Intressanta uppgifter onekligen. Flytt den 21/3 får Patsy klara utan Peter.
Basic Elements spelningar:
Friday, Mar 20 7:00 PM
Iso-Syöte
Finland
Saturday, Mar 21 7:00 PM
Kurikka, Pitkä-Jussi
Finland
Mietaa
Finland
Det kan ju också vara så att denne uppgiftslämnare i Stians kommentarsfält, bara gripit något ur luften och slänger iväg en brännhet potatis.
Patsy är ju obegåvad och klumpig, men kan hon vara så korkad så hon tar risken att flytta ihop innan porrsåpan ens sänts klart?
Jag tror nog också kommentaren hos Erwik var en chansning, bete som någon kanske skulle nappa på.
Men vem vet?
Lite mysko att en musikproducent hjälper till med förrådsrensning kanske...
Och inte en enda bild av brorsans flyttlådor el dyl...
Förövrigt verkar Basic Element ha fullt upp den 21 mars...
Dubbelbokade i Finland?
Kollade turnéplanen, och det står fortfarande två gig just det datumet.
Men jag kan inte finska, så det ena betyder kanske Någonstansii-Finlandia?
MARCH
Friday, Mar 20 7:00 PM
Iso-Syöte, Finland
Kurikka, Pitkä-Jussi, Finland
Mietaa, Finland
Friday, Mar 27 7:00 PM
Piteå, Sweden
Saturday, Mar 28 7:00 PM
Arvidsjaur, Sweden
APRIL
Saturday, Apr 4 7:00 PM
Eksjö, Sweden
Thursday, Apr 9 7:00 PM
Åmål, Sweden
Sunday, Apr 12 7:00 PM
Gislaved, Sweden
Tuesday, Apr 14 7:00 PM
Nordic Light
Stockholm, Sweden
Träningsvärk i hela kroppen...
Linda Rosing, 2009-03-20 10:23
Idag vaknar jag med en sån fruktansvärd tränigsvärk att jag knappt kan röra mig. Aj,aj. Det måste vara pga av min brors flytt. Man använder sig av såna muskler som inte jag har tränat med på länge. Och samtidigt har jag blivit så förkyld att jag bara snorar och hostar. Kul! nej tack. Men det är väl såna tider nu Idag gäller det att bara stoppa i sig massvis med vitaminer. Mina föräldrar kommer på besök ikväll. Skönt att få lite hjälp av mamma när man känner sig hänig.
Tydligen blir det ingen resa till Finland. Svårt att resa när man känner sig hänig.
Antagligen så insåg Kanal 5 att människor inte var dummare än att de klarade av att kolla upp Basic Elements turnéplan och dra slutsatsen att Linda "råkar" vara där när de är där. Därmed "utbrändheten" förra veckan när Kanal 5 satte ned foten.
Träningsvärk i hela kroppen...
Linda Rosing, 2009-03-20 10:23
Idag vaknar jag med en sån fruktansvärd tränigsvärk att jag knappt kan röra mig. Aj,aj. Det måste vara pga av min brors flytt. Man använder sig av såna muskler som inte jag har tränat med på länge. Och samtidigt har jag blivit så förkyld att jag bara snorar och hostar. Kul! nej tack. Men det är väl såna tider nu Idag gäller det att bara stoppa i sig massvis med vitaminer. Mina föräldrar kommer på besök ikväll. Skönt att få lite hjälp av mamma när man känner sig hänig.
Tydligen blir det ingen resa till Finland. Svårt att resa när man känner sig hänig.
Eller så blir det en hemlig resa "undercover" till Finland med stora solglasögon och brun peruk så hon kan smugglas in bakom hotellet. Och ingen kommer misstänka något eftersom hon skrivit att hon ligger hemma och är sjuk och inte orkar blogga pga träningsvärken.
Eller så blir det en hemlig resa "undercover" till Finland med stora solglasögon och brun peruk så hon kan smugglas in bakom hotellet. Och ingen kommer misstänka något eftersom hon skrivit att hon ligger hemma och är sjuk och inte orkar blogga pga träningsvärken.
Men självklart, människan är ju utbränd och behöver lite semester!
Tänk vad avkopplande att komma iväg till ett annat land med andra seder och även något så exotiskt som annan valuta!
Nästan som Gotland mao!
Eller också är det verkligen flytt på gång.
Varför skulle båda föräldrarna komma på besök annars?
Men å andra sidan - Om hon köpt en våning på Strandvägen för sina blogg-miljoner (precis som Blondinbella ) så borde hon ha råd att anlita en flyttfirma.
Senast redigerad av Jonatahn 2009-03-20 kl. 11:24.
"Och samtidigt har jag blivit så förkyld att jag bara snorar och hostar. Kul! nej tack. Men det är väl såna tider nu Idag gäller det att bara stoppa i sig massvis med vitaminer. Mina föräldrar kommer på besök ikväll. Skönt att få lite hjälp av mamma när man känner sig hänig."
--------------------------------------------------------------------
tränigsvärk
hänig
Ytterligare två symptom på "utbränd á la Patsy"
Hjälp av mamma? Med vaddå? Sängläge? Flyttstädning? Eller barnpassning?
När jag är sjuk vill jag inte ha besök av någon öht. (Orkar inte, och vill inte smitta.) Möjligtvis kan det vara okej att få hjälp med en matkasse om man varit dålig länge... Men det kanske är annorlunda när man är riktigt hänig?
Senast redigerad av Callas 2009-03-20 kl. 11:27.