Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
En jättebra dag hade jag igår.
Linda Rosing, 2009-05-07 09:26
Igår hade jag fullt upp. Jag fick mycket gjort och hade en bra dag allmänt. Mötet på Kevin skola gick jättebra. Det brukar aldrig vara problem med honom skönt. Fixade alla min papper som bara har legat och samlat damm. Åt en god lunch med mig själv sen avslutade jag dagen med att träffade upp några kompisar på fika och massa snack sen bar det hem och träffa min älskling.
Nu får Bionda allt ta sig i kragen och ordna en sysselsättning. Det här funkar inte i längden. Sova, fika med bögarna, sakna Snutt, vara sjuk, bli frisk, sova, klaga på vädret, berömma vädret, sova. Det blir lite enformigt i längden.
Vad kan hennes nästa move vara månntro? En ny TV-show? Mingelvärdinna? Porrskådis i "milf"-segmentet? Vad tror panelen?