Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-08-08, 02:04
  #1
Medlem
LaResistances avatar
Jag vill veta mer, jag törstar.

Såg för några år sedan på The Tom Green Show och som alla vet så hade han en del skumma band som framträdde i sin show, däribland det eminenta bandet Hot Piss. Underbart framträdande från dessa grabbar, iklädda blomkostymer drog de loss låten "Scared By Danger".

Gillade det jag hörde för några år sedan och satt häromnatten och gick igenom 3,5 timmar med Tom Green och där fann man grabbarnas framträdande igen. Jag fick blodad tand och började googla som en besatt. Jag drog igång DC, inget napp. Well, visst fan hittade man något, några rader om grabbarna, tex att de är från Canada, vilket man redan i princip visste. Sen hade man turen att komma in på en go sida där man kunde tanka ner deras feta album "Defenders Of The Stain" helt gratis, dock med en liten hake, för det första var det i MP3, för det andra låg bitraten på 96kbps. Hatar MP3 i vanliga fall men var beredd att göra ett undantag här då det verkar komplett omöjligt att hitta deras grejor.

Så, efter allt babblande o fan, var hittar man deras skivor? Info? Livekonserter? Hittade ett par-tre klipp på youtube med dem.

Ingenting på amazon, ingenting på ebay, ingenting, nä ingenting någonstans.

Så jävla okända kan de väl inte vara att man inte ska kunna komma över deras originalskiva? Nån konsert eller whatever?


Så vad säger ni musikgurus? Jag har gjort mitt, finkammat(?) nätet och sitter med ack så lite info och deras skiva i sunkig kvalitet.

I'll leave it to the professionals.


PS. http://www.youtube.com/watch?v=5RHSDTuRWR8 DS.
För er som inte vet vad jag pratar om.
Citera
2007-08-08, 18:50
  #2
Medlem
LaResistances avatar
Finns det verkligen inga professionals på detta forum?


Någon måste veta något tycker man ju.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback