2009-03-05, 22:43
  #9385
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojjema
Om man kan avslöja bluffen,kan säkert deltagarna stämma kanal5.Eller 5.an stämma Rosing för kontraktsbrott.

Aldrig femman har garanterat säkra kontrakt med deltagarna. Däremot kan de säkert stämma Linda men vet att de inte vinner något på det så de låter bli.
2009-03-05, 22:52
  #9386
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojjema
Bilder på Sara (J Wesslanders tjej). http://www.sthlmsfinest.com/imageGallery/image.php?igid=4592&iid=275060
Sen är det ju upp till var och en att jämföra. *ASG* ... inget snack om saken eller hur?

Jag tycker att 5:an borde vara något frustrerade. Det har bara vistas 2 avsnitt av "Den Rätte för Rosing" och hon är redan på skidsemester med Peter T (som var hennes kille redan innan).
Snacka om blåsning!!


Sara och Jonas Wesslander

http://www.sthlmsfinest.com/imageGallery/image.php?igid=4592&iid=275060
Nån som har tippsat kvällspressen ännu?
2009-03-05, 23:09
  #9387
Medlem
jojjemas avatar
japp!

Expressen hade redan varit i kontakt med Linda,men hon säger ju att dom bara är vänner.Så länge dom inte har bevis så blir det svårt.
2009-03-05, 23:23
  #9388
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojjema
Jag tycker att 5:an borde vara något frustrerade.
Det har bara vistas 2 avsnitt av "Den Rätte för Rosing" och hon är redan på skidsemester med Peter T (som var hennes kille redan innan).
Snacka om blåsning!!
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Aldrig femman har garanterat säkra kontrakt med deltagarna.
Däremot kan de säkert stämma Linda men vet att de inte vinner något på det så de låter bli.

Kanal 5 fortsätter sjunka i min aktning.
Pinsamt att Rosing publicerar semesterbilder på "Den Rätte Peter" på deras egen sajt!
Det är riktigt trotsigt av henne, tycker jag.

Och dåligt av femman att inte "ta kontroll över bloggen"!
(Alltså, det skulle ju vara supercyniskt om de regisserade bloggen helt och hållet, men de kunde väl styra upp den en aning? Och iaf förhindra att Rosing avslöjar hur programmet slutar; som hon ju gör när hon berättar om filmdagar i Södertälje och Norrköping precis inför finalen tex.)
2009-03-05, 23:33
  #9389
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jojjema
Expressen hade redan varit i kontakt med Linda,men hon säger ju att dom bara är vänner.Så länge dom inte har bevis så blir det svårt.
Dom kan väl försöka med normal hederlig jounalistik .... kolla foton, interjuva jannike mf , prata med vänner och bekanta till dom båda två, osv snoka runt.

DVS gör sitt jävla jobb istället för att dricka kaffe och lata sig.
2009-03-05, 23:51
  #9390
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojjema
Expressen hade redan varit i kontakt med Linda,men hon säger ju att dom bara är vänner.
Så länge dom inte har bevis så blir det svårt.

Självklart är de mer än bara vänner,
de tillbringade ju både jul och nyår tillsammans tex.
Och musiker brukar kanske inte ta med sig tjejkompisar på turnéer?
Men att bevisa att de har en sexuell och/eller kärleksrelation blir nog lite överkurs, tyvärr.

Kommentarer från Erwiks blogg. Det fetmarkerade tycker jag är klarsynt!

Citat:
Från: Ja (Gäst) Postat: 2009-03-05, 21:35
Alex vet helt klart om det är sant lr inte!
Är hon med Peter så är hans trovärdighet 0.

Det är ju lustigt att Linda aldrig nämner några namn när hon är med Peter. När hon åker iväg med Bobby eller Alex så är det alltid massa kort på dom och hon skriver att hon ska iväg med de men inte när det kommer till Peter. Varför är det så Linda? Är det för att han är mycket mer än bara din vän?


Från: gäst (Gäst) Postat: 2009-03-05, 21:29
Hoppas Alex förstår att folk undrar bara. Det är ju inte konstigt alls efter Jannices uttalande och spec inte efter sälenresan nu..
Hoppas inte serien är båg, för var hamnar trovärdigheten hos alla inblandade efter det..


Från: Big misstake (Gäst) Postat: 2009-03-05, 21:28
Att Alex var så dum så han trodde han kunde lita på en mäniska som Linda
Sanningen kommer närmare å sen vill inte nån ta i er med tång ens.


Från: MM (Gäst) Postat: 2009-03-05, 20:11
Klart Linda får träffa vem hon vill.
Men det här handlar om, Linda å Co har ljugit hela tiden lr inte.


Från: gäst (Gäst) Postat: 2009-03-05, 19:59
Men med dom killarna så är det ju inte konstigt om linda träffar peter.
Jag skulle gråta om jag var linda
2009-03-05, 23:51
  #9391
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Dom kan väl försöka med normal hederlig jounalistik .... kolla foton, interjuva jannike mf , prata med vänner och bekanta till dom båda två, osv snoka runt.

DVS gör sitt jävla jobb istället för att dricka kaffe och lata sig.
Du glömer att de sitter här och läser tråden. Varför snoka när det finns de som gör det åt dem.
2009-03-06, 09:22
  #9392
Medlem
Citat:
Självklart är de mer än bara vänner,
de tillbringade ju både jul och nyår tillsammans tex.
Och musiker brukar kanske inte ta med sig tjejkompisar på turnéer?
Men att bevisa att de har en sexuell och/eller kärleksrelation blir nog lite överkurs, tyvärr.
Fadde kanske kan ställa upp? Han åtar sig sånna uppdrag.
2009-03-06, 09:45
  #9393
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonatahn
Fadde kanske kan ställa upp? Han åtar sig sånna uppdrag.


Uppslag till en dokusåpa med lite annorlunda vinkling?
En chans för Kanal 5 att vända floppen till flipp - med en deckarsåpa som uppföljare?
2009-03-06, 10:16
  #9394
Medlem
m68s avatar
Godmorgon!
Linda Rosing, 2009-03-06 09:46
Sitter och dricker mitt kaffe nu sen ska jag upp i backen och åka skidor hela dagen sen ikväll bär det hem för mig.



Undra om Slabben ska till Västerås imorgon?


http://www.ilike.com/artist/Basic+Element/events
2009-03-06, 10:43
  #9395
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68

Undra om Slabben ska till Västerås imorgon?


http://www.ilike.com/artist/Basic+Element/events

Kanske Melissa vill gå på konserten också? Och umgås med "sina föräldrar"?

Citat:
Basic Element:

Friday, Mar 6 @ 7:00 PM
Sälen
Sälen, Sweden


Saturday, Mar 7 @ 7:00 PM
Konrad
Västerås, Sweden


Thursday, Mar 12 @ 7:00 PM
Fryshuset
Stockholm, Sweden

Resten av spelningarna under mars:

2009-03-06, 16:25
  #9396
Medlem
chiaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Kanske Melissa vill gå på konserten också? Och umgås med "sina föräldrar"?



Resten av spelningarna under mars:


Fröken Rosing kanske åker på massa semester framöver då vem vill inte ha en kärlekssemester i Finland

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in