2007-12-21, 19:38
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonely star
Du har helt rätt. Linda agerar föredömligt nu när hon väl torskat. Det här borde fler ta efter istället för att försöka förklara bort saken på det ena eller andra viset. Hon går stärkt ur det här, från -100 till -98 ungefär.

Absolut, håller med och hoppas fler tar efter! Jag trodde aldrig jag skulle säga detta om henne men jag beundrar henne för att hon erkände på studs. Ärlighet är enormt viktigt för mig så hon steg lite mer för mig än för dig men vi är än på minusskalan båda två.
.
2007-12-21, 21:47
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowemore
En ny artikel ""I dag känns det bättre"

http://www.expressen.se/nyheter/1.978223/linda-efter-gripandet-i-dag-kanns-det-battre

Nu finns det en "kommentera ruta" i anslutning till artikeln
Hur fan kan man vara så mediekåt att man är glad att gråta ut i tidningen efter att torskat för koks?

funderar på vad som berättigar Biondas existens på jorden?
2007-12-21, 22:02
Medlem
Getsemanes avatar
Citat:
Linda Rosing, och ytterligare en manlig person, fick följa med in i...

Ojdå. Vilken nyhet.
2007-12-21, 22:56
Medlem
Tolvans avatar
Vem är mannen som var med henne? Fadde? Hennes bror? Någon ny herrbekant?
2007-12-22, 08:43
Medlem
Twoswordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
En karriärskvinna som har kämpat hårt för den hon är idag, hon behöver inte eran nedlåtenhet.
...En hårt arbetade mamma som försöker att få det att gå ihop. En person som dagligen möter människor som har förutfattade meningar om henne.

Som en vanlig Svensson som inte har följt hennes öden och äventyr vet jag följande om hennes "karriär":

- Hennes största "claim to fame" är att ha blivit påsatt i en dokusåpa.
- Skulle starta sångkarriär (platt fall)
- Skulle starta politiskt parti (platt fall)
- Ute och festar en hel del.
- Nyligen plockad för att ha tagit koks.

Vart du får "karriärkvinna" och "hårt arbetande mamma" ifrån, det vete fan.
2007-12-22, 10:13
Medlem
William Hainess avatar
Jag har haft hennes internationella "smach" hit "Forget Me, Forget Me Not" på repeat nu för att fira hennes triumferande återkomst till löpsedeln! Jag hoppas att hon gör en hemma hos intervju i någon söndagsbilaga för att visa hur seriös hon är med sitt knarkfria liv!
2007-12-22, 14:36
Bannlyst
Nu har bägaren runnit över.

Jag har sagt det tidigare och jag skriver det igen, Linda är en väldigt bra person om ni känner henne. Allt ni har sett är lite hud på tv sen sitter ni i den här tråden dagarna i ända och misshandlar henne "verbalt".

Kan bekräfta att det går säkert 1000 kvinnor på 1 kvinna av Lindas kaliber, hon har haft en liten nersving i karriären dom senaste åren och det är det som föder erat hat.

Jag sa tidigare karriärskvinna, det är precis vart hon är påväg. Hon letar efter rätt väg att gå just nu.

Låt kvinnan få fira jul i lugn och ro, träffar ni henne på spybar behöver ni inte komma med era nedlåtande kommentarer som "Vart har du barnen då?"

Hade jag haft pengarna hade jag investerat i den här kvinnan finns ingen som är så driftig som hon när hon är väl igång.

God Jul
2007-12-22, 14:41
Bannlyst
Citat:

Jag har sagt det tidigare och jag skriver det igen, Linda är en väldigt bra person om ni känner henne. Allt ni har sett är lite hud på tv sen sitter ni i den här tråden dagarna i ända och misshandlar henne "verbalt".

Kan bekräfta att det går säkert 1000 kvinnor på 1 kvinna av Lindas kaliber, hon har haft en liten nersving i karriären dom senaste åren och det är det som föder erat hat.

Jag sa tidigare karriärskvinna, det är precis vart hon är påväg. Hon letar efter rätt väg att gå just nu.

Låt kvinnan få fira jul i lugn och ro, träffar ni henne på spybar behöver ni inte komma med era nedlåtande kommentarer som "Vart har du barnen då?"

Hade jag haft pengarna hade jag investerat i den här kvinnan finns ingen som är så driftig som hon när hon är väl igång.

God Jul

LOL Humor på hög nivå. Jag har träffat Linda på krogen en gång med en polare och dummare brud har jag aldrig träffat. Vi lurade i bruden att vi arbetade på ett skivbolag och mycket annat dumt.
2007-12-22, 14:59
Medlem
StinaFias avatar
Citat:

God Jul

Antingen så är du världsmästare i ironi eller så är du Fadde som skriver under pseudnym.
2007-12-22, 15:03
Medlem
Alisas avatar
Citat:

God Jul
Jag har sett att du försvarat andra "kändisar" med som det skrivs om på forumet... Vilket är gulligt
Men Linda? Okej, jag tror inte på något sätt att hon är en elak människa eller något sånt. Men karriärskvinna? Tjejen har ju levt på Soc i perioder.
Vad anser du att hon lyckats med? Har hon tjänat stora pengar på något som den karriärskvinna hon är?
Har hon någon kontakt med sin dotter förresten? Hur kan hon välja ett "kändis"-liv framför sin dotter?
2007-12-22, 15:04
Medlem
rogerks avatar
Citat:

Hon är 33 bast, snart 34, när ska karriären börja?
2007-12-22, 15:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alisa
Jag har sett att du försvarat andra "kändisar" med som det skrivs om på forumet... Vilket är gulligt
Men Linda? Okej, jag tror inte på något sätt att hon är en elak människa eller något sånt. Men karriärskvinna? Tjejen har ju levt på Soc i perioder.
Vad anser du att hon lyckats med? Har hon tjänat stora pengar på något som den karriärskvinna hon är?
Har hon någon kontakt med sin dotter förresten? Hur kan hon välja ett "kändis"-liv framför sin dotter?

Hennes mål under 2000-talet har främst varit att få sig ett namn inom media, försökt bli en folklig kändis så att hon senare kan dra nytta av detta i affärssammanhang. Det är just den biten hon är avklarad med nu så inom en snar framtid kommer säkert hennes break.

Det är inte ovanligt att affärsinriktade män är borta mycket från familjen, låt linda också va det!

God Jul

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in