Citat:
Ursprungligen postat av melly
Det bara du idioten som läser hennes blogg .
Och SLUTA länka till henne

Jag tillhör väl undantagen då, eftersom jag läser hennes blog en gång per vecka. Jag tror inte jag är ensammen om det och jag tror inte att det påverkar LRs inkomster heller för den delen. Nu när kommentarerna är avstängda och när hennes inlägg blir allt kortare och alltmer innehållslöst, kommer blogen självdö, helt oberoende om några av ren nyfikenhet tittar in en gång i veckan. Även den nyfikenheten lär snabbt dö om det enda man får läsa är:
Dag två: rökfri i två dagar.
Dag tre: Barnen kommer
Dag fyra: Det här åt jag
Dag fem: Det här köpte jag
Dag sex: Barnen åkte
Dag sju: Nästa vecka ska börja powerwalka...
Jag undrar om kanal 5 ens vill ha henne kvar som bloggare nu när alla tv-produktioner är avslutade?
Nåväl, det kanske tar två veckor innan jag tittar in där nästa gång. Jag tror inte jag är ensam om det heller.