Citat:
Ursprungligen postat av jojjema
Expressen hade redan varit i kontakt med Linda,men hon säger ju att dom bara är vänner.
Så länge dom inte har bevis så blir det svårt.
Självklart är de mer än bara vänner,
de tillbringade ju både jul och nyår tillsammans tex.
Och musiker brukar kanske inte ta med sig tjejkompisar på turnéer?
Men att bevisa att de har en sexuell och/eller kärleksrelation blir nog lite överkurs, tyvärr.
Kommentarer från Erwiks blogg. Det fetmarkerade tycker jag är klarsynt!
Citat:
Från: Ja (Gäst) Postat: 2009-03-05, 21:35
Alex vet helt klart om det är sant lr inte!
Är hon med Peter så är hans trovärdighet 0.
Det är ju lustigt att Linda aldrig nämner några namn när hon är med Peter. När hon åker iväg med Bobby eller Alex så är det alltid massa kort på dom och hon skriver att hon ska iväg med de men inte när det kommer till Peter. Varför är det så Linda? Är det för att han är mycket mer än bara din vän?
Från: gäst (Gäst) Postat: 2009-03-05, 21:29
Hoppas Alex förstår att folk undrar bara. Det är ju inte konstigt alls efter Jannices uttalande och spec inte efter sälenresan nu..
Hoppas inte serien är båg, för var hamnar trovärdigheten hos alla inblandade efter det..
Från: Big misstake (Gäst) Postat: 2009-03-05, 21:28
Att Alex var så dum så han trodde han kunde lita på en mäniska som Linda
Sanningen kommer närmare å sen vill inte nån ta i er med tång ens.
Från: MM (Gäst) Postat: 2009-03-05, 20:11
Klart Linda får träffa vem hon vill.
Men det här handlar om, Linda å Co har ljugit hela tiden lr inte.
Från: gäst (Gäst) Postat: 2009-03-05, 19:59
Men med dom killarna så är det ju inte konstigt om linda träffar peter.
Jag skulle gråta om jag var linda