Flashback bygger pepparkakshus!
2007-08-16, 00:59
Medlem
siarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiV3Rt
Finns det några imac att klämma på i butik än så länge?

Ja, de flesta affärerna bör ha fått in något demo-ex!
Citera
2007-08-16, 01:00
Medlem
haxxels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiV3Rt
Finns det några imac att klämma på i butik än så länge?

Yes, var själv nere idag och kikade och förundrades av dom... Så SJUKT sexiga! riktigt bra uppgradering från förra modellen som känns klumpig och plastig om man jämför! Finns på avenyn i GBG
Citera
2007-08-16, 13:08
Medlem
pretorias avatar
jag blev helt kär när jag såg den...
blir att beställa en snarast!..tur att dom e så billiga här i Singapore..
Citera
2007-08-16, 15:09
Medlem
NiV3Rts avatar
Härligt! Får väl dra ner och kolla under dagen
Citera
2007-08-16, 16:37
Medlem
Blåfisks avatar
Det finns några i Stockholm.
inLife Sveavägen: 20"
Macoteket Drottninggatan: 20" & 24"
Humac Västermalmsgallerian: Antingen eller, såg den bara bakifrån.
Citera
2007-08-16, 18:29
Medlem
dude!s avatar
Jag var på Appelstore för någon dag sen och kände på denna lite, verkade jävligt schysst faktiskt.. snygg design och lätt att använda..
Den hade det nya iLife som då var jävligt lätt att göra t.ex. filmer med osv..
Jag är ju ingen Mac-användare så jag har inte så stor erfarenhet, men denna var verkligen nice. Tagentbordet var inte många millimeter tjockt
Citera
2007-08-16, 22:07
Medlem
NiV3Rts avatar
Var och klämde på den idag och den var väl fin. Den gamla imacen som stod brevid såg rätt dassig och tråkig ut. Tangentbordet kändes riktigt bra under den lilla tid jag knappade på det och jag gillar att "kanten" är så låg
Citera
2007-08-18, 16:31
Medlem
nsbmras avatar
Fick hem min nya iMac igår. Ganska bra faktiskt. Det är dock min första mac så det tar väl lite tid innan man lär sig men jag är förbluffad utav hur enkelt man kan arbeta och jobba med den.
Citera
2007-08-18, 19:43
Medlem
NiV3Rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nsbmra
Fick hem min nya iMac igår. Ganska bra faktiskt. Det är dock min första mac så det tar väl lite tid innan man lär sig men jag är förbluffad utav hur enkelt man kan arbeta och jobba med den.
Mm, allt känns så förbluffande logiskt. Har lättare att hitta i osx än i vista och då har jag aldrig ägt en mac
Citera
2007-08-20, 21:40
Medlem
Zkullocks avatar
Tänkte fråga nu..
Är det värt att lägga strax över 2000:- på att få den bättre 20" ?
Jag menar, är det så stor skillnad på processor och grafikkort så man märker av det som normal användare?
Är det någon som hört om när Leopard kommer? Mer exakt datum..
Kommer detta att följa med nya datorer? Eller kommer dom att kosta mer då? Kommer man att kunna uppgradera till Leopard för en mindre summa?
Citera
2007-08-20, 22:21
Medlem
Boffens avatar
Har hört att folk har ringt till Apples support o där har dom sagt den 24e, men det ska man väl ta med en nypa salt.
Man ska få Lepoard installerat om man köper en dator samma dag som det släpps.
Citera
2007-08-20, 22:24
Medlem
ariers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zkullock
Tänkte fråga nu..
Är det värt att lägga strax över 2000:- på att få den bättre 20" ?
Jag menar, är det så stor skillnad på processor och grafikkort så man märker av det som normal användare?
Är det någon som hört om när Leopard kommer? Mer exakt datum..
Kommer detta att följa med nya datorer? Eller kommer dom att kosta mer då? Kommer man att kunna uppgradera till Leopard för en mindre summa?

Ja. det är absolut värt för vem som helst. Inget att snacka om. Du bör även köpa till mer minne. Dock inte utav apple då de tar överpriser på minnen.

Leopard släpps i oktober. Mer än så vet knappt steve. NEr ingen uppgradering. Endast hela operativ system säljes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in