2009-05-13, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Det räcker nog att man är känd, jag tror att Ingvar Oldsberg har vigselrätt också, och han är ju kristdemokrat.

OnT. Är det inte konstigt att ankan inte har några tjejkompisar? Det är för fan onormalt att bara umgås med bögar.
Jamen...... Då kan ju Linda viga dom!
2009-05-13, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl

OnT. Är det inte konstigt att ankan inte har några tjejkompisar? Det är för fan onormalt att bara umgås med bögar.
Hon har ju massor av tjejkompisar!
Spy Eva, soulmeeten, Belinda, kusinen från amerika, Blondinbella bara för att nämna några.
2009-05-13, 18:04
Medlem
SmiLLies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonatahn
Hon har ju massor av tjejkompisar!
Spy Eva, soulmeeten, Belinda, kusinen från amerika, Blondinbella bara för att nämna några.

Ehh.. HADE!
2009-05-13, 18:40
Medlem
Vad hände förresten med Lindas soulmeet som hon träffade på "wipeout" inspelningen? Inför "Den rätte för Rosing" så gick hon (soulmeeten, som jag inte vet vad hon heter) ut i lokaltidningen och sa att hon hoppade av som jury eftersom Linda redan hade en kille. Var togen hon vägen efter det? Dom hade ju verkligen funnit varandra enligt Linda. (som med så många andra hon träffar)
2009-05-13, 21:53
Medlem
m68s avatar
Hemligheter vi vet att du är gravid Slabbeduskan.

I dag var jag förbi salongen och hämtade Bobby. (om ni vill se vad jag köpt till Bobby så klicka på hans namn som är markerad med rött). Där träffade jag vackra Hannah Graaf och hennes två veckor gamla dotter Liv och hennes 7 åriga son William,så söta. När Bobby var klar med hennes hår gick vi ut och promenerade och åt lunch. Vi gick i olika butiker och jag shoppade lite kläder till Bobby. Nu när han är sjukskriven hinner vi umgås mera. Vilket är både bra och dåligt. Så vi har haft en trevlig dag och bytt många hemligheter för varandra.
2009-05-14, 07:10
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68

I dag var jag förbi salongen och hämtade Bobby. (om ni vill se vad jag köpt till Bobby så klicka på hans namn som är markerad med rött). Där träffade jag vackra Hannah Graaf och hennes två veckor gamla dotter Liv och hennes 7 åriga son William,så söta. När Bobby var klar med hennes hår gick vi ut och promenerade och åt lunch. Vi gick i olika butiker och jag shoppade lite kläder till Bobby. Nu när han är sjukskriven hinner vi umgås mera. Vilket är både bra och dåligt. Så vi har haft en trevlig dag och bytt många hemligheter för varandra.

Så Bobby som är sjukskriven är på jobbet och fixar håret på Hannah Graf???

Sen går Linda ut och shoppar kläder till Bobby med samma Hannah.

Bobby är alltså för sjuk för att shoppa men orkar ändå vara på jobbet och fixa lite hår.

Varför shoppar Linda till Bobby och inte till Snuttis?
2009-05-14, 07:14
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Linda dricker inte Näskaffet längre, Linda röker inte längre. Dessutom verkar hon inte festa längre heller. Lätt att hon är gravid. Törs vi hoppas på ett avslöjande i bloggen snart?
2009-05-14, 07:16
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:

Jobbar han samtidigt som han lyfter sjukersättning? Illa illa.
2009-05-14, 09:19
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joyce
Så Bobby som är sjukskriven är på jobbet och fixar håret på Hannah Graf???

Sen går Linda ut och shoppar kläder till Bobby med samma Hannah.

Bobby är alltså för sjuk för att shoppa men orkar ändå vara på jobbet och fixa lite hår.

Varför shoppar Linda till Bobby och inte till Snuttis?
Undrar vad försäkringskassan säger om det.
2009-05-14, 09:46
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Undrar vad försäkringskassan säger om det.

Han kanske har dispans när det gäller "kändishår".
2009-05-14, 10:47
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
I dag var jag förbi salongen och hämtade Bobby. (om ni vill se vad jag köpt till Bobby så klicka på hans namn som är markerad med rött).
I dag var jag på salongen för att hämta Bobby. (Om ni vill se vad jag köpte till Bobby, klicka på hans rödmarkerade namn).

Där träffade jag vackra Hannah Graaf och hennes två veckor gamla dotter Liv och hennes 7 åriga son William,så söta.
På Salongen träffade jag vackra Hannah Graaf, hennes två veckor gamla dotter Liv samt hennes sjuåriga son William. De var så söta.

När Bobby var klar med hennes hår gick vi ut och promenerade och åt lunch.

När Bobby blivit klar med Hannas(?) hår tog vi en promenad och åt sedan lunch.

Vi gick i olika butiker och jag shoppade lite kläder till Bobby.

Vi gick till olika butiker där jag shoppade kläder åt Bobby.
(Omöjligt här att förstå om shoppingen var promenaden, eller om de handlade efter lunch. Jag antar att det är det senare. Övers, anm.)

Nu när han är sjukskriven hinner vi umgås mera. Vilket är både bra och dåligt.
Nu när Bobby(?) är sjukskriven hinner vi umgås oftare, vilket är både bra och dåligt.
(Omöjligt att förstå om det är Bobby som är sjukskriven, i synnerhet då han nyss jobbade. Men ingen annan man åsyftas, så förmodligen är han en skattesmitare. Övers, anm.) (Omöjligt att förstå varför det skulle vara bra och dåligt att träffas då ingen vidare förklaring anges. Övers anm.)

Så vi har haft en trevlig dag och bytt många hemligheter för varandra.
Vi fick till slut en trevlig dag där vi bytte många hemligheter med varandra.

PS Linda hälsar och ber om ursäkt. Hon glömde i hastigheten att lägga till att de hemligheterna snart kommer att publiceras på en blogg under hennes namn, samt att ni få ha tålamod och se.
Senast redigerad av z2jois 2009-05-14 kl. 10:50.
2009-05-14, 11:31
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Jag och peter ska åka på semester.
Linda Rosing, 2009-05-14 10:26

Godmorgon på er! Nu är allt klart. Nästa vecka åker jag och min älskling på semester till varmare breddgrader där vi ska sola,äta och älska,hahaha. Jag kommer att blogga varje dag . Jag tänker inte avslöja vart vi ska, utan det får ni se här på min blogg när det är dax. så håll utsikt. Det ska bli så skönt att åka bort tillsammans med Peter. Vi ska bara njuta av värmen.Det ska bli så skönt att komma till ett annat varmt land där ingen känner igen en.

http://sv.tinypic.com/r/nl547b/5

Oh så jobbigt hon har det, att vara så igenkänd Kanske det blir allt svårare att dölja magen? Och vad hände egentligen med semestern med barnen? De blev väl bortprioriterade i vanlig ordning

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in