2007-08-09, 16:33
Medlem
Zkullocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miklon
Nja, r det verkligen det? Man ska vl helst titta lite nedt (men kanske inte s mycket som man gr med en brbar). Skrivbord fr kontor brukar ju ofta ha skrmen placerad p en del som gr att snka i frhllande till resten.

Mm precis, r den fr hg s fr man vl Bio-effekten nr man sitter fr lngt fram och stirrar uppt bara?
Citera
2007-08-09, 16:35
Medlem
miklons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zkullock
Mm precis, r den fr hg s fr man vl Bio-effekten nr man sitter fr lngt fram och stirrar uppt bara?

Japp, men se min edit i inlgget ovan, jag tror inte att det problemet uppstr, ven om det r svrt att sga nr man inte suttit framfr en sjlv.

Finns det kanske ngon bild p ngon som sitter framfr en iMac?
Citera
2007-08-12, 15:05
Medlem
ariers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miklon
Japp, men se min edit i inlgget ovan, jag tror inte att det problemet uppstr, ven om det r svrt att sga nr man inte suttit framfr en sjlv.

Finns det kanske ngon bild p ngon som sitter framfr en iMac?

Den r lika hg som den frra iMacen och den var det inte speciellt mnga som klagade p...
Citera
2007-08-12, 15:08
Medlem
siarens avatar
Min 20" iMac G5 r perfekt. Jag r 182 cm lng, och har vl ganska s normalhgt skrivbord/stol.
Citera
2007-08-12, 16:35
Medlem
panofils avatar
Hoppas att den r lagom, bestllde en i fredags.
Det som lockar mest r nstan nya tangentbordet.
Ska nog kpa mig ett trdlst ocks s jag fr prova mig fram till vad som knns bst.
Citera
2007-08-12, 17:22
Medlem
Snygg men dligt grafikkort

Jag hller med om att den nya modellen av iMac r vldigt snygg, dock tycker jag det r jvligt snl av Apple att inte ge mjligheten till bttre grafikkort... man vill ju kunna spela starcraft 2 p hgsta grafikinstllningarna!

Hr r en lnk till ett test om den nya iMacen: http://www.macworld.com/2007/08/firs...arks/index.php
Citera
2007-08-12, 18:10
Medlem
a4swes avatar
Jag var precis inne och kollade runt p deras hemsida, jag gr klart i tankarna p att kpa en iMac. Detta gjorde absolut inte att dessa tankar frsvann .
Kommer med stor skerhet att kpa en av dessa.

Ang. grafikkort, erbjuder de inte mjlighet alls att kpa en med ngon bttre variant av ett sdant?
Citera
2007-08-12, 21:41
Medlem
nussnusss avatar
Jag har bokat en 24" imac *lyckorus*
Citera
2007-08-13, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lepop
Fr man inte tillgng till Leopard gratis sen via Apple, bara fr att det r s snart det kommer?

Bra frga, r det ngon som har ett svar p det? Typ som innan Vista slpptes, kpte man en burk d s kunde man ju uppgradera till Vista fr en billigare peng.
Citera
2007-08-13, 20:33
Medlem
pieces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZoN
Bra frga, r det ngon som har ett svar p det? Typ som innan Vista slpptes, kpte man en burk d s kunde man ju uppgradera till Vista fr en billigare peng.

Nope, andra sidan s kostar Leopard basic, extreme osv lika mycket oavsett vad du vljer Ca: 1200 sek
Citera
2007-08-13, 21:09
Medlem
siarens avatar
Ni kommer frmodligen att f leopard gratis om ni kper datorn minst 2 veckor innan leopard kommer. S har det varit tidigare i alla fall. Man betalar bara fr portot och eventuellt ngon administrativ avgift. Om ni kper en dator idag kommer ni allts inte att f ngon som helst rabatt p leopard.
Citera
2007-08-15, 23:24
Medlem
NiV3Rts avatar
Finns det ngra imac att klmma p i butik n s lnge?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in