2009-04-14, 19:02
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Hon har säkert vilat och snorat klart till dess!

Så van som hon är att bli frisk, menar jag!
Ja, hon återhämtade sig ju blixtsnabbt när hon var utbränt.
2009-04-14, 19:04
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Ja, hon återhämtade sig ju blixtsnabbt när hon var utbränt.
För att inte tala om den gången sonen inte kunde komma till jul för att hon var sjuk... sedan gick hon ut på kvällen.
2009-04-14, 21:47
Bannlyst
Så där nu har jag sett sista avsnittet i den rätte för rosing och jag har lite åsikter om detta.

nr1 : Ser inte Linda väldigt gravid ut när dom "festar och ser tv hemma hos linda?"

nr2 varför brunett när han sedan är blondin resten av tiden ??
dvs han blir "färgad" av "bobby" går ut och festar och är brunett för att "dagen efter" bli blondin och 10kg fetare? snacka om FEJKAT

nr3 varför har dom i princip samma kläder på sig i slutet som dom har i åre? linda och hugo alltså...

nr4 varför ser hugo ut att brista ut i skratt när linda väljer han och varför ser linda ut att inte vilja pussas med hugo och hugo ser lite lätt illamående då dom kysser varandra...?

Ja detta var bara några av dom frågor jag har av detta idiotprogram som gjort att jag inte kommer att lita på "k"anal5´s svenska producerade skit program
2009-04-15, 01:24
Medlem
Tempestass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Om det nu faktiskt ÄR så att hon är sjuk så ofta så borde hennes sk vänner vid det här laget sett till att hon beställt en tid för läkarbesök och en rejäl hälsoundersökning. Något är helt klart fel om hon talar sanning.
.

Visst blir man lätt och ofta sjuk om man har HIV/Aids?
2009-04-15, 08:23
Medlem
William Hainess avatar
Besökssiffror för Lindas blogg från Bloggportalen:

15 Linda Rosings blogg 54097

... som sagt - nu när porrshowen är slut så minskar intresset rejält.
2009-04-15, 09:44
Medlem
dempa69s avatar
Från thecritics.se som recenserar svenska bloggar om farmor ankas blogg.
Citat:
Ursprungligen postat av thecritics.se
Både stolt och förväntansfull uppmanar hon sina läsare i det sista inlägget på Hanky att de ska “ Klicka på länken så får ni se min nya fantastiskt snygga blogg!”

Kyss mig någonstans, tänker jag. Jag har svårt för att tro på henne. Menar hon det verkligen? Att blogga på Hanky var illa nog, men att blogga på tv 5 är ett riktigt nerköp. Återigen har hon sålt både sig själv och sin trovärdighet. Varför har hon inte en egen fristående blogg på en alldeles egen domän?

Bloggen är en del av teveprogrammets hyfsade huvudsida. I kulisserna får Linda nöja sig med en blogg som både tekniskt och utseendemässigt liknar en anslagstavla på konsum. Själva bloggytan är 750 bildpunkter bred och placerad till vänster i fönstret. Till höger finns alltså ett svart gap på 500pixlar. För blogginläggen har man valt en textyta på 350 punkter och ett typsnitt på 8 punkter. Om man talar i rent symboliska termer kan man säga att det motsvarar Lindas offentliga image. Ett svart tomrum tillsammans med ett anorektiskt utrymme där hon kan uttrycka sina minimala tankar. Som pricken över i har hon en alldeles egen headerbild tillsammans med de bevingade orden “Döm aldrig någon innan du själv gått 10 mil i hennes mockasiner”. Jag ryser ända in i märgen. Dock inte av välbehag. Bloggen saknar både kategorier, en fungerande sökmotor och en mängd andra finesser som kännetecknar en funktionell blogg.
http://www.thecritics.se/2009/04/linda-rosing-ett-stjarnfall-pa-blogghimlen/

Betyget 3 av 10
2009-04-15, 11:14
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Hon verkar dessutom tro på lögnerna själv, men det kanske hör till mytomanin?

Allt det här tjatet om Odenplan och Vasaparken börjar verkligen bli löjligt.
Bara för att man bor i en viss stadsdel så behöver man väl inte hålla sig inom en 500 meters radie?
Inte sjutton tillbringar jag mer än 10% av min vakna tid runt Gärdet varje dag...

Hennes tillvaro liknar alltmer en sjukpensionärs,
inte ens botox, tvättstuga och naglar längre,
istället matar hon duvor och tittar på hundar i parken, tar planlösa promenader och sitter ensam på parkbänkar...
Vad är det som händer?

Tyvärr inte bara sjukpensionär, utan dessutom ÅLDERSPENSIONÄR!
(Fyllde hon 35, 65 eller 95 tidigare i år?)

Att lämna stadsdelen man "bor" i är inte alltid så lätt:
Köra bil funkar inte. Körkortsteorin har alltid varit svår, och blir inte lättare med begynnande senil demens.
Cykel är fruktansvärt dyrt, hela pensionen ryker om man köper en. (Bultsax är ju ett budgetalternativ, men hur faan hojjar man på en sån?) Vingligt och farligt verkar det hursomhelst, och sånt avråder geriatrikerna ifrån.
(Dessutom är cykelhjälmen väldigt svår att få på, när man varit hos Tito).
Så man kan faktiskt tvingas betala resor med SL... ur egen ficka!
Men färdtjänst kanske snart blir aktuellt?
Senast redigerad av Callas 2009-04-15 kl. 11:17.
2009-04-15, 11:38
Medlem
Lindalovers avatar
Ordningen är återställd - Patsy mår bättre

Citat:
Känner mig bättre idag.

Linda Rosing, 2009-04-15 10:44
Fan vad jag svettades inatt. Jag måste ha haft febertopp. Jag har legat sängliggandes sen i Måndags. Mått skit och haft ont i hela kroppen. Då är man inte kaxig heller. När jag somnade igår hoppades jag på att jag inte skulle ha någon feber när jag vaknade idag. Och till min glädje hade jag inte det. Men måste ta det lungt idag med så febern inte kommer tillbaks.

Måste ju vara det här bloggandet i 180 som kört slut på Patsy. Vad klok hon är som just tar det lugnt med den sysslan. Är ju ett känt fenomen att just bloggande ger feber
2009-04-15, 11:40
Medlem
Callass avatar
Hej hopp febertopp!

Citat:
Känner mig bättre idag.
Linda Rosing, 2009-04-15 10:44

Fan vad jag svettades inatt. Jag måste ha haft febertopp. Jag har legat sängliggandes sen i Måndags. Mått skit och haft ont i hela kroppen. Då är man inte kaxig heller. När jag somnade igår hoppades jag på att jag inte skulle ha någon feber när jag vaknade idag. Och till min glädje hade jag inte det. Men måste ta det lungt idag med så febern inte kommer tillbaks.

Svett, svett och svett. Hon verkar vara en riktigt svettig typ, och dessutom stolt över det?

Edit: Blev tvåa på blogginlägget, ständigt denna "lindalover"...
Senast redigerad av Callas 2009-04-15 kl. 11:47.
2009-04-15, 11:43
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Måste ju vara det här bloggandet i 180 som kört slut på Patsy. Vad klok hon är som just tar det lugnt med den sysslan. Är ju ett känt fenomen att just bloggande ger feber
Gammal högstrålande crt-skärm från tidigt 90-tal strålade rätt rejält!
Feber har jag aldrig råkat ut för framför datorn, däremot senskideinflammation.

Tycker det låter som abstinens som efter en lång fylla det där!
2009-04-15, 11:51
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Edit: Blev tvåa på blogginlägget, ständigt denna "lindalover"...

Förlåt förlåt, måste sluta stalka Patsy
2009-04-15, 12:35
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Om man inte ens orkar blogga två rader om att solen skiner så måste man vara döende.
Hon verkar använda sjukdomsursäkten ungefär som man själv gjorde när man gick i femman och det skulle vara något extra jobbigt i plugget - ett sätt att smita undan.

För inte sjutton är en vuxen människa, utan dagisbarn, sjuk med hög feber flera gånger i månaden!
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
Gammal högstrålande crt-skärm från tidigt 90-tal strålade rätt rejält!
Feber har jag aldrig råkat ut för framför datorn, däremot senskideinflammation.

Tycker det låter som abstinens som efter en lång fylla det där!

Låter som hon vädjar till sin arbetsgivare...
om undantag från (nya hårdare) regeln om att uppdatera flera gånger per dygn?

Sorry att jag inte har bloggat på ett dygn.
Men anledningen är att jag har fått feber och ont i hela kroppen.
...sängliggandes hela dagen och kvällen. Sov omvartannat. Vaknade nu... Mår inge bra.
Hoppas ni har lite förståelse om min blogg inte blir mer intressant idag. Behöver gå och lägga mig igen snart.

Lite misstänkt att i förväg (redan kl 12) deklarera att man inte kommer att blogga mer...
Som sagt, hur sjuk ska man vara för att inte klara att skriva några få rader i en blogg
(liggandes i en av parkerna eller sofforna eller sängarna med någon laptop/lånedator/bloggmobil intill sig)?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in