2009-05-07, 11:39
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscarostermalm
Nej men jag menade att "tiden (och expressen) får utvisa" jag trodde ingen på allvar missförstod det som att hon skulle vara med i Time magazine...
Och Ja, jag vet att hon är gravid.
Men om man, mot förmodan, går in på hennes blogg så står det ju hur dåligt hon mår, att hon ligger på soffan, osv, osv... Och som någon så bra har påpekat, hon är ja Aldrig ute heller.
Men som sagt; "Time will tell" och Expressen.
Over and out

Fy fan om hon är gravid, här finns det tusentalsmänniskor som inte kan få barn och som skulle bli världens bästa föräldrar. Så kan ett sådant avskräde bli på smällen bara hon ser ett par kalsonger.
2009-05-07, 11:53
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
En jättebra dag hade jag igår.
Linda Rosing, 2009-05-07 09:26

Igår hade jag fullt upp. Jag fick mycket gjort och hade en bra dag allmänt. Mötet på Kevin skola gick jättebra. Det brukar aldrig vara problem med honom skönt. Fixade alla min papper som bara har legat och samlat damm. Åt en god lunch med mig själv sen avslutade jag dagen med att träffade upp några kompisar på fika och massa snack sen bar det hem och träffa min älskling.

Nu får Bionda allt ta sig i kragen och ordna en sysselsättning. Det här funkar inte i längden. Sova, fika med bögarna, sakna Snutt, vara sjuk, bli frisk, sova, klaga på vädret, berömma vädret, sova. Det blir lite enformigt i längden.

Vad kan hennes nästa move vara månntro? En ny TV-show? Mingelvärdinna? Porrskådis i "milf"-segmentet? Vad tror panelen?
2009-05-07, 13:54
Medlem
BloodyMarys avatar
Citat:
Jupps, och man vet ju hur bra det är med sill då man e gravid :-) Skicka kärringen en bok om hur man beter sig då man e gravid, ingen i hennes omgivning verkar ju veta det heller....
Sen när fick man inte äta sill när man är gravid?
Du kanske skulle skaffa dig en egen bok om vad man får och inte får när man är gravid.......
2009-05-07, 14:25
Medlem
m68s avatar
Sill: Inlagd sill går bra att äta, trots att den egentligen är rå. Den sura inläggningen tar död på eventuella bakterier.

http://www.barnmorskegruppen.se/mat-och-halsa.html
2009-05-07, 15:08
Bannlyst
När man är gravid får man inte äta vindruvor, opastirörserad ost, skaldjur och dricka alkohol. Läs på!!
2009-05-07, 15:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Jasså Slabbeduskan deklarerade igår, 2 dagar försent.

DET blir spännande. Att se vad hon deklarerar för....
2009-05-07, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
När man är gravid får man inte äta vindruvor, opastirörserad ost, skaldjur och dricka alkohol. Läs på!!
får och får det är väl mera en rekomendation...
2009-05-07, 18:54
Medlem
Ringblommas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws

Läs på själv. Man får äta så mycket skaldjur man vill. Om de är kokta vill säga. Men jag känner ingen som äter råa räker, kräftor eller hummer....

För övrigt så kanske inte Patsy känner till det här med att man inte skall dricka vin om man är på smällen...
2009-05-07, 18:57
Medlem
Ringblommas avatar
Räkor...

heter det. Sen har jag aldrig hört att vindruvor är farligt...trots att jag varit på smällen 2 ggr senaste åren...

Sen kanske patsy skulle slänga in lite kommentarer om vindrickande för att mörka om hon nu var gravid...eller är hon för pantad för det?
2009-05-07, 19:44
Bannlyst
Citat:
Nej men jag menade att "tiden (och expressen) får utvisa" jag trodde ingen på allvar missförstod det som att hon skulle vara med i Time magazine...
Och Ja, jag vet att hon är gravid.
Men om man, mot förmodan, går in på hennes blogg så står det ju hur dåligt hon mår, att hon ligger på soffan, osv, osv... Och som någon så bra har påpekat, hon är ja Aldrig ute heller.
Men som sagt; "Time will tell" och Expressen.
Over and out

Ja hon är gravid, och det är så hemligt men hon ska börja blogga för mama.nu där ska hon blogga tillsammans med storheter som Sanna Lundell och Tilde Fröling mammabloggar. Men frågan är om Kanal 5 vet om det än?
2009-05-07, 20:28
Medlem
felixthecats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nattarbetaren
Ja hon är gravid, och det är så hemligt men hon ska börja blogga för mama.nu där ska hon blogga tillsammans med storheter som Sanna Lundell och Tilde Fröling mammabloggar. Men frågan är om Kanal 5 vet om det än?

fan va trött ja på att se artiklar om det där jävla slappa ligget
2009-05-07, 20:31
Medlem
Snövits avatar
Lägg ner den tramsiga diskussionen om vad man ska och inte ska äta när man är gravid. Alla dessa "förbjudna" saker får man själv bedöma risken med och ofta är alla listor rätt överdrivna. Titta på tex listeria som alla är helt hysteriska om så har vi i Sverige haft så få fall inom hela befokningen att det kanske inte är en så jäkla stor risk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in