2009-04-15, 13:39
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Tänk att jag tippade rätt då? Linda får ny show och gör abort.
Hon är så himla oförutsägbar. Och då slipper hon sluta röka också. "Jag gjorde mitt bästa illafal. Ler."

Flera (här i tråden) verkar tro att det är en ny tv-show på gång,
men jag tvivlar på att det verkligen är så.

Den "alltid så trevliga" Andreas är chefredaktör för Kanal 5.se (hemsidan, webben) -
och jobbar alltså inte med tv-programmen!

Citat:
Linda Rosing, 2009-04-08

Idag har det gått undan. Har hunnit med en telefon intervjuv med aftonbladet"klick".
Varit på möte på kanal5 och träffat min alltid så trevliga chef Andreas. Vi har pratat om bloggen och framtiden.
Och det gick mycket bra. Jag kommer att ha mycket intressanta saker att berätta för er här i bloggen framöver.
Ni får ha lite tålamod..(ler).

Saxat om Kanal 5, härifrån:
http://kanal5.se/web/guest/omkanal5

Senast redigerad av Callas 2009-04-15 kl. 13:58. Anledning: Den första formuleringen kunde tolkas som att jag kände A personligen.
2009-04-15, 13:43
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Flera (här i tråden) verkar tro att det är en ny tv-show på gång,
men jag tvivlar på att det verkligen är så.

Den trevlige Andreas är chefredaktör för Kanal 5.se (hemsidan, webben) -
och jobbar alltså inte med tv-programmen!

Aaah, det har du rätt i. Det är nog precis som du observerar - ursäkterna är menade till chefen, inte Lindas läsare. Antagligen så ville han att de skulle smida på bloggen medan järnet var varmt efter freakshowen, men Linda misslyckades vara intressant... som vanligt. Hon har fallit rejält sedan förra veckan på bland annat Bloggportalen och Bloggtoppen (precis som jag gissade *host host*).
2009-04-15, 14:14
Medlem
rejdars avatar
Ojdå

http://www.bloggportalen.se/BlogPortal/view/TopLists?tl=2
2009-04-15, 14:39
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Aaah, det har du rätt i. Det är nog precis som du observerar - ursäkterna är menade till chefen, inte Lindas läsare. Antagligen så ville han att de skulle smida på bloggen medan järnet var varmt efter freakshowen, men Linda misslyckades vara intressant... som vanligt. Hon har fallit rejält sedan förra veckan på bland annat Bloggportalen och Bloggtoppen (precis som jag gissade *host host*).

Ja, bloggstatistiken pekade ju uppåt där ett tag...
Och det skulle säkert vara lukrativt med en Rosingsk Gravidblogg! Eller inte.
(Polarn o Pyret skulle knappast vilja annonsera. Men Pampers?)
Hursomhelst kan hon ju räkna med Rexona... för all framtid.

Vad var det som fick igång de här graviditetsmisstankarna egentligen?
Skulle inte förvåna mig iaf. Hon tar det ovanligt "lungt".
Och det vore väl ett typiskt "smart whitetrash-drag" med föräldrapeng nu, året efter att bloggmiljonerna rullat in...
2009-04-15, 15:05
Medlem
Callass avatar
Plats 23 på Bloggtoppen, och pilen pekar nedåt!

http://www.bloggtoppen.se/blogg/35965/

Kolla den grafiska statistiken, så vackert!
2009-04-15, 15:52
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Och det vore väl ett typiskt "smart whitetrash-drag" med föräldrapeng nu, året efter att bloggmiljonerna rullat in...

Alltså, det var bara spekulationer för att hon såg rund(are) ut enligt vissa här. Jag tror inte själv på dom - skulle Linda verkligen orka bli gravid nu? Det känns som om hon skulle avlat sig med Fadde om hon var intresserad av fler barn...

På tal om "bloggmiljoner", så tjänar de väl mest på smygreklamen? Och om man ser på Lindas inlägg så hittar man inte mycket smygreklam numera, inte ens nagel-Amal, så man får lätt intrycket att ingen vill annonsera hos Linda...
2009-04-15, 15:56
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ja, bloggstatistiken pekade ju uppåt där ett tag...
Och det skulle säkert vara lukrativt med en Rosingsk Gravidblogg! Eller inte.
(Polarn o Pyret skulle knappast vilja annonsera. Men Pampers?)
Hursomhelst kan hon ju räkna med Rexona... för all framtid.

Tja...vem tror du?

Hängpattekärringen utan liv som tyckte Patsy såg gravidplufsig ut på ett tämligen nytaget kort!

Och plufset är ju kvar. Fast nu har ju bilder på henne i helfigur blivit väldigt få!
Konstigt med tanke på hur pigg hon var på att visa sin deffade kropp för inte så länge sedan!
2009-04-15, 16:15
Medlem
Lindalovers avatar
Speak of the Devil

Citat:
Nu går det åt rätt håll.

Linda Rosing, 2009-04-15 15:40
Nu har jag varit ute och tagit lite luft. Varit och handlat mat, och ätit. Min aptit har inte varit den bästa när jag har varit sjuk. Vilket är förståligt. Men nu känner jag att den håller på att komma tillbaks. Så idag blev det pasta med pesto. Äntligen har jag fått tillbaks min aptit..

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=5lusuq&s=5

Hon är kvar hos Peter ser man, men gud vilken bild
2009-04-15, 16:38
Medlem
z2joiss avatar
Trevligt kort. Lite nip slip på eftermiddagen? Eller önsketänkande? Mina tankar går snarare till en sån där tysk porrfilm man bara ser på nätet i korta sekvenser. Såna som involverar mat, i olika stadier av nedbrytning.

Men det ser ut som tanten fått lite bränna trots sjukdomen. Ska vi tippa att hon lapat sol på balkongen hela dagen?

Myskläder. Igen. Kan sjukdomen vara graviditetsillamående?
2009-04-15, 16:38
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover

Suck...ja.
2009-04-15, 17:12
Medlem
Thore Thinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover

Det slutgiltiga beviset på att mänskan inte tänker.
2009-04-15, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines

På tal om "bloggmiljoner", så tjänar de väl mest på smygreklamen? Och om man ser på Lindas inlägg så hittar man inte mycket smygreklam numera, inte ens nagel-Amal, så man får lätt intrycket att ingen vill annonsera hos Linda...
Jo, glassgubben!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in