Rt
Finns det ngra imac att klmma p i butik n s lnge?

Yes, var sjlv nere idag och kikade och frundrades av dom... S SJUKT sexiga! riktigt bra uppgradering frn frra modellen som knns klumpig och plastig om man jmfr! Finns p avenyn i GBG
Citera
2007-08-16, 13:08
Medlem
pretorias avatar
jag blev helt kr nr jag sg den...
blir att bestlla en snarast!..tur att dom e s billiga hr i Singapore..
Citera
2007-08-16, 15:09
Medlem
NiV3Rts avatar
Hrligt! Fr vl dra ner och kolla under dagen
Citera
2007-08-16, 16:37
Medlem
Blfisks avatar
Det finns ngra i Stockholm.
inLife Sveavgen: 20"
Macoteket Drottninggatan: 20" & 24"
Humac Vstermalmsgallerian: Antingen eller, sg den bara bakifrn.
Citera
2007-08-16, 18:29
Medlem
dude!s avatar
Jag var p Appelstore fr ngon dag sen och knde p denna lite, verkade jvligt schysst faktiskt.. snygg design och ltt att anvnda..
Den hade det nya iLife som d var jvligt ltt att gra t.ex. filmer med osv..
Jag r ju ingen Mac-anvndare s jag har inte s stor erfarenhet, men denna var verkligen nice. Tagentbordet var inte mnga millimeter tjockt
Citera
2007-08-16, 22:07
Medlem
NiV3Rts avatar
Var och klmde p den idag och den var vl fin. Den gamla imacen som stod brevid sg rtt dassig och trkig ut. Tangentbordet kndes riktigt bra under den lilla tid jag knappade p det och jag gillar att "kanten" r s lg
Citera
2007-08-18, 16:31
Medlem
nsbmras avatar
Fick hem min nya iMac igr. Ganska bra faktiskt. Det r dock min frsta mac s det tar vl lite tid innan man lr sig men jag r frbluffad utav hur enkelt man kan arbeta och jobba med den.
Citera
2007-08-18, 19:43
Medlem
NiV3Rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nsbmra
Fick hem min nya iMac igr. Ganska bra faktiskt. Det r dock min frsta mac s det tar vl lite tid innan man lr sig men jag r frbluffad utav hur enkelt man kan arbeta och jobba med den.
Mm, allt knns s frbluffande logiskt. Har lttare att hitta i osx n i vista och d har jag aldrig gt en mac
Citera
2007-08-20, 21:40
Medlem
Zkullocks avatar
Tnkte frga nu..
r det vrt att lgga strax ver 2000:- p att f den bttre 20" ?
Jag menar, r det s stor skillnad p processor och grafikkort s man mrker av det som normal anvndare?
r det ngon som hrt om nr Leopard kommer? Mer exakt datum..
Kommer detta att flja med nya datorer? Eller kommer dom att kosta mer d? Kommer man att kunna uppgradera till Leopard fr en mindre summa?
Citera
2007-08-20, 22:21
Medlem
Boffens avatar
Har hrt att folk har ringt till Apples support o dr har dom sagt den 24e, men det ska man vl ta med en nypa salt.
Man ska f Lepoard installerat om man kper en dator samma dag som det slpps.
Citera
2007-08-20, 22:24
Medlem
ariers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zkullock
Tnkte frga nu..
r det vrt att lgga strax ver 2000:- p att f den bttre 20" ?
Jag menar, r det s stor skillnad p processor och grafikkort s man mrker av det som normal anvndare?
r det ngon som hrt om nr Leopard kommer? Mer exakt datum..
Kommer detta att flja med nya datorer? Eller kommer dom att kosta mer d? Kommer man att kunna uppgradera till Leopard fr en mindre summa?

Ja. det r absolut vrt fr vem som helst. Inget att snacka om. Du br ven kpa till mer minne. Dock inte utav apple d de tar verpriser p minnen.

Leopard slpps i oktober. Mer n s vet knappt steve. NEr ingen uppgradering. Endast hela operativ system sljes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in